Přejít na obsah

Silentblok nebo Vnitřní ložisko...???


Doporučené příspěvky

Zdravím pánové...

Mám jednu otázku!

Asi týden zpět, mi začlo něco cvakat na pravé straně od kola, např: když jedu po kruhovém objezdu a mám stočený volant doleva, tak když zaberu tak mi tam jakoby něco cvakne, takový zvuk jako by bylo něco povolené a jezdilo to.

Myslím si že to může být silentblok převodovky, ale ono by to necukalo přece při jízdě do obou směru cukalo by to přece na rovině když se rozjíždím ne?Moc díky známej mi říkal že to může dělat uložení tlumičů vepředu, ale ja si myslím že to je asi to vnitřní ložisko, když zvednu kolo a otáčím ho tak je to přesně ten zvuk cvak cvak...

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...

Tak pánové...

 

Dneska jsem vyměnil silentblok převodovky a zkoušel jsem plný rejt doleva s rozjezdem a už to necvaká...to pouzdro v silentbloku bylo na šrot biggrin.gif tak uvidíme zítra to zkusím pečlivěji prozkoumat ale i tak děkuji wink.gif

 

Ahoj, prosím Tě, mám podobný problém... jaký silenblok jsi měnil? myslíš takovou tu kostku co drží převodovku na levé straně nebo na pravé straně auta je podobná,ale tomu se říká držák motoru a pak je ještě jedna vzpěra pod autem a té se říká vzpěra převodovky. Můžeš mě to upřesnit? Díky , David

 

Tak pánové...

 

Dneska jsem vyměnil silentblok převodovky a zkoušel jsem plný rejt doleva s rozjezdem a už to necvaká...to pouzdro v silentbloku bylo na šrot biggrin.gif tak uvidíme zítra to zkusím pečlivěji prozkoumat ale i tak děkuji wink.gif

 

Ahoj, prosím Tě, mám podobný problém... jaký silenblok jsi měnil? myslíš takovou tu kostku co drží převodovku na levé straně nebo na pravé straně auta je podobná,ale tomu se říká držák motoru a pak je ještě jedna vzpěra pod autem a té se říká vzpěra převodovky. Můžeš mě to upřesnit? Díky , David

 

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

díky za upřesnění... ano, to je držák převodovky. Ještě jsou tam další dvě uložení,ale tohle jsem o víkendu vyměnil a mám po téměř roce cvakání a vrzání bohovský klid... vyměnil jsem vnější a vnitřní klouby a pořád nic.. až jsem vyměnil tento držák a v autě je ticho jako v ráji...:-D

Už jsem ho před rokem a půl měnil ,ale dal jsem tam náhradu a asi se rychle vymlátil... teď jsem tam šuopnul FEBI a jak říkám super. Přitom je to jedna z levnějších variant jak závadu zkusit odstranit.

 

Odkaz ke komentáři

Je to jedna z levnější variant ;) ale FEBI je jedna z těch lepších značek jakože myslím tím že mají lepší a kvalitnější zboží než DIAMOND A STARLINE!!! Takže jsi koupil dobře já mám taky Febi ujel jsem od výměny kolem 20 000km a pořád super drží pevně ;) je dobře že jsi přišel na to co to dělá ;) tak at jezdí jak má...

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Chlapi taky mám podobný problém...když jedu pomalu např. na kruhovém objezdu nebo odbočuju (jedno jestli vpravo nebo vlevo) a pak přidám nebo uberu plyn, tak cítim lehkou "ránu" v levé části mot. prostoru, jako by tam něco jezdilo (guma/kov) nebo něco podobného. Za jízdy mě to vibruje a je to cítit ve volantu, při lehkém zatočení více než když jedu rovně. Budu měnit spojku se setrvačníkem, který už mám načatý (vibruje i na volnoběh). Ale těm vibracím a zvuku za jízdy bych přisuzoval problém v nápravě - buď homokineťák, nebo že by to mohl být i ten silentblok převodovky?? Jaké značky máte ten silentblok? ať nekoupím nějaký shit co se za 15tis km rozsype. Díky za rady

 

- tlumiče, veškeré silentbloky, tyčky řízení atd. mám nové. Stará je jen poloosa+homokinetické klouby a ložisko PP kola.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak spojku se setrvákem mám vyměněnou....vibrace zmizely jen z části....při volnoběhu vibrace nejsou, ale za jízdy při akceleraci (nejčastěji 3. a 4. rychlostní st.) se auto chvěje a při zatáčení (na kruháči) tam něco "lupe" jako by bylo něco uvolněno a jezdilo to po sobě....jde to spíš z levé strany...jsem z toho už na prášky :( Kromě poloos, PP ložiska, uložení motoru a převodovky je tam měněno na přední nápravě snad vše.

Nikdo neví? Pokud je nějaký odborník ZL, OL, OVA a okolí budu rád kdyby se mi na to mrknul...ve 3. servisu problém nevyřešen.

Díky

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...