Přejít na obsah

Epiho fullhrab


Doporučené příspěvky

Jednoduše - budeš chodit sem, občas skočíš do knajpy, taky do práce, pověnuješ se rodině a pak ti volá borec ze salónu, že si ji máš přijet vyzvednout. A zjistíš, že to vlastně bylo úplně v pohodě a zbytečné nervy, kvůli takové blbosti, jakou auto je. No ale jsme chlapi a přesně to jsou i ty příjemnější chvilky života - ta "vůně" nového auta. Vyderžaj pijaňjer! :-)

Odkaz ke komentáři

To nesmíš brát moc vážně a je nutné se zkrátka smířit s dobou šetření. To je oblast myslím všeobecná (a prostě holý fakt) a i u té oktávky jsem názoru, že to bude vždy otázka konkrétního kusu, případně zacházení i když ani to nemusí být rozhodující.

Já se taky hrozně těšil, četl zde, teď mám najeto 15 tisíc a s drobnostmi se člověk naučí žít (musí), kdyby se sralo něco výraznějšího, bylo by to horší.

Odkaz ke komentáři

To jo, take doufam, ze se mi neposere neco zavaznejsiho,jinak v pohode,navic ja to mam skoro v zakladu,takze tech picurek na pokazeni tam nebude tolik.

Spise mne zajima haldex a DSG. O dsg jsem toho precetl dost a tam by problem byt nemel(i kdyz, jak pises,problem muze byt zrovna s tou moji)-mam ten 6ti rychlostni v ol. lazni.

Hodne mne zajima haldex posledni generace. je to v podstate novinka a neni o tom toho moc znamo

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Já jsem si objednal stejnou kombinaci a čekačka byla přes tři měsíce. Měl jsem za to, že příčinou byl adaptivní tempomat/front assistant.

Můžu říct, že to jezdí moooc hezky. Zatím se mi kola nikdy neprohrábla to ani i při maximálním zrychlování. Ale sníh letos nebyl.

DSG je fajn, ale občas má své nedostatky. Když si při průjezdu zatáčkou bez plynu vrazí dvojku a brutálně zpomalí motorem, tak se cítíš jako začátečník. Ale po čase s tím člověk začne počítat a naučíš se tomu předcházet.

Zatím jsem narazil jenom na chybu pravého xenonu a nesklápění levé opěrky zadních sedadel z kufru.

Odkaz ke komentáři

Při špatných adhezních podmínkách, člověk když jezdí stále stejné trasy a v podstatě stejným stylem, tak lze vypozorovat následujcí - při jízde v dešti mám cca o 0,5l vetší spotřebu (dálnice Ol. - Ova) cesta (Ol. - Košice)

 

V zatáčkách pod plynem je jednoznačně připojen i zadek (Makov z obou stran, na červenohorské sedlo...) Jak to má člověk trochu najeté a nepotká kamión. žena říká, že mám vždycky úsměv jak blbeček....

 

Odkaz ke komentáři

Ono totiz jsem poslouchal porad v anglictine o volvo, ktere ma taky haldex 5 generace a rozumel jsem tomu tak, ze pri strate prilnavosti se pouze navysi moment na zadni kola a ne, ze je teprve pripoji .samozrejme ,volvo to muze mit nastavene uplne jinak, nebo jsem tomu vsemu nerozumel dobre

Jocker. No, tak presne ten pocit a usmev na tvarich bych chtel zazit-presne to od tohoto auta ocekavam. Vim, ze to neni zadne Ferrari, ale ani ja nejsem zadny Shumachr :)

 

Odkaz ke komentáři

Pěkné čtení ve speciálu Diesel od SM o všech O3 ve variantách 2.0 TDI. Dozvěděl jsem se, že tyto motory mají ve 4x4 taky vyvažovací hřídele, utvrzeno, že 4x4 mají větší hlučnost a nejen díky kratší převodovce, ale nastala podstatná změna v uložení tlumičů proti O2 4x4. Zároveň díky XDS má verze 4x4 standardně režim ESP Sport, stejně jako RS.

Občas ale zjevně vypustí blud i relativně schopní redaktoři - v článku se píše o vyšších otáčkách při 130km/h, kdy má 4x4 proti pouze předohrabu točit o 200 ot. víc, konkrétně 2600. Asi mám jiné auto, páč mě to vrtí na tempomatových 130 právě nějaké rozpětí 2300-2400 ot.

Odkaz ke komentáři

Tak bohužel, škůdka si řekla, že už mě nepoctila dlouho žádnou "srandičkou". Už 2 dny se mě docela festově "hryzá" Columbus. Nereakce na dotyk, tak na to párkrát poťukám, minutu nic a pak ve dvou vteřinách to udělá všechny tyto mé pokliky, bohužel to naskáče kam zrovna usoudí za vhodné. Tak si říkám, že už se to probralo a ejhle ono zase nic.

Nevíte, jde nějak Columbus zrestartovat?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Táááák a je to tady. Najeto 18200 a hláška "Zkontrolujte hladinu oleje".

Jinak Columbus půjde evidentně na reklamaci, hryzání neustává, projevuje se hlavně do zahřátí vozidla. Jako by ten bastard neměl rád chladné rána, jak se zahřeje funguje normálně.

Odkaz ke komentáři

Standardní "soupravička" každého oktávaře třetího. :wallbash:

Jinak dolito 0,5l a úplně nevím, jestli tu neonovu kejdu (fakt je ten olej takový neonový), považovat vůbec za olej. Přijde mě to jako taková vodička, tak se nedivím, že motůrkům chutná.

post-31362-0-67508200-1399661741_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Je snad jedno jestli je to castrol nebo cokoli co má požadovanou specifikaci ne?

 

BTW mám najeto 36tis- od servisky 7 tis a zatím (ťuk, ťuk) jsem nedolíval ani kapku....a klesla spotřeba cca o 3-4 desetinky.

 

EPI: mohl by ses zaměřit na jízdu s otáčkami lehce pod 1500 a jízdu bez plynu se zařazenou rychlostí ( 2,3,4) a pak přidání plynu ale zrychlovat piánko...přijde mi, že haldex začal vydávat zvuky, jak kdyby se třely o sebe kovové desky ( pro příklad).

Odkaz ke komentáři

Tak jsem si pro zajímavost nakonfiguroval výbavu přibližně stejně jako mám teď, tak v L&K. Překvapilo mě a zároveň zarmoutilo, že L&K nabízí ještě pár prvků navíc (celokožak, el. sedačky, výhřev vzadu, chrompaket, adaptivní tempomat, Frontassit, Unibag, el. zadní víko) ale byl konfiguračně o 20 litrů levnější. Takže za mě se L&K "vyplatí".

 

Jockere - OK vyzkouším a dám vědět.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak zreklamováno sekání Columbuse, výsledek nula. Nahlásil jsem, že se sekal hlavně po ránu za chladného počasí. Pro jistotu jsem dodal i natočené video.

Odpověď klaaická:

Jó pane nám se nic neprojevilo, video jsme neuměli ani pustit, navíc je moc velké (180 MB) a škodovácký systém umí nahrát jen 50 MB. Tak to zkuste příště. Zase jsme vám to umyli a vyluxovali. Díky a čau.

 

Byl jsem vyřízen rychle jak platba daňové upomínky. Nyní můžu čekat až přituhne a hryzavec se začne zase objevovat. :-(

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Takže 30 tisíc je tady a čeká nás první servisní. Jako kdyby to oktáva věděla, tak si ještě řekla o dolití oleje. Vyprd sem se na ni, crcnul tam 2 deci, aby zhasla kontrolka a do servisu už se to nějak dojede. Takže za celých 30 tisíc dolito půl litru fridexu a 0,7l ojele.

 

Howgh

Odkaz ke komentáři
  • o 5 let později...

Tak uzavírám tuto "autokapitolu" svého života. Před 2ma měsíci přesednuto do reprezentativnějšího vozu. 

Shrnutí - ovce byla po 6 let spolehlivým parťákem a najeli jsme spolu 175 tisíc. Nikde mě nikdy nenechala a největší závadou byl nefunkční haldex, což mimo to, že se vám do zasněženého kopce točí jen přední kola, tak není jak zjistit, žádná kontrolka k němu není. Zjištěno až po 5ti letech a to už se vědělo, že další rok půjde ovce pryč a tak se ani investice nekonala. 

Všem oktávkářům přeji, aby jim ovce též dobře a spolehlivě sloužily. 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...