Jump to content

LR Range Rover Evoque Si4 Prestige 4WD


Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...

Ještě jsem dnes pořídil pár detailů a nahrál je do včerejšího příspěvku. :) Přestože já s Evoquem jezdím minimálně, musím teď v zimě ocenit Webasto a vyhřívané čelní sklo. Skvělá věc! Jinak vše funguje jak má, zatím se žádný vážný problém nevyskytl. Auto je momentálně na zimních Continentalech. Tedy se jen jezdí a tankuje :)

Link to comment
  • 5 weeks later...

A proč jsem nepsat také něco o Octě... :)

Protože pokus s H&R pružinami -45/50mm na OEM RS tlumičích nedopadl úplně k mé spokojenosti (viz. téma v sekci Podvozek OII), nastal čas na upgrade ve formě stravitelného podvozku AP Sportfahrwerke ve verzi -35/-65mm...

Ještě před instalací podvozku přišel na řadu Hard Body sealant od Wolf´s Chemicals, který zaručí, ze podvozek bude chráněn a při údržbě podběhů ho bude možné jednoduše umýt. S Wolfem se mi pracovalo velice příjemně a za jeho zapůjčení děkuji Martinovi z Detailingshopu. Sealant jsem aplikoval také na Luxony, které teď slouží také jako zimní disky. Musím říct, ze jeho performance a to hlavně v poměru cena/výkon se mi jeví jako více než solidní.

K podvozku - najeto mám na něm zatím jen neco kolem 150km, nicméně prvotní dojmy jsou pozitivní - auto není méně pohodlné, ale pevnější. V přímce přesné a v zatáčce poměrně striktní. Vzhledem k tomu, že s nastavením výšky budu ještě laborovat a za nějakých 1.000km udělám finální nastavení, kdy půjdu ještě o chlup níž, už teď cítím, ze díky lehké změně těžiště, kdy jsem srovnal výšku P a Z (oproti OEM nastavení, kdy je přední náprava znatelně ponořená oproti zadní, obzvlášť v kombinaci těžkého motoru a DSG), je ve výjezdech auto jistější, nemá takovou tendenci tlačit se předkem ven ze zatáčky a solidně respektuje jakou stopu točím volantem. :)

post-1472-0-95181500-1423700569_thumb.jpg

Link to comment
  • 2 weeks later...

Postupně probíhá příprava na sezónu, kdy si RR jakožto silně daily car vezmu po lampy a trochu poleštím a zcela určitě přijdou na řadu i korekce. Nejdřív však půjde pryč čirá ochranná folie z přední části (nárazník, kapota, blatníky, zrcátka). Po detailiování půjde zpět, ale jen na nárazník, možná zrcátka. Folie je taktéž na klikách a tam zatím zůstane.

Jelikož je na RR pár metrů plastů, začal jsem testovat pár přípravků. Kde jinde než na Octavii... Kolekci kosmetiky jsou v poslední době vybavil Dodo "plastovými" sealanty - konkrétně Gloss verzí a na cestě je i verze matová. A přibyly a přibydou samozřejmě i další fajnovky. Na cestě je také pár chuťovek od Carboncollective.

Velice mě co do looku potěšil Dodo SN Glaze, který jsem bral primárně na nakrmení pneu, ale nedalo mi to a než auta připravím řádně na sezonu, tedy i na aplikaci selalantů, zkusil jsem na Octavii poladit plástve v předním nárazníku a masku. Musím říct, že to vypadá naprosto exkluzivně, ale rozhodující bude výdrž. Uvidíme tedy, zda mě v tomto směru Glaze překvapí.

post-1472-0-25712100-1424539034_thumb.jpg

post-1472-0-98883200-1424539048_thumb.jpg

post-1472-0-46556600-1424539063_thumb.jpg

post-1472-0-71577900-1424539080_thumb.jpg

post-1472-0-89059700-1424539095_thumb.jpg

Link to comment

Hele zkoušel jsem na tyhle plástve ten Dodo SN Gloss Sealant a je teda hodně lesklej a pokud je plast naturálně matný a ještě ke všemu hrubý (případ plastů na OII), tak je ta práce velice obtížná a výsledek se mi nelíbil. Bylo to ale taky dáno složitostí těch pláství, kdy jsem aplikoval štětcem a je opravdu důležitý vytvořit jednotnou vrstu, protože ten sealant pak nejde "buffovat". Objednal jsem ještě tu Matt verzi a uvidím, jaký na RR dám. Chci jisto jistě sealant, protože na to auto nemám až tolik času a výdrž je tedy prioritní.

Ten SN Glaze je velice parádní na pneu, spotřeba je nulová a to doslova.

Každopádně před aplikací určitě APC a pěkně vyčistit, pokud by přicházel na řadu sealant, tak tam navíc do hry přichází IPA, případně nějaký "panel prep" (mám objednán u Carboncollective).

Ať už SN Glaze nebo Valet či cokoliv jiného ti udělají efekt, ale protekce nebude taková jako se sealantem. Stejně tak časem se začne look efekt vytrácet. Zde bych to počítal na týdny, maximálně pár měsíců. U sealantu je výdrž určitě rok, pokud správně pracuješ.

Edited by SirMike
Link to comment

Máš stále ten Fantastic Plastic Trim? Já jsem teď zkoušel Protecton od Swissvax a něco od Finessu, jelikož jsem chtěl skutečně matný finiš. To Dodo je sice matné, ale díky silnému oživení působí trošku "sticky" a musí se doleštit mikrovláknem. Jak aplikuješ na strukturované plasty?

Link to comment

Jsem právě na začátku udělal kardinální chybu a stříknul jsem to přímo na palubovku. Teď nanáším mikrovláknovým aplikátorem a nebo, což mi přijde ještě lepší, nanáším štětečkem a pak doleštím mikrovláknem. Jinak ten Fantastic Plastic Trim mi právě na to nanášení přijde náročnější. Tak nevím, jestli se s ním pustím na ty venkovní plasty. Nemám rád takový ten mastný a lesklý vzhled, tak nevím, co jinýho použít, aby to ty plasty pořádně chránilo

Link to comment

Já zkoušel před týdnem Fantastic na jeden venkovní plast na RR a vypadalo to pěkně... Chtěl jsem si totiž udělat na jaro fóra a bylo hezky, tak jsem je komplet vydrbal APC Celanerem... Zítra ti udělám foto vč. odpuzování vody... Ale určitě s tím nepočítej jako protekcí! Na interier se pěkně dělá s tím Swissem (ale cena je mimo)...

Link to comment

Jenže teď to tak studuju a je to spíš na renovaci, což já nepotřebuju, jelikož jsou plasty nový:-(


Jojo, to nevypadá zle:-). Jako asi by se mi líbil ten Swissvax, ale to už je cenově dost úlet


Pod ten sealant bych musel připravit povrch, myslíš, že kdybych použil čistič od CHG, že by to vadilo?

Link to comment

Pokud je CHG "all purpose cleaner", tak určitě... Sealanty obecně kombinují dvě témata a to renovaci ve formě navrácení původního vzhledu a protekci. Zkrátka není nic víc než vytvořit na plastu další "povrch" a to sealant splňuje. Jinak po to vyčištění je ještě nutné odmaštění. Jak jsem psal buď IPOU nebo nějaký panel prepem.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Protože detailing neni jen o kosmetice, ale také nějakém tom vybavení kolem... A jelikož čistota a komfort při práci znamená, že "půl je hotovo", dnes dorazily tyhle dvě nerezové fajnovky. :) Aneb nerez vědra o objemu 18 litrů. Lehounká, pevná, Grid Guard pasuje jak ulitý... Hned dostala řádnou protekci, takže i jejich údržba bude radost. :)

post-1472-0-69725300-1425510898_thumb.jpg

post-1472-0-15534600-1425510914_thumb.jpg

Link to comment
  • 2 weeks later...

Znamy mi privezl Infinity G37 se 60.000 km na kompletni detailing exterieru v casovem horizontu 4 dnu na realizaci. Lak byl extremne zanesen poletavou rzi a dekontaminace trvala 2x dele nez je u aut s podobnym najezdem obvykle.

Nicmene po zhruba 20 hodinach lesteni se mi podarilo dosahnout extremne cisteho bileho odstinu se zlatym nadechem perleti. Lak byl velice, ale opravdu velice tvrdy. Na radu prisla pasta Swissvax Cleaner Fluid Strong na Medium Swiss kotouci. Lestilo se excentrem Rupes BigFoot 21. Nektere casti karoserie nahradil Rupes UHS System. Coating DJ SN Micro Prime na Soft Swiss kotouci a excentr Kestrel.

Zavoskovano SN Hybridem a dva coatingy SN Acrylic Spritz.

Musim rict, ze kvalita pasty a kotoucu Swiss je perfektni! Acrylic vytvoril paradni ledovy finish. Jinak dalsi casti vozu samozrejme rada Supernatural dle potreby... A nize par detailu co jsem se pokusil zachytit mobilem pod LED lampou.

post-1472-0-57369300-1426290642_thumb.jpg

post-1472-0-79185300-1426290660_thumb.jpg

post-1472-0-10069800-1426290680_thumb.jpg

post-1472-0-40140400-1426290692_thumb.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...