Přejít na obsah

Epiho fullhrab


Doporučené příspěvky

Tá šprcka je bohužiaľ nutná, nové kľúče O3 a G7 sú z veľmi britkého plastu. Dávam do prílohy 2 fotky - moje kľúče z O3, jeden so šprckou a šnúrkou Škoda, vedľa pre porovnanie kľúč bez šprcky. Druhé foto je z G7 (bez šprcky, nosený v kabelke a vreckách) čo má 4 mesiace a najazdené cca 5000 km - vyzerá dosť zle, nie?

o3.jpg

golf.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak včera nepříjemné zjištění. Na kola 6Jx16 nejdou originál kryty Tekton, které se mě docela zamlouvaly. Ty jsou ale na 6,5Jx16 a ten půl palec je tam znát, kryty jdou nasadit, ale vycvaknou se. Tak jsem tam musel nasrat typ Nordic ty jsou OK. No jsou sice hnusný, zase ale o 100 kaček dražší. A to se vyplatí! :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak o víkendu oktávka zlehka prohnána. Musím říct, ze začínám být z odhlučnění dost otráven. Nejsem na dálnici úplný pilot, ale mám rád když to ubíhá, zkrátka jezdím tempomatových 150. Právě to je taková přechodová rychlost (no ono je to spíš 140), kdy začíná být motor dost slyšet. Tentokrát jsem jel 180 a ten kravál co už je při takové rychlosti v interieru je z mého pohledu pro delší jízdu neakceptovatelný.

Chápu, pokud někdo přesedne z chrochta 1.9 TDI, řekne nádhera. Pokud ale přesednu z auta, které je sice třídně na stejné úrovni, ale odhlučnění bylo o třídu výše, je prostě člověk zklamán.

Abych se přiznal zajímalo by mě porovnání s Golfem 7, jestli ten taky takhle řve.

Prosím tímto Škodu aby na odhlučnění zapracovala, za mě palec dolů. :-(

Odkaz ke komentáři

tak máš 4 kolu, zkrácený rychlosti, nic nového... Dvě rady v řadě octavia: Buď vzít dvoukolku nebo 1.8 TSI...

věřím, že je to hlučnější, ale tak sis to prostě koupil....

mám přímé porovnání 2.0 PD Scout a obyč 2.0 PD, strašný rozdíl na dálnici... to samé co jsem měl 2.0 CR a pak sem jel v 2.0 CR scoutovi... ten rozdíl tam prostě je, takže bude dost podobný i u OCT 3....

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

Tak jen ať to uvedu na pravou míru - nestěžuji si na hluk od náprav, ale od motoru. A převodovkou to taky nebude, ona zase tolik zkrácená není a s původním autem je odstupňování prakticky stejné. Na 130 jsou otáčky na cca 2400, při zmiňovaných 150 je to nějakých 2800. To mě nepřijde jako mnoho (případně proti stejné dvoukolce o tolik víc) na to, aby byl v interieru hluk opravdu tak vysoký.

Zkrátka a jednoduše na protihlukovém opatření se též šetřilo.

Odkaz ke komentáři

Tak to odhlučnění bude skutečně u Golfa někde jinde. Kolega mě přinesl nějaké z nedávných čísel SM, kde testovali G7 1.6TDI v kombiku a přímo píšou, že je evidentně proti stejně motorizované oktávce od motoru líp odhlučněn.

Holt jde vidět, že skopčáci aspoň drobnostmi (a bohužel jenom k horšímu) tu octávku nějak dolů proti Golfu dostat chtěli. :(

Odkaz ke komentáři

Jar_da to "jebl" přímo na hlavičku. Golf byl asi vždy lepším autem (a dál bude), ale taky adekvátně ohodnocen. Momentálně tu stojí dvě skupinově stejná auta, za stejné peníze, ale to jedno prostě nabízí zpracováním víc. Cítím, že v jednom případě je zákazník brán lehce na hůl. :-(

Odkaz ke komentáři

No právě si myslím, že koncern se naží napasovat škodovky mezi jednotlivé třídy tak, aby nabízely trošku něco jiného než přímo auta VW a tak si tolik nekonkurovali. Octavia už dávno není Golf s kufrem, to platilo tak možná pro OI. Proč si brát prodeje pro Golfa a naopak.... když můžu obě auto odlišit a oslovit více zákaníků, tomu se říká marketing a ten koncern fakt umí :palec: ...

 

Myslím to takto: malé modely vynechám a začnu : Rapid => Golf => Octavia => Passat => Superb => Pantheon

 

Než mě budete oponovat :) , doplním několik informaci: Rapid, Golf se zaměřují spíše na mladé lidi, co naopak nechtěj obří auto. Octavia je o něco větší, ale zase nemá působit tak prémiově. Passat bude nový větší a má od OIII více utéct. Superb bude ještě větší než nový Passát, ale zase námá působit tak prémiově (opakuju se záměrně) a pak bude topmodel nový Pantheon, kde se spekujuje že snad má skoro konkurovat vozům jako Bentley....

 

Berte to jako rychlé shnutí... nechci tady psát romány...

Odkaz ke komentáři

ale jo, to chápu, ale proč je pak G7 Variant za lepší peníze než O3, někde bude chyba

 

jo to je proste cely divny

 

mozna je to jak rika napalm, ale pak by golf nemekl byt lip vybavenej za nizsi cenu

 

bud skodovka hresi na to, ze tady to auto proda vzdycky draz nez jinde nebo nevim.

 

napalm : panteon? takze dalsi pokus vzkrisit phaetona? smutny, tenhle napad uz meli davno pohrbit...nekoupim si neco za x milionu uz jen proto, ze se to jmenuje "lidový vůz" :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...