Přejít na obsah

Stickler's white TFSI


Doporučené příspěvky

...přesně, ani po naleštění... :ph34r:

lumi, díky :palec:

 

Jinak tedy k pružinám:

 

Hledal jsem hmotnosti a:

 

RS TDI = 1470kg

RS TDI combi = 1505kg

1,6 TDI = 1300kg (překvapivě málo)

1,2 TSI = 1265kg

 

..čili to znamená, že je 1,6 TDI na předku těžší o 35kg a combi je na zadku těžší o 35kg

 

Docela hezká shoda :)

 

Teď ale co to znamená..

 

RS TDI je těžší oproti mému autu o 205kg na předku, což je dost. Namísto -17mm jsem měl cca +20mm = o nějakých 35mm více, než to mělo být.

1,6 TDI je na předku těžší o avizovaných 35kg a pružiny jsou -30mm = pokud počítám poměrnou částí dobře, zde by měl předek mého auta klesnout o cca 24mm. A tím pádem by zadní část měla klesnout +/- stejně tak.

 

Pořád je to více, než bych chtěl, ale mělo by to snad být lepší, než s těmi -30mm, co myslíte? ;)

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

No nevím, jestli by to bylo tak snadné, u toho kluka na dvorku, kdy mi sundal pružiny/nahodil RS a potom zase sundal pružiny/nahodil originální jsem strávil asi 5 hodin :)

Ale lumi kupuje pružiny na RS, čili bych nezjistil nic nového :D

 

 

Každopádně při tom horentním rozdílu hmotnosti RS motorů (benzín má zanedbatelně nižší hmotnost) a k překvapivě malému rozdílu hmotnosti 1,2 TSI a 1,6 TDI se obávám, že lumi dosáhne v menším měřítku podobného výsledku, jako já :ph34r:

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

Pohotovostní :palec:

 

Jen ty údaje se hrozně liší. Na jedné stránce je to, na jiné zase něco úplně jiného. Pořád je to tak jen +/- odhad. Možná se to v těch číslech liší i dle výbavy.

 

Pokud 1,6TDI váží těch 1355kg, předek by mi s pružinami -30mm klesl asi odhadem o 14mm. S hmotností 1300kg o těch 24mm, což zní docela reálně. Pořád ale vycházím z rozporuplných čísel na internetu a z odhadu, o kolik se mi zvětšila světlá výška s RS pružinami.

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

jj, to by chtělo :D

 

Jen je divné toto:

http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-1z-06/podvozek/pruziny/sportovni-pruziny-eibach-pro-kit-30mm-skoda-octavia-ii-1-2-tsi-dsg-1-6-tdi-dsg-1-9-tdi-2-0-fsi-2-0-tdi-1695.html

 

DSG ve všech případech znamená +20kg, což není mnoho. Navíc +20kg to znamená jak pro 1,2TSI, tak pro 1,6TDI. Jak je možné, že se to v tomto případě nabízí společně i s mnohem těžšími motory 1,9TDI a 2,0TDI, když to vždy jindy rozlišují? :blink:

 

To bude asi více, než +20kg, zase někde psali bludy.. Kolik váží DSG proti manuálu?

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

..jen se v tom začínám trošku ztrácet. Pokud by platilo to, co psal lumi o hmotnosti DSG (+40kg) a hmotnost 1,2TSI s DSG jsem našel na internetu, vychází mi toto:

 

RS TDI = 1455 kg

1.6 TDI = 1350 kg

1.6 TDI DSG = 1390 kg

1.2 TSI = 1265 kg

1.2 TSI DSG = 1295 kg

1.9 TDI = 1395 kg

2.0 TDI = 1395 kg ..? (dle mého blbost, hmotnost by měla odpovídat RS)

 

Jak tedy můžou nabízet třeba i na Milotecu, viz:

http://www.milotec.net/sportovni-pruziny-eibach-skoda-octavia-ii-limousine-1-4-1-6.htm

 

pružiny pro motory od 1,2TSI až po 2,0FSI, nebo 1,9TDI? Vždyť se ty hmotnosti dost liší (v případě 1,2 vs. 1,9 o 130kg).. toto nechápu, to se přece musí podepsat na výšce vozu :blink:

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

Tiez mi to pripada dost divne. Napr. co viem, tak hokejka daval lowtec 30/30 na 1,6tdi. Predok sa znizil o 25mm, ale zadok mu vystrelil hore o 20mm. Cize tam bol rozdiel v zadnej naprave, tusim je lahsia ako 1,9tdi. No presne neviem, lebo uz tu neni matove vlakno, kde to pisal :blink:

Preto by bolo dobre popozerat/pozistovat aj vahy na napravy.

Odkaz ke komentáři

Právě jsem napsal na hothatchshop dotaz:

 

Dobrý den,
vlastním vůz Škoda Octavia II. generace (1Z) v motorizaci 1,2 TSI a hledám způsob, jak auto snížit.
Narazil jsem na Vaše stránky, no shledal jsem jednu nesrovnalost, kterou nedokáži pochopit a tak Vás prosím o radu:
V TÉTO NABÍDCE píšete o pružinách Eibach -30/-30mm pro motorizace 1,2 TSI s DSG; 1,6 TDI s DSG; 1,9 TDI; 2,0 FSI; a 2,0 TDI.
Nicméně k hmotnostem jednotlivých motorizací (platí pro verzi liftback):

Octavia 2.0 TDI = 1455 kg

Octavia 1.6 TDI DSG = 1390 kg

Octavia 1.2 TSI DSG = 1295 kg

Octavia 1.9 TDI = 1395 kg

... V pátek odpoledne jsem se na svůj vůz pokusil namontovat přední pružiny z modelu RS TDI (1455 kg), které vůz měly snížit o 17mm. Jak jsem však očekával, vzhledem k minimální hmotnosti motoru 1,2 TSI byl efekt přesně opačný - světlá výška se zvedla cca o dalších 20mm oproti výchozímu (originálnímu) stavu - pružiny jsou totiž dimenzovány na vyšší hmotnost.

Upřímně tedy nechápu, jak Vámi nabízené pružiny Eibach mohou o 30mm snížit jak lehký motor 1,2 TSI (DSG), tak těžký motor 2.0 TDI, který váží o 160kg více?

Předem Vám děkuji za odpověď.

Jsem tedy zvědav, co odpoví... :ph34r:

 

Odkaz ke komentáři

Velmi rychlá odpověď :)

 

Dobrý den,

u pružin je potřeba vybírat podle zatížení přední nápravy (PN), nikoliv celkové hmotnosti. Jde o to, že ty pružiny jsou dimenzované pro zatížení PN do 1050kg a pak druhá verze pro 1051-1100kg. DSG převodovka může zvednout tuto hmotnost na PN na úroveň, kdy už budou potřeba tužší pružiny. Jinak ty pružiny mají trochu jiné vinutí a proto to snížení. Ideální by bylo, kdybyste našel v technickém průkaze přesné zatížení přední nápravy a já bych Vám podle toho mohl vybrat správné pružiny.
Odkaz ke komentáři

My dva se spolu zrovna moc už nebavíme - raději bych toho bratránka, jestli tě můžu poprosit :)

 

Kluci s RS, mohli byste se mi prosím někdo kouknout, jak to máte se zatížením náprav vy? Ideálně pro porovnání TDI i TFSI, ale TDI preferuji.

Děkuji za pomoc :palec:

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

1010, ne 1100? Že by byl takový rozdíl mezi TFSI a TDI, na kterém jsem měl 4x4?

 

Každopádně moc děkuji za info :palec:

 

Jinak mě kluci ještě jednou a naposled zajímá váš názor. Na rozdíl od Pegasusů jsem narazil na hezká kola a cena je také celkem zajímavá. Udělal jsem opět jednu rychlou fotomontáž v grafitové barvě (samo, možno i v obyč stříbrné, či černé, ale já bych vybral asi grafit, možná v matu).

Zajímá mě váš názor. Pokud opět skončíme na tom, že jsou ty současné 16" lepší, více to už řešit nebudu. Jen mě trošku zase přivedlo na pochyby to rodinné setkání, kdy manžel od mé tety z Německa přijel A6-kou na 19" a brácha stál se svými 19" kousek opodál. 16" tak vypadaly celkem pochopitelně směšně.

 

Originál (znáte, ale pro porovnání):

post-28923-0-14375900-1407691353_thumb.jpg

 

A ona možnost:

post-28923-0-72461600-1407695764_thumb.jpg

 

Řeším to teď proto, že se bude od tohoto odvíjet můj výběr pružin. Všem ještě jednou děkuji za kladné, či záporné názory :)

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...