Přejít na obsah

LR Range Rover Evoque Si4 Prestige 4WD


SirMike

Doporučené příspěvky

:palec:

 

K dnešnímu dni najeto 7.500 km bez jediné závady nebo problému. Proběhla akorát svolávací akce na kontrolu nějaké přívodní hadice v motoru (může se uvolňovat), vše v pořádku + update komfortního systému.

Průměrná spotřeba dle tankování (ne PP, ale zdá se, že ten nekecá) 8.5l/100km, s tím, že cca 50% dálnice (při obvyklých 140 tachometrových), 25% okresky (90-100 tacho), 20-25% město a popojíždění kolem komína (Praha).

V těchto vedrech je geniální nezávislý topení resp. ventilace, kdy si člověk může nastavit buď v autě nebo na ovládání čas sepnutí nebo může zapnout manuálně. Jako lehký mínus zatím vidím materiál na deklu dvojitý podlahy. Na pohled i omak krásný materiál, ale luxovat to od všech smítek je záležitost na delší dobu než by si člověk představoval. A jen pro doplnění - tohle auto moc nezná dostatek inteligentních odkládacích prostor. :)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Díky :palec: Benzín je "pardoxně" asi jediná řekněme důstojná motorizace pro tenhle vůz (co se výkonu týče). Jak jsem psal v prvním příspěvku - nafta nebyla v uvažování ani na minutu. Chystají ostrou benzinovou verzi, těžko říct, zda dostane V6. Bohužel tam bude cena asi už mimo únosnost tohoto modelu.

Dle zpráv se auto pomaličku blíží k 15tkm a prvnímu pravidelnému servisu. Určitě tenhle milník shrnu v nějaký menší recenzi.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Není to špatné, ale auto má před prvním servisem a hlavně ty all-year gumy tomu moc nepřidají. Možná při sekvenčním řazení by to bylo ještě hbitější. Po zimě půjdou pryč, uvidíme jaká na nich bude zima. Nakonec to možná dopadne tak, že se bude kupovat jak letní tak zimní sada. Ono je to na hlavu, že to tam dávají z výroby, ale slyšel jsem, že to v poslední době není případ pouze RR, ale i jiných značek. Ale ostrovani jsou v tomto specialisti. :)

Odkaz ke komentáři

Pohotovostní hmotnost je 1720 kg.

Pravda, příště z toho zkusím dostat ještě víc, s režimem S budeš mít pravdu. Alespoň bude porovnání.

Takhle jsem zkoušel prostě situaci v klasickym režimu, kdy potřebuješ šlapat naplno.

 

S tím zvukem - upřímně musím říct, že na videu taky teda "nic moc". :) V reálu si troufám říct, že je ten zvuk mnohem jadrnější a docela zábavnej. Hlavně v akceleraci z nižších rychlostí při nižších stupních.

Ještě jsem chtěl natočit zvuk zvenku z výfuků, ale bohužel jsem neměl nikoho k ruce.

Navíc jsem si úplně neztlumil rádio jak jsem si původně myslel :rolleyes:

Ale ano, ten 4 válec je z toho cítit, na to že je to motor původně z ostrýho Focusu, mohli tomu uzdu popustit víc. :)

Odkaz ke komentáři

Ale na SUV fakt pekny zrychleni, rekl bych ze do 140 bychom jeli vedle sebe na 99%...me to v D rezimu dlouho trva mezi 90-100km/h, kdy to zarazeni trva nejak dlouho. Rezim S je rychlejsi o dost. Paradox ze u DSG to bylo podle me naopak, kdy rezim S sice radil rychle(ryhclejsi reakce aji), ale tocil to az do nesmyslnych otacek uplne na limit, a tak D bylo asi ve vysledku lepsi. U dsg byla nejrychlejsi sekvencka.

 

Zvuk natoc, to me docela zajima :palec:

Odkaz ke komentáři

Tak máme za sebou servis po 16 tisích + kompletní zimní prohlídku za 250,- Kč. :) Všechny filtry vyměněny (kromě palivového, ten se dělá ve 32tkm), hektolitry oleje (ten vyšel levněji než na Škodovce, alespoň co se týče marže na materiálu).

V zimní prohlídce je zahrnuto případné seřízení geometrie, huštění pneu, kontrola vzorku, kontrola tlumičů a všech náprav (vůle apod.), doplnění zimních provozních kapalin, čištění ventilace/topení, kontrola všeho co má vyhřívat aby vyhřívalo. Samozřejmě při servise klasicky diagnostika a pár dalších věcí + update navi a palubních systémů - rychlejší odezva obrazovky, další barvy podsvícení interiéru a věci, kterých si člověk ani nevšimne. .)

Bohužel zatím nejdou nakódovat zadní svítilny, aby svítily ve dne při denním. :(

Po 16 tisících jsou brzdy na 80%, tlumiče se ani nehly a co mě překvapilo, že geometrie je naprosto v pořádku a nebylo třeba její seřízení.

Zítra ty šílený all-year gumy jdou pryč a dnes dorazily Michelin Latitude Alpin. Je to guma jako blázen. :) :palec:

Při cestě ze servisu jsem tomu naložil a bohužel se mi vybil telefon, takže dynamiku na S-mód zaznamenám příště, stejně tak výfuky. ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

Dnes proběhla pravidelná prohlídka po 32.000 km tzn. komplet filtry, 6.5 litru oleje, při jednom kontrola geometrie (opět naprosto v pořádku), brzdy na zhruba 60%/50%, klasika provozní kapaliny atd. Reklamovali jsme vrzající sedačku řidiče. Výsledek - objednána kompletní sedačka vč. čalounění, prostě úplně nové křeslo. Žádný montování, rozdělávání, šaškárny apod. No a protože tam bylo auto celý den, vyfasovali jsme jako náhradní vozidlo GT Jag XKR-S 5.0 V8 Supercharged s 550 koňmi pod kapotou na celý den. :) Trošku úlet, ale holt na nás zbylo. :) Výlet s tímhle autem je, no... zážitek :)

post-1472-0-06290400-1403816005_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak tak, jen to obuti je za uzasny penize. :) Pravda, mamka prevzala RR, ja sednul do svyho traktoru a najednou to auto nemam rad. :) On i ten benzin v nasem Evoque je moc povedenej, krasne linearni prubeh, ve vyssich otackach i docela zajimavy zvuk, zkratka ten zvukovy a hlukovy komfort je nekde jinde. Nicmene do klasickyho Vogue bych spis volil naftovou V8. Mel jsem moznost projet jak V8 Supercharged tak tu naftu a v pripade takhle mastodontniho SUV je ten diesel trochu uzivatelsky komfortnejsi a dava vetsi smysl. Superchard je zajimavej, pri odpichu koukas do nebe, ale ten radsi v tom XKR-S. :)

Odkaz ke komentáři

tak jasne ale kdyz uz nekdo ma na "roweho" tak si myslim ze gumy a benzin je to posledni co resi. Otravne je akorat casto ty gumy nechavat menit, casto tankovat proste to jsou zbytecne aktivity, kdy musim travit cas nekde kde nechci.

 

Ja bych se chtel nekdy povozit starym aston martinem V12 :) to je momentalne muj dasli sen :)

Odkaz ke komentáři

V Evoque je 65 nebo 70 litrova nadrz, takze to je v pohode co se dojezdu tyce. Vogue ma tusim az 100 litru na prani, takze taky fajn. Kdyz vezmes toho Jaga na okruh, tak to sady jen litaj no. :) Ale to u jakyhokoliv auta asi. :) K dojezdu - pokud porovnavame tak me by vylozene sralo koupit OIII RS v benzinu a mit tam 50 litrovou nadrz :D To je teprve mazec. Pokud vychazim z toho ze Evoque si bere zhruba stejne jako nove RS, tak bych s tou Skodovkoz byl u pumpy permanentne..

Odkaz ke komentáři

S tím nelze nesouhlasit. Taky jsem si rychle zvyknul. Cca zýden zpátky jsem měl možnost se projet kamarádovou novou OIII RS v naftě. Krásný auto, hezky jelo, ale prostě mě ta jízda nějak nebavila:-))

 

Nadhera neco takoveho by se mi libilo ty velke motory jsou navykove a obvykle benzin clovek resi az jako to posledni staci to parkrat vytocit a jste v pasti :-) pak si sednete do traktoru a nechapete a zacnete uvazovat jinak:-)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...