Přejít na obsah

Spotřeba


Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Tak jsem se vratil z dovoleny na Morave, nejaeto 700 km a prumerna pri plnem nalozeni auta, 2 dospeli, 2 male deti, klimoska dle PP 7,8 l/100km. 120 km z Prahy byla dalnice, 140 tacho, dalsich 80 po okrskach 100 tacho, cesta zpet to same, na dovolene par dni popojizdky po cca 25 tam, 25 zpet :P

Kamos s 1,6 jel to stejne na chlup, jen bez klimatizace a mel prumer celkovy 7,5l/100 km. Takze myslim, ze celkem dobre.. :)

Odkaz ke komentáři
Jasne jardo, neni problem si to sdelit verejne, ne ;)

Tak to je taky na 1,8 velmi slusne... :lol:

 

tak já taky absolvoval první cestu na dovolenku, teda spíš dvě cesty, první  na Moravu s otočkou do Postějova , spotřeba 7,3, dva lidi, naloženo a dvě kola uvnitř auta, druhá byla  Itálie, 950km jedna cesta, tam na pohodu, nedalo se moc jet, bylo to hodně ucpané, průměrná rychlost 89 km/h, spotřeba 7,4, to byly dálnice v podstatě 120-140km/h, Mnichov-Rosenheim popojížděčka, zpátky jsem tomu už přišlápnul, v podstatě pořád tak o 10km/h více než se mohlo, německo 150-160, Čechy 150, výsledkem byla průměrka 8,6 l při průměrné rychlosti 109 km/h, auto naložené a obsazené - jako na dovolenou , takže i já jsem spokojený,

 

pro ostatní co nevědí, vybírali jsme s Davonem auta společně, já vybral C-maxe 1,8 benzín 92kW atmosféra, trochu porovnáváme

 

 

 

 

No s 1.6 jsem jezdil za mene, nepamatuji si zacatek, kdyz to bylo nove, urcite si to bralo vice nez potom, po tech treba 15 000, tady mam vsak o 2cm sirsi pneu a jizda je trosku jinde. Kdyz se chce, da se jet v klidu, ale ja to chtel vsera zkusit... :smich:

 

no a hlavně je tohle trochu vyšší auto s trochu větším čelním odporem 

 

 

 

 

Tak jsem se vratil z dovoleny na Morave, nejaeto 700 km a prumerna pri plnem nalozeni auta, 2 dospeli, 2 male deti, klimoska dle PP 7,8 l/100km. 120 km z Prahy byla dalnice, 140 tacho, dalsich 80 po okrskach 100 tacho, cesta zpet to same, na dovolene par dni popojizdky po cca 25 tam, 25 zpet ;)

Kamos s 1,6 jel to stejne na chlup, jen bez klimatizace a mel prumer celkovy 7,5l/100 km. Takze myslim, ze celkem dobre.. :palec:

 

schválně zkus přepočítat údaje z PP do skutečnosti, já to u svého zkusil a PP se liší cca o 0,1, někdy do plusu, někdy do mínusu, mě překvapilo, že to moc nekecá, taktéž průměrná rychlost, u koncernu jsem byl zvyklej na vyšší odchylku

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Takze sporeba na 16" pneu po celou tuto DRSNOU a zimovatou zimu po POUZE PRAZE - 8,9l/100km, jizda vetsinou sportovnejsi, zadne setreni, benzin 98-100 oct.

Pri vyletu mimo mesto prumer 7,4/100km

Takze rekl bych, ze si to seda, ale je fakt znat kazdy pulcentimetr pritlaceni na plyn, hodne haklivy motor na jizdu!!! ;)

Odkaz ke komentáři

Ja mam pocit, ze 1389, ale nejsem si plne jisty... Motor je to velmi sympaticky, nejvice asi zvukovym projevem na volnobeh a pri vytaceni zni slusne, spokojenost celkova ANO, ikdyz jsem postrehl, ze by se hodil vetsi tah v urcitych momentech, kdy jsem mel plyn na podlaze, ale tech 70 000 navic jsem proste nemel na 1,8TSI... :) Nyni je 1,8TSI v "akci" jako v Lidlu :lol: za stejnou cenu, co mam 1,4TSI...

 

Dokazal bych asi taky jezdit za 8 po Praze, ale proste mi to neda neslapat na to kdyz to jde :) :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...