Přejít na obsah

Olejové čidlo


JacobHot

Doporučené příspěvky

Zdarec lidi, mám takovej menší problém :) kolik olejových čidel je na AEEčku? To co je zezadu na hlavě tak jsem měnil ale v servisu mi dali díl se špatnýma tlakama (měl jsem tam tlaky 0.3-0.6 bar a dali mi 0.15-0.35 bar). Když jsem tam byl že potřebuju čidlo s jinýma tlakama tak mě vytlemili že prej se tam dává tohle. No to nové čidlo hlasilo jakmile se zvedli otačky tak jsem jej odpojil a olej kontroluju pravidelně před jízdou. Nicméně odpojené čidlo mi je schopný zahlásit i 3x za sebou chybu. Tak se ptám jak je to možný? Má snad AEE více čidel? Nemělo by zahlasit jen jednou a pak už mlčet? Dík za pomoc J.H.

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

Byl jsem zvědavý na reakce a odpovědi znalců AEE a nic. Mám v podstatě stejný problém, jenom vznikl trochu jinak. Koupil jsem Octu AEE r.2000 a signalizovala po zahřátí oleje houkačkou a následným blikáním kontrolky problém s tlakem oleje. Stejné je to i po výměně čidla za nové (tam patřící). Po odpojení čidla je to stejné, jenom signál začne hned po rozjetí bez ohledu na teplotu oleje. Někdy při volnoběhu kontrolka nebliká a začne až při zvýšení otáček. Nevím si s tím rady.JacobHot už se ti podařilo broblém vyřešit ?? Díky komukoliv za radu. Takto to už najelo asi 30000 km - asi to tedy maže.

Odkaz ke komentáři

Tak nějak jsem nepřišel na to čím to je ale od někoho jsem slyšel že to může dělat i bordel v oleji. Vyřešil jsem to na prase :( a to tak ze jsem kabel od čidla ukostřil :( čidlo hlásí jen když zapneš klíček ale nenastartuješ. A pravidelně kontroluju olej kterej naneštěstí žere jak zjednaná. Takže doufám že se tyto problémy vyřeší s GO která je plánovaná na léto :)

Odkaz ke komentáři

Kdybys nepsal o vyčištěném sacím koši, tak bych tě nasměroval asi tam. Teď bych se zaměřil na olejové čerpadlo a jeho okolí. Odměřit tlak klasickým manometrem - tím bych začal. Jestli bude nízký, tak je jasné proč pořád píská. Ten špatně fungující přetlakový ventil na výstupu z čerpadla bych viděl jako tutovku.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Kdybys nepsal o vyčištěném sacím koši, tak bych tě nasměroval asi tam. Teď bych se zaměřil na olejové čerpadlo a jeho okolí. Odměřit tlak klasickým manometrem - tím bych začal. Jestli bude nízký, tak je jasné proč pořád píská. Ten špatně fungující přetlakový ventil na výstupu z čerpadla bych viděl jako tutovku.

 

Odmlčel jsem se, protože jsem nebyl schopen změřit tlak oleje - někomu jsem půjčil příslušný manometr, tak jsem si musel koupit novou sadičku. Nicméně při zahřátém motoru na volnoběh 0,5 a při asi 3500 otáčkách tak 0,7 baru - zkrátka jenom se mírně ručička hne. To je tragicky málo. Teď k tomu ventilu na čerpadle. Měl jsem to samozřejmě vymontované, foukal do toho a ventil byl zavřený. V čem by spočívala potom ta závada ? Asi je tam kulička a pružinka, ta pružinka unavená ? Motor má asi 200 000 - znám daleko víc jeté a nic . Pakliže je ta závada tam, tak se mi zdá jediné řešení výměna čerpadla - ventil se zdá nerozebíratelný, nebo existuje jiné řešení ? Omlouvám se, ale nemám s tímto motorem žádné zkušenosti. Děkuji za radu. Ještě se bojím vůlí na klice.

 

Odkaz ke komentáři

tak pokud je ten ventil vyměnitelný jako celek, tak asi bych začal tím. Akorát mám obavu že to bude výměnný díl jen s celým čerpadlem.

Jaké tam máš olejové čerpadlo? starší zubové, nebo novější duocentrik?

 

starší je poháněné řetězem a novější je nasazené přímo na klikovce...

 

Poháněné řetězem, ventil je součástí a je nevyměnitelný. Díky.

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...