Přejít na obsah

Epiho fullhrab


Doporučené příspěvky

Vittorio: mám známého němce (žije v ČR už řadu let) a má pochopitelně postarší BMW 5 ;) - což je pro němce něco jako pro čecha škodovka (nejlépe OI :P)... a když mluví o autech VW - tak když výslovuje slovo "Volkswagen" tak tu výslovnost bych přál každému slyšet :D zní to jako když by říkal "plečka"... ale myslím, že je to patriotství... staré pravdy o automobilkách a autech už prostě všechny neplatí ^_^

 

Jinak ke Gofu Variant - koukněte že tam spousta věcí, co jde dát od OIII, vůbec nedostanete, např. motor 1.8TSI (který mimochodem nejde ani pro Passata) , pak tam nejde objednat např. TDI 2.0 + DSG + 4x4... a určitě by se našlo více věcí...

Odkaz ke komentáři

Tak 2.0TDI+DSG+4x4 do oktávky taky (třeba jen zatím, nebo Scout?) objednat nejde. S golfem 7 je myslím oktávka výbavově na přibližně obdobné úrovni a jestli jsem se díval v německých cenících správně, tam je možnost individualizace G7 o dost větší než v ČR. To už ale chápu jako věc (pravděpodobně) importéra, co na konkrétní trh pustí pro koncové zákazníky.

A jinak porovnávám spíš porovnatelné, tedy verze kombi. Porovnávat hatch s liftbackem, aspoň pro mě moc nejde. To bych už spíš brousil do porovnání G7 a Rapid Spaceback, což sice velikostně lze, nikoliv však uživatelsky, tam je golf prostě jinde.

Odkaz ke komentáři

Pak to šlo OCT 2 Scout DSG,haldex, TDI, to samé šlo např l@k TDI DSG haldex apod...

http://auto.bazos.cz/inzerat/29032873/skoda-octavia-scout-4x4-DSG.php

 

Koukám že u OCT 3 to nejde, jedině 1.8 TSI haldex DSG nebo superb TDI DSG haldex (na to plno lidí nadávalo, že to nešlo ve 125kw)..

předpokládám, že to přijde s verzí scout slavnostně :D

Odkaz ke komentáři

sám mám Golfa 6, protože ve stejné výbavě byla O2 lift cca o 40.000 dražší a ještě bych musel oželet sportovní sedačky .......

ano u G6 nemám kufr, jenže kufr je pro mnohé modla a to dokonce i přesto, že ho mají 350 dní v roce prázdnej :D , ale co kdyby ....

pak si stejně tu ledničku nebo pračku nechají dovézt až domů a zadarmo ....

 

ano, do G7 nekoupím 1,8 tsi, ale.... mám 1,4 tsi a úplně to stačí, navíc příjemnější spotřeba, navíc u O3 má 250 Nm stejně jako 1,4 tsi v G7,

V příloze srovnání G7 variant highline a O3 kombi elegance a doplněné na stenou úroveň výbav,

 

navíc G7 alcataru na sedačkách, osvětlení interieru v lištách dveří a to nejdůležitější, víceprvek na zadku.

G7.pdf

O3.pdf

Odkaz ke komentáři

Ja sa priznám bez mučenia, že pôvodne som chcel G7 Variant, pretože mi fakt príde, že je lepší než OIII. Netvrdím, že 100krát lepší, ale o niečo lepší je. Stroskotalo to na dodacej lehote - pri úplne tej istej výbave, čo mám v OIII (u G7 som pridal navyše len parkovaciu kameru a ergoactive sedadlá) to bolo neskutočných 8 mesiacov a to je fakt už vážne moc :o

Odkaz ke komentáři

Přiznám se bez mučení, pokud bych dnes vybíral auto domů, G7 by byl na žebříčku výběru výše.

 

Jinak 160R - to není aprílový žertík s těmi 8mi měsíci? Už 3,5 měsíce na oktávku mě přišlo více než by bylo zdrávo, teď už se tady u některých verzí píše o 5ti měsících, ale čekat na "lidový vůz" 8 měsíců zvedám prostředník a jdu si koupit Dáchčiju.

Odkaz ke komentáři

Veru nebol to žart, toľko mi povedali na zvolené auto - silnejšia 1.4 TSI, manuál, Highline + bixenon s led, kessy, najlepšie rádio bez navi, ergoactive sedadlá, parkovacia kamera, plus nejaké probnosti...

Dnes kúpiť celkovo skladové auto je problém a je jedno, či je to aj tebou spomínaná Dacia :unsure:

 

Edit: U nás je problém s ročnými autami, importérske nejaké sú, ale... Povedzme to tak, že to čo stojí za to, sa rozpredá medzi vyššie postavenými, čo autá berú pre svojich známych a rodinu. Bežní ľudia sa dostanú len k tomu menej zaujímavému, buď je nezaujímavá cena, alebo autá v horšom stave - zhumplované novinárske "kolotoče", často autá po nehodách a podobne. V CZ je výhoda tá, že tých áut sú tam stovky, ak nie tisíce. U nás dokopy možno 30-40? O3 je aktuálne 15 a už sa dopredu vie, ktorá u koho skončí :wacko:

Odkaz ke komentáři

Přiznám se bez mučení, pokud bych dnes vybíral auto domů, G7 by byl na žebříčku výběru výše.

Jinak 160R - to není aprílový žertík s těmi 8mi měsíci? Už 3,5 měsíce na oktávku mě přišlo více než by bylo zdrávo, teď už se tady u některých verzí píše o 5ti měsících, ale čekat na "lidový vůz" 8 měsíců zvedám prostředník a jdu si koupit Dáchčiju.

Zrovna na Dacii se ceka taky pekelne dlouho, ta se totz hodne prodava

 

Duster mel po uvedeni cekacku 9 mesicu

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Dneska večer nám opět přituhlo a už opravdu nevím co si o tom mám myslet, ale:

1) těsnění na dveřích je takového typu, že každá noc kdy je pod bodem mrazu a současně spadne trocha rosy znamená ráno doslova vyrvání dveří díky jejich přimrznutí. Jak dlouho to těsnění vydrží jsem zvědav. Náprava myslím ani není možná, jde o těsnění s "chlupem", takže nějaký nástřik WD-čkem asi bude na prd.

2) po uvedeném úkonu v bodě 1 prakticky do rozmrznutí auta vevnitř (cca po 10-ti, ale i více km) znamená jízdu se "šustěním" (jak to sakra popsat). Zkrátka to těsnění, které jsem předtím odtrhnul při otevření dveří, má na sobě vrstvu ledu, která se tře o lak a tím to "krásně šustí". Šuštění zmizí až v době, kdy se interier prohřeje a led odtaje. Jestli se tím nesnižuje i životnost laku ve zrovna poměrně náchylném místě nevím, předpokládám ale, že ano.

3) zvuk motorku ve sklopných zrcátkách už při normálních podmínkách zní poněkud řekněme nepřesvědčivě, nyní když se navíc pere s námrazou čekám, kdy to celé chcípne. Prostě se mě moc nezdá, že by měl funkční rezervu, třeba je to ale jen můj dojem.

 

Pro někoho to třeba budou prkotiny, pár aut už jsem odjezdil, uvedené body 2 a 3 ale neznám ani z jednoho, byť sklopné zrcátka jsem měl jen u předchozího Fordu a tam byl dokonce výrobcem nějaký Polák, takže žádné made in germany.

No nechám se překvapit dalším vývojem, pravá zima nás teprve čeká, kvalita tak bude prověřena. A jsem v tom sám, nebo máte stejné poznatky, či dokonce ještě lépe nějaký návrh řešení priorotně k tomu těsnění? ;-)

Odkaz ke komentáři

Mám tam pro kolegy z mého mančaftu objednané kryty kol na zimáky, už mě týpek psal, že jsou k vyzvednutí, tak tam pro ně jedu. A nevím, jestli tam ještě nenechám aktualizovat Columba, sice mám tu poslední aktualizaci staženou, ale nemám 32GB kartu. :(

Odkaz ke komentáři

Tak dnes jsem byl v servisu. Opravdu přístup EXCLUSIVE!

Já:

Prosím vás, teď při těch mrazech mě těžce přimrzají dveře a musím je doslova odervat. Myslím, že to těsnění dost trpí. Dá se s tím něco dělat?

 

Odpověď:

Nóóóóóó, to neděláte dobře, že to takdlenc odervete, to určitě nedělejte. Je to asi těmi mrazy a teď jak ještě přes den prší, večer to zmrzne, tak to v noci přimrzne.

 

Já:

Hmmmm, to jsem vám v kostce řekl před chvílí. Dá se s tím teda něco dělat? Třeba něčím naimpregnovat?

 

Odpověď:

Ta guma už je speciálně impregnovaná z výroby, to byste tomu stejně moc nepomohl.

 

Já:

Aha, impregnace z výroby je evidentně k výkalu, dodatečná impregnace tomu dle vás taky nepomůže, odervat to taky podle vás nemám. Prosím vás a jak se teda do toho auta mám dostat? Nemám ho teda odstavit do jara, až ty mrazíky poleví?

 

Odpověď:

Chichichi (byla to nějaká kundoslečna technik), tak to zkuste třeba silikonovým olejem, ale já vám to nedoporučuji.

 

Já:

A proč bych to dělal já? To auto má 2 měsíce, přece není můj problém, že nejdou u nového vehiklu otevřít dveře!

 

Odpověď:

Tak to tady asi budete muset nechat a budeme to řešit reklamací.

 

Následně jsem s kecy ohledně brzkého dohodnutí termínu šel do psích jater. :wallbash:

 

Odkaz ke komentáři

Tak dnes jsem byl v servisu. Opravdu přístup EXCLUSIVE!

 

Škoda že jsi se nezeptal, zda by nevadilo stříknout do spáry rozmrazovací kapalinu co je na skla. Aby se náhodou sametka nerozleptala. Dnes jsem taky musel použít sílu... Případnou škodu jsem nezkoumal.

Odkaz ke komentáři

To je demence. Tohle je přesně drobnost, kterou tě auto otravuje. Neni nic horšího než auto, který tě ze svý podstaty obtěžuje.

OIII hlavně v RS se mi moc líbí a v benzínu bych si jí dokázal představit až OII doslouží, ale už jsem se tu dočetl o spoustě nedotažených podstatných či těch méně podstatných detailů.

Co říct - na Range Roveru máme také částečně sametky, ale sakra tam vůbec nic nepřimrzá. Moc si nedokážu představit, čim to namazat. Ono jde o to, že ti tam přimrzá ne ta sametka jako taková, ale ty chlupy (moje domněnka). Prostě to není hladký materiál. Zkusil bych klidně ten olej, nějaký silikonový nebo pro test na jedny dveře WD40. Nebo řádně navoskovat karoserii, na kterou těsnění doléhá. Nevím, zda je to tam "guma na gumu" nebo je sametka v kontaktu přímo s karoserií.

Odkaz ke komentáři

Miku ano, prostě zaleze voda či vlhkost za ty chlupy, které to moc dál nepustí. Nejvíc na hovno je, že ty chlupaté svině jsou tam dvě za sebou asi o 1cm, takže když už vlhkost pustí ta první chlupatice, tak to jde okamžitě na tu druhou a tak je přimrznutí "tuplované". Dnes ráno to byl masakr a při odervání jsem sledoval, co dělá ten vrchní plast, ke kterému je ta guma přidělaná - no průhyb dost solidní a říkal jsem si, jestli ta lišta nezůstane na karoserii a já neotevřu už jen rám bez těsnění. Zatím to ale drží.

 

A je to jak píšeš, toto jsou prostě takové základní prkotiny, které ti běžné používání (za což pohodlné nastoupení do vozu za jakéhokoliv počasí považuji) otráví tak, že si pak říkáš, kde ještě soudruzi z NDR udělali chybu a co za podobnou kravinu tě otráví zase zítra. :wacko:

Odkaz ke komentáři

Dneska večer nám opět přituhlo a už opravdu nevím co si o tom mám myslet, ale:

1) těsnění na dveřích je takového typu, že každá noc kdy je pod bodem mrazu a současně spadne trocha rosy znamená ráno doslova vyrvání dveří díky jejich přimrznutí. Jak dlouho to těsnění vydrží jsem zvědav. Náprava myslím ani není možná, jde o těsnění s "chlupem", takže nějaký nástřik WD-čkem asi bude na prd.

2) po uvedeném úkonu v bodě 1 prakticky do rozmrznutí auta vevnitř (cca po 10-ti, ale i více km) znamená jízdu se "šustěním" (jak to sakra popsat). Zkrátka to těsnění, které jsem předtím odtrhnul při otevření dveří, má na sobě vrstvu ledu, která se tře o lak a tím to "krásně šustí". Šuštění zmizí až v době, kdy se interier prohřeje a led odtaje. Jestli se tím nesnižuje i životnost laku ve zrovna poměrně náchylném místě nevím, předpokládám ale, že ano.

3) zvuk motorku ve sklopných zrcátkách už při normálních podmínkách zní poněkud řekněme nepřesvědčivě, nyní když se navíc pere s námrazou čekám, kdy to celé chcípne. Prostě se mě moc nezdá, že by měl funkční rezervu, třeba je to ale jen můj dojem.

 

Zo sklápaním zrkadiel nemám problém, motorček ide pravidelne, bez zadrhávania a akýchkoľvek pazvukov. Mám nastavené automatické sklápanie pri zamknutí, denne sa takto sklopia niekoľkokrát a po necelých 3 mesiacoch a 3500 km zatiaľ bez problémov. U predošlej O2FL po 2 rokoch začalo nepravidelné vŕzganie pri sklápaní, hlavne pri veľkých teplotách. Uvidíme, ako to bude s O3 v letnom pekle!

 

S primŕzaním tesnenia zatiaľ nemám skúsenosť, auto je garážované aj doma, aj v práci :palec: Takisto zatiaľ neviem o žiadnej podobnej reklamácii.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...