Přejít na obsah

Epiho fullhrab


Doporučené příspěvky

Všude se šetří. Já měl např. Passata B5,5, kde vzpěry byly, no a B6ka je už snad neměla

Výborně, já měl ještě "poděděnou" B5 V6 Syncro :) Jak já si rád vzpomenu na ten motor.. B)

No jo, v tom objemu jeden drát navíc udělá statisíce, ale na těchto místech takto viditelně šetřit navíc na úkor uživatelskýho konfortu, to prostě není dobře. Ale lidi si na to za ty leta asi zvykly, že holt musí lomcovat drátem.

Odkaz ke komentáři

Cha chá, tak dneska možná příprava na další bonus. Jezdím se spínačem světel v režimu Auto, takže se světly nedělám nic. A ráno vylézám z auta, rozezní se signál a na kompjůtru hláška "Vypněte světla". A tak si říkám "do hajzlu to je zase co?", zakvrdlal jsem spínačem, vrátil ho do polohy Auto a doufám, že to byl jenom nějaký šotek, co se prostě občas objeví.

A tady ty moje prkotiny jsou snad sranda na ŠH už nějaký uživatel RS po odjetých 3 tisících píše, jak mu asi padá nafta a auto při odstavení na dobu cca 3 dny dlouze (cca 20 sekund) startuje . Já sem i přes zatím uvedené vždy oderval či dolil, následně natočil a odjel.

Odkaz ke komentáři

otazka je co tankuje taky...

 

jinak drat : okamzite az to auto dostanu si ho necham asi vymenit za vzpery, tohle je silene neprakticky

ostrikovace : ja jsem jeste neprisel na jejich funcki, krome toho, ze diky nim vymlatim vodu do sotrkovacu hrozne rychle, takze disgnostikou vypnout pokud je to mozny, na dalsi aute je vubec nechci videt pracovat, akorat to chrstne na teply plast studenou vodu. fuj.

Odkaz ke komentáři

mě ty ostřiky světel vyhovují hlavně v zimě, protože jsem měsíc auto nemyl a je zasviněné, tak mě to alespoň umyje xeny...

 

Mi to ty světla umylo tak, že jsem je musel utřít hadrou, protože byly totálně zacákané.

Ale pokud máš auto měsíc nemyté, tak to může přinést zlepšení v řádu procent, světla si čistím ručně a ostřiky mi to kazí.

Odkaz ke komentáři

Taky jsem ty ostřiky nějak nepobral, protože světlo spíš totálně zasviní a s ním i celé auto. Nehledě na to, že to těch 5l sheronu je raz dva venku. Kdyby to aspoň mohl člověk ovládat, a tedy by šlo ostřikovat i bez toho.

Presne tak

 

LIbi se mi jak vode do sotrikovacu rovnou rikas Sheron, sdelim jim to na pristim jednani, jak jsou lidi hezky nauceny :))))

 

Já mám pocit, že se tím moc nic teda neumyje. Chtělo by to stěrače jako dřív dělalo Volvo. B)

 

Nemyje, jen ocaka a neco odleti tim proudem, kdyz jedes rychleji tak to zasere cely boky auta

 

 

Mi to ty světla umylo tak, že jsem je musel utřít hadrou, protože byly totálně zacákané.

Ale pokud máš auto měsíc nemyté, tak to může přinést zlepšení v řádu procent, světla si čistím ručně a ostřiky mi to kazí.

ja to vemu vzdycky na pumpe a basta, u druhyho auta nejsou schvalne vubec zapojeny a ma svetla snad v lepsiim stavu :)

Odkaz ke komentáři

tos četl zase kde, že když stříkáš na světla tak budou v horším stavu :D a že to zacáká auto, no pane bože. stejně když s tím autem jezdíš každý den, tak ho zašpiníš i tak....

 

tak smysl ty ostřiky mají hlavně, když nasněží že jo... halogen sníh rozpustí, xenon by možná chtěl silou boží...

Odkaz ke komentáři

No mě tedy po ostřiku světel vždy svítí lépe, ostřik světel chodí po několika ostřicích předního skla po sobě, takže když mám zasrané okno, tak i světla a zbytek auta, já jsem tedy za ostřiky rád, nádobku mám velkou a ještě se mi nestalo, že bych ji vyšplejchal od maxima po minimum, jen to chce prostě před delší cestou dolít, což je jedna z věcí, kterou stejně dělám.

 

Studený ostřik na teplá světla? no ta světla ale teplá zas tak nejsou, při jízdě už vůbec, aby to vadilo, zrovna tak náplň do ostřikovačů sklům-plastům světel nevadí, pokud se používá ta správná, určená na světla, je to na ní napsané

Odkaz ke komentáři

tos četl zase kde, že když stříkáš na světla tak budou v horším stavu :D

 

Je na to usmernenie týkajúce sa reklamácií popraskaných svetiel. Niektoré (v podstate väčšina) nemrznúcich zmesí je príliž agresívna a poškodzuje plast, na plastovom kryte svetiel sa objavujú pavučinové praskliny a dokonca dochádza aj k olupovaniu plastu...

Odkaz ke komentáři

Dnes ještě při popojíždění v tom marastu mě přišlo, že to nějak častěji chrstá vodu na xenonády. Ještě tak před 14 dny to bylo po 5-6x šplejchnutí na okno přišel chrst na xeny, dnes to bylo 2x šplejch a 1x chrst.

Takže když už jsem byl v tom doplňování, říkám doplním i vodu do ostřikovačů.

Koupil jsem 5-ti litrový džber s okenou a jdu na to! Otevírám kapotu, následně džber a jdu se sápat po modrém víčku od nádrže. Á víčko vidím, ale, ale, ALE. No do půče zarostlé, proč je hned před ním tyčka držící kapotu??? Asi pro cvičení mozkových závitů dolívače, páč zde to opět "sympli klevr" nepude.

Ještě že žena měla kanystr z Lidlu s nalívátkem, tak to tam šlo bokem docela obstojně. Většina lidí, ale bude mít kanďák 3 a 5 litrů s hrdlem jak anální díra, takže bude nutné nalívat buď bokem či nakloněním z motorového prostoru.

Už ani nekomentuji, jestli to nešlo udělat jinak (myšleno umístění tyčky), evidentně prostě nešlo a hotovo. :angry:

Tohle je stejně i u OI, takže už to mají od začátku, co je Octavia..

DSC_0372.jpg

Odkaz ke komentáři

 

Je na to usmernenie týkajúce sa reklamácií popraskaných svetiel. Niektoré (v podstate väčšina) nemrznúcich zmesí je príliž agresívna a poškodzuje plast, na plastovom kryte svetiel sa objavujú pavučinové praskliny a dokonca dochádza aj k olupovaniu plastu...

presne to jsem myslel, diky

 

Tohle je stejně i u OI, takže už to mají od začátku, co je Octavia..

bacha na to ze u OII vice premysleli :) tam je to OK

Odkaz ke komentáři

bacha na to ze u OII vice premysleli :) tam je to OK

 

No nevím, tam je zase to hrdlo tak daleko v motorovém prostoru, že když máš čisté oblečení, tak se na 100% umažeš o špinavou přední část auta... jedině že bys měl tak metr dlouhou ruku a pořádný "bicál" ;)

Odkaz ke komentáři

 

Je na to usmernenie týkajúce sa reklamácií popraskaných svetiel. Niektoré (v podstate väčšina) nemrznúcich zmesí je príliž agresívna a poškodzuje plast, na plastovom kryte svetiel sa objavujú pavučinové praskliny a dokonca dochádza aj k olupovaniu plastu...

 

Takže normální Sheron nebrat, jen ten přímo určený na světla, jinak to ty xeny rozleptá? To fakt nechám vypnout ty ostřiky, jsou s tím akorát problémy.

Odkaz ke komentáři

viewere taky to vidím taky :D jako když ten ostřik světel na autě je, auto je v záruce, používáš kapalinu kde přímo píšou že tomu nevadí, tak fakt nevím co proto mám více dělat, nechat auto v garáži a nejezdit s ním nebo ho každý večer mejt v téhle zimě? :)

a pokud ta kapalina je nekvalitní, tak já s tím bohužel nic nenadělám, asi jako když můžu koupit špatný motorový olej či PHM---

 

v obéčkách kupuji většinou tohle:

http://www.obautodily.cz/eshop/autokosmetika-tmely-kapaliny/kapaliny-do-ostrikovacu/nemrznouci-smes-do-odstrikovacu-glacidet-ice-free-5-litru-id:9442.eshop

Odkaz ke komentáři

No, že to zafláká mimo světla i kapotu a blatník, to je jasné, a ještě k tomu s mizernou efektivitou co se týká očištění světla ale panovala zde obava, že kapalina je složením agresivní a poškozuje plastový povrch světla, případně lak což je snad blbost, tedy doufám... :huh:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...