Jump to content

Fabia III


Recommended Posts

Roomster má přece jinou přední a zadní část,hlavně zboku je to vidět.Už to mělo být klasické MPV a ne předek FII a zadek OI.Viz desing zadní části.Ano,měl by se použít Touran,ale není to ověřené.

 

Tohle bylo na Autofoxu:

 

 

Připravovaná MPV a SUV Škoda možná budou vycházet z modelů Volkswagen

Modely na platformě MQB v letech 2014, 2015 a 2016 – Fabia III/Rapid Hatchback, Roomster II/C-MPV, Škoda D-SUV/VW CrossBlue Concept, Superb III…

 

Možná na Touranu nebude,když mají být na platformě MQB.Ale už to nebude takové divné auto.

Link to comment
  • 2 weeks later...

vubec nechapu ze pro cesky prostredi zrovna tohle auto nemaji.

 

yeti je neco, co si muze skodovka klidne odpustit, roomster je afoukla fabia a jeste je to tak trochu osklivy auto.

 

touranek se skodovackejma znakama proste musi byt, preci si nebudu kupovat VW kdyz chci zustat u znacky :)

Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
    • Contíky jsou super, já jsem do teď jezdil šestky, nové budu dávat zase Sport Contacty. OZ hledej z druhé ruky, nové stojí nesmysl. Já mám ultraleggery na léto i na zimu (19"+18") jsou o nějaké 2 kila lehčí proti seriovým Zenithům a je to i docela poznat, je to velmi snesitelné i v 19" 235/35
    • urob diagnostiku..ta ta posunie dalej...ak ti hodi do nudzaku tak ti zapise chybu a potom mozes riesit a hladat dalej..ak tak hod do servisu a za par KC ti urobia vypis a poradia...
×
×
  • Create New...