Guest technista Odesláno Říjen 10, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 10, 2013 Zdravím pánové, jsem už v koncích a přemýšlím, že pošlu svoje RS někde ze stráně. PO svolávačce na vstřiky, po výměně spojky, dvouhmoty a kompresu klimy, se mi rozsvítil DPF, klasika cukaní, kontrolka DPF, pak blikající kontrolka žhavení a pak kontrolka motoru. Už jsem ve stavu, kdy po ujetí 50km, musím ujet cca 60km na vyčištění, dal jsem to servisákovi, ten to vymontoval, naložil do nějaký srajdy a stejne to nepomohlo, řekněte mi co s tím? Mám strach to nechat vykuchat, pokud vím, tak se to musí rozříznout a pak je vidět spár a s tím by mohl být problém v Německu (bohužel tam občas zajedu). Nějaké jiné řešení co s tím i deálně v praze a okolí... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Říjen 10, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 10, 2013 Ucpaný filtr je projev nějaké závady někde.... Zkus tdifuna ten ti to pořádně diagnostikuje a kdyžtak ti filtr vyndá... Případně někoho jinýho kdo tomu rozumí. Určitě né autorizák 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest technista Odesláno Listopad 17, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 17, 2013 Tak jsem to dal servisakovi, co se v octavkach vyzna. Vyndal DPF, nalozil to na noc do nějaký srajdy a rano to pročistil, to moc nepomohlo, tak vzal jinou srajdu, zase to na noc do toho nalozil, už z toho vypadalo par kusu hnusu. Dal to zpět a mám najeto něco přes 1000km a čistil jsem za tim jen jednou, ale jakmile my ot ještě bude hazet chybu motoru, tak jde pryč. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Listopad 17, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 17, 2013 Pokud jsi z Prahy, jak jsem četl, není problém. SZ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MarosRS Odesláno Listopad 27, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 27, 2013 Pokud jsi z Prahy, jak jsem četl, není problém. SZ Nazdar mam podobný problem a nik mi nevie poradit co som mal znamich v autorizákoch tak všetci vravia že moj filter už stratil schpnosť sa regenerovať.Už sa raz DPF vybralo a vymočilo cez noc v DPF cleaner od firmy pro-tec.Moj problem je taký že ked jazdim na dlkšie trasy alobo vybehnem niekdy na dialnicu tak mam pokoj ale ked sa zacnem tocit len po meste tak mi hned svieti kontrolka a neskor aj zhavenie.Len je zaujimave ze ked prebieha regeneracia vobec mi na palubnom nezvyšuje spotrebu.Cez počitač sa da zregenerovať filter normalne.A ked som mal auto načitané počas bežnej regeneracii tak mi ju stale prerušovalo.Neviete poradit niečo???EGR je nove,Snímač diferenčného tlaku g450 tiež.Aj ja rozmýšlam či ho nevykuchať............ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Listopad 27, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 27, 2013 Vetsinou jsou ty fapy poskozene tryskama co spatne prasi a je spalenej. Pokud jsi pro to udelal vse a porad mas problem, tak bud dat novej a nebo OFF. :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MarosRS Odesláno Listopad 29, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2013 Vetsinou jsou ty fapy poskozene tryskama co spatne prasi a je spalenej. Pokud jsi pro to udelal vse a porad mas problem, tak bud dat novej a nebo OFF. :-) Nazdar TDI fun,nedala sa mi odoslať SZ tak ti musim písať takto. Chcel by som ťa poprosiť o radu,kedže som zdaleka a na okoli mi nik nevie pomocť...:( Kupil som si O2 RS BMN r.v.12/2008.Bola kupovna na SR a ma origo kilometre.Ked som ju kupil mala 180 000km hned o par dni sa rozsvietila kontrolka DPF.Tak som ho vybral vymocil v DPF cleaner od Pro-Tec.Zalozil a nakodoval ze je filter novy.Problem bol rovnaky a stale sa mi rozsvietila kontrolka a neskor nudzovy rezim.V skodovke mi menili vtreky, a povedali mi ze mam zly egr.Tak som kupil nove EGR.a stale mám rovnaký problem stale sa rozsvetcuje dpf.Ked spustim regeneráciu cez PC tak prebehne normalne ale pocas jazdy ju nechce spustit.iba ked idem po dialnici.Menil som aj snimač diferenčných tlakov ale zohnal som len bosh,tak chcem kupit origo a skusit to snim.Uz ma vobec nenapada co by som stim mohol mať.Nechcem filter vyberať pretože chodim aj do zahraničia a nechem dakemu policajtovy vysvetlovať že kde som si zabudol DPF.A ja to ešte tipujem na soft pretože mi ani na palubnom neukazuje zvýšenú spotrebu,pred vyčistetim dpf mi stale ukazovalo počas regeneracie spotrebu okolo 9litrov a teras mam stale rovnaku spotrebu iba s motorom strasne trha počas regenerácie. Budem vdačný za hociaku radu už som bezradny a najradsej by som niekdy rs-ku zapálil... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Listopad 29, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2013 Těma cleanerama jsi ho už stejně zničil, a je možné , že jsi to koupil vypnuté, tak aby nesvítila kontrolka. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Listopad 29, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2013 Koupit novy filtr a prehrat ECU z duvodu mozneho zasahu jako pise Motorpower. Vzhledem k najetym KM je u tohoto motoru stejne KO. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Listopad 29, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2013 Jak poznám jestli mám nebo nemám vykuchanej DPF a jak se zobrazí probíhající regenerace? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Listopad 29, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2013 Probíhající regenerace se nezobrazí nijak, jde to poznat jenom z chodu motoru nebo odezvy plynového pedálu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Listopad 29, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2013 Cuknutí nebo záškub? Nebo nenadálé zvýšení/snížení otáček? Občas mi jako by škublo ale nic víc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MarosRS Odesláno Prosinec 1, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2013 Těma cleanerama jsi ho už stejně zničil, a je možné , že jsi to koupil vypnuté, tak aby nesvítila kontrolka. Praveže podla diagnostiki mi piše ze este nemam ani jeden zasach do ECU. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
johny426 Odesláno Leden 7, 2015 Sdílet Odesláno Leden 7, 2015 Zdravím pánové, jsem už v koncích a přemýšlím, že pošlu svoje RS někde ze stráně. PO svolávačce na vstřiky, po výměně spojky, dvouhmoty a kompresu klimy, se mi rozsvítil DPF, klasika cukaní, kontrolka DPF, pak blikající kontrolka žhavení a pak kontrolka motoru. Už jsem ve stavu, kdy po ujetí 50km, musím ujet cca 60km na vyčištění, dal jsem to servisákovi, ten to vymontoval, naložil do nějaký srajdy a stejne to nepomohlo, řekněte mi co s tím? Mám strach to nechat vykuchat, pokud vím, tak se to musí rozříznout a pak je vidět spár a s tím by mohl být problém v Německu (bohužel tam občas zajedu). Nějaké jiné řešení co s tím i deálně v praze a okolí... ten zvar nie vydno i nic menej ako tie zvary ktore su tam z vyroby da sa to rozrezat aj tak ze sa rozreze povodny zvar... v nemecku ti nekotroluju zvary to by museli vymontovat snimacom vsak vešdia zmerat produkciu sadzi priamo z vyfuku samozrejme za pokutu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.