Jump to content

rizo

Uživatelé
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Recent Profile Visitors

827 profile views
  1. Spotrebu ti zvýši zlá sonda . Katalyzátor na spotrebu nemá taký vplyv a kontrolka na 55kw sa nerozsvieti lebo ešte takú nemá až 74-75 kw
  2. Možno cievka nedostáva prúd skontroluj konektor , kabeláž ...
  3. Skontroluj zapaľovaciu cievku či nie je prasknutá alebo vymeň na skúšku .Niečo také som mal aj ja z jednou . Trhalo pri zrýchlení na väčšie otáčky , pri ustálenej rýchlosti v pohode .
  4. Bosch sa dával na Felíciu a na Octaviu magneti marelli v celku je zamenitelný ale diely nie , ani palec ani hlava . Náhrada môže byť ale priamo na Bosch alebo magneti . Vika je čína neodporúčam .
  5. rizo

    2.0 + LPG

    pípať a prepínať na benzín ti môže pri poklese tlaku plynu , skontroluj tesnosť hadíc od reduktora k vstrekom aj tie časom dozrejú a popraskajú tak isto ako tie od vstrekovačov k saniu alebo na vodu na ohrev reduktora čo si menil a ešte jedna vec sa časom láme a to je T prepoj medzi hadicami na vodu reduktora a topenia ked je z plastu ktoré sa menia za kovové a je klud ale to už som trocha odbočil od témy . Sem tam treba skontrolovať aj tesnosť spojov na plyne , napeniť jarovou vodou a sledovať či sa netvoria bubliny čau .
  6. Tak po piatich rokoch prevodovka bola znova z auta kôli ložisku na diferenciáli , moja chyba ,po výmene ložísk som neskontroloval vôlu . Hučala asi mesiac možno dva tak som dúfal že vydrží ešte niečo že ked bude teplejšie tak ju vyhodím s auta no vzdala to v najväčšej zime ,cez unášače začala pľuť olej tak sme ju s bratom rozobrali vymenili ložiská za nové ( s rovnou hranou smerom k diferáku ) . teraz je +- bez vôle no unášače sa dajú pretočiť s rukou s orginál vymedzovacími podložkami tak snád bude pokoj . Momentálne po výmene ložísk nabehané cca 50km radí pekne všetky rýchlosti a hlavne
  7. zdvihni predné koleso , daj tam 5ku a pretáčaj ho v smere jazdy ,ak sú tlaky vo valcoch rovnaké tak aj odpor pri točení kolesa bude vždy rovnaký ak niektorý valec nemá tlak tak sa ti lahšie pretočí koleso a potom máš prúser ako hrom :( . presnejšie to zistíš že v ktorom valci je aký tlak že popr, necháš len jednu sviečku a pretočíš kolesom čau.
  8. ta asi to tam nesadne :( , a tá guma vo vnútri je taká istá ako na AEE alebo sa niečim líši ?
  9. máš pravdu nie je to na AEEčko :( ,dnes som im písal dal som VINko a odpísali mi že na môj motor nemajú držiak motora a na otázku položenú 2x že prečo to majú v ponuke priamo pre môj motor tak mi odpísali že treba nakupovať podla VINka . a Golfa s 1.4 16v som mohol premerať asi pred mesiacom , kamoš v nom menil motor tak ak sa ešte ukáže tak sa na to pozriem čau.
  10. meyle za 1319,78 pozri tu : http://www.autodielygafa.sk/
  11. ešte fotky : octa bez prevodovky a rozobratá prevodovka červeným je označené miesto kde je umiestnené ložisko ktoré odišlo
  12. no to aj mna zaujíma kde sa ti praskla prevodovka či to nebude ako na mojej prevodovke , mne odišlo jedno ložisko na hriadeli to čo je uložené na stene k spojke ,prejavilo sa to hučaním čím rýchlejšie tým hlučnejšie, naštastie sa nič nerozbilo, po výmene aj ostatných ložísk ,gufer ,spojky oleja ide pekne . Ak ju chceš repasovať a nemáš skúsenosti tak v D.P. je celkom pekne rozpísaný postup bez toho by som ju ani nerozobral noo nie je to skoda 120 :) k tej tvojej " novej "- nevieš či už nebola rozobratá ? práve tá 5ka je o nastavení ozubeného kolesa aby rýchlosť nevyhadzovalo alebo neblblo pre
  13. cenu ti nepoviem lebo som tam riešil uplne iný motor , bolo to tu : www.motorvybrusy.sk
×
×
  • Create New...