Přejít na obsah

LR Range Rover Evoque Si4 Prestige 4WD


SirMike

Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...

Takhle to má být a přesně tak to taky bude! :) Jsem nadšenej! :) Na webu jsem se snažil najít obrázky, které by odpovídaly exteriérové konfiguraci. Tedy perleťový lak "zvláštní lakování" Bílá Oryx a doplatek k GTI Sport Paketu za 19" Santiago. Vyzkoušeno při testovací jízdě společně s DCC a komfort vynikající i na jízdu po městě. ca23e43add5ea3a3625a7da6c5c1a644.jpg5cafbd498f6ac208ce850d44487da260.jpg

Odkaz ke komentáři

Já bych neřekl - jedná se o úplně jiný typ auta, pocitově jdeme do vozu, kde máš tak nějak "vše pod kontrolou". Pro mě je GTI trochu mimo VW, je to né že kategorie sama pro sebe, ale zkrátka ostřejší hatch kde víš do čeho jdeš. Je to víc daily car narozdíl od RR v případě našeho využití. To auto najede ani ne 10.000 ročně a pak je i pevný provozní náklad někde úplně jinde než u Evoque. Situace se změnila, RR se kupoval že dával smysl, teď je třeba pohybovat se jinak a proto "běžnější" a přitom alespoň z mého pohledu speciální auto, ke kterýmu jsem si vybudoval vztah a přitom ještě neni doma.:)

Odkaz ke komentáři

kromě bílé není výhrad :palec:

 

ještě to chce armytrix ;)

 

No to je teda mazec... :)

 

Nechávám si zdát o tomto... Cena kompletu 108.000,- a kdyby chtěl být jeden opravdu fajnšmekr, tak k tomu je i difuzor asi za 35.000,- :) EDIT: Nejde sem vložit video z YT v náhledu nebo nevím jak na to...

 

https://youtu.be/o3mS9EzSr58

 

 

 

Upraveno uživatelem SirMike
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...