Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 (upraveno) ...přesně, ani po naleštění... lumi, díky Jinak tedy k pružinám: Hledal jsem hmotnosti a: RS TDI = 1470kg RS TDI combi = 1505kg 1,6 TDI = 1300kg (překvapivě málo) 1,2 TSI = 1265kg ..čili to znamená, že je 1,6 TDI na předku těžší o 35kg a combi je na zadku těžší o 35kg Docela hezká shoda :) Teď ale co to znamená.. RS TDI je těžší oproti mému autu o 205kg na předku, což je dost. Namísto -17mm jsem měl cca +20mm = o nějakých 35mm více, než to mělo být. 1,6 TDI je na předku těžší o avizovaných 35kg a pružiny jsou -30mm = pokud počítám poměrnou částí dobře, zde by měl předek mého auta klesnout o cca 24mm. A tím pádem by zadní část měla klesnout +/- stejně tak. Pořád je to více, než bych chtěl, ale mělo by to snad být lepší, než s těmi -30mm, co myslíte? ;) Upraveno Srpen 10, 2014 uživatelem Stickler 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomiq07 Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 zachvilku kup od Lumiho struny a vyskusas :D alebo na zamberku prehodis skusobne :lol: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 (upraveno) No nevím, jestli by to bylo tak snadné, u toho kluka na dvorku, kdy mi sundal pružiny/nahodil RS a potom zase sundal pružiny/nahodil originální jsem strávil asi 5 hodin :) Ale lumi kupuje pružiny na RS, čili bych nezjistil nic nového :D Každopádně při tom horentním rozdílu hmotnosti RS motorů (benzín má zanedbatelně nižší hmotnost) a k překvapivě malému rozdílu hmotnosti 1,2 TSI a 1,6 TDI se obávám, že lumi dosáhne v menším měřítku podobného výsledku, jako já Upraveno Srpen 10, 2014 uživatelem Stickler 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomiq07 Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 ale ved lumi ti moze pozicat na skusku svoje stare z 1,6tdi :) :) :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 (upraveno) No jinde jsem zase našel hmotnost 1355kg, to je docela rozdíl. Tak by mě zajímalo, kde je pravda - kluci s techničákem, třeba lumi, jakou máš prosím uvedenou pohotovostní hmotnost? Upraveno Srpen 10, 2014 uživatelem Stickler 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 To mas ake vahy? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 (upraveno) Pohotovostní Jen ty údaje se hrozně liší. Na jedné stránce je to, na jiné zase něco úplně jiného. Pořád je to tak jen +/- odhad. Možná se to v těch číslech liší i dle výbavy. Pokud 1,6TDI váží těch 1355kg, předek by mi s pružinami -30mm klesl asi odhadem o 14mm. S hmotností 1300kg o těch 24mm, což zní docela reálně. Pořád ale vycházím z rozporuplných čísel na internetu a z odhadu, o kolik se mi zvětšila světlá výška s RS pružinami. Upraveno Srpen 10, 2014 uživatelem Stickler 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 A vahy na napravu ta nezaujimaju? BTW ja mam pohotovostnu 1350kg 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Moc díky Když mi řekneš váhu na nápravu, bude to ještě lepší :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 1010/980 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Ah, jak se koukám, to už z malého TP nevyčtu a velký nemám. Snad něco najdu na internetu, každopádně děkuji za pomoc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 jesti chceš, tak bratránek má 1.2 jako ty. zeptám se ho jestli má velkej techničák. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 To budeš hodný, abych měl jistotu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 MaroCZ ma tiez 1.2 ne? Chcelo by to este vahy na napravu pre RS :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 (upraveno) jj, to by chtělo :D Jen je divné toto: http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-1z-06/podvozek/pruziny/sportovni-pruziny-eibach-pro-kit-30mm-skoda-octavia-ii-1-2-tsi-dsg-1-6-tdi-dsg-1-9-tdi-2-0-fsi-2-0-tdi-1695.html DSG ve všech případech znamená +20kg, což není mnoho. Navíc +20kg to znamená jak pro 1,2TSI, tak pro 1,6TDI. Jak je možné, že se to v tomto případě nabízí společně i s mnohem těžšími motory 1,9TDI a 2,0TDI, když to vždy jindy rozlišují? To bude asi více, než +20kg, zase někde psali bludy.. Kolik váží DSG proti manuálu? Upraveno Srpen 10, 2014 uživatelem Stickler 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Ja mam rozdiel vo vahe oproti misovi o 40kg tusim ale mrknem na to presne ked pridem domov :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Jo vlastně, ty máš DSG. Paráda :) Moc díky za pomoc kluci 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 (upraveno) ..jen se v tom začínám trošku ztrácet. Pokud by platilo to, co psal lumi o hmotnosti DSG (+40kg) a hmotnost 1,2TSI s DSG jsem našel na internetu, vychází mi toto: RS TDI = 1455 kg 1.6 TDI = 1350 kg 1.6 TDI DSG = 1390 kg 1.2 TSI = 1265 kg 1.2 TSI DSG = 1295 kg 1.9 TDI = 1395 kg 2.0 TDI = 1395 kg ..? (dle mého blbost, hmotnost by měla odpovídat RS) Jak tedy můžou nabízet třeba i na Milotecu, viz: http://www.milotec.net/sportovni-pruziny-eibach-skoda-octavia-ii-limousine-1-4-1-6.htm pružiny pro motory od 1,2TSI až po 2,0FSI, nebo 1,9TDI? Vždyť se ty hmotnosti dost liší (v případě 1,2 vs. 1,9 o 130kg).. toto nechápu, to se přece musí podepsat na výšce vozu Upraveno Srpen 10, 2014 uživatelem Stickler 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Tiez mi to pripada dost divne. Napr. co viem, tak hokejka daval lowtec 30/30 na 1,6tdi. Predok sa znizil o 25mm, ale zadok mu vystrelil hore o 20mm. Cize tam bol rozdiel v zadnej naprave, tusim je lahsia ako 1,9tdi. No presne neviem, lebo uz tu neni matove vlakno, kde to pisal Preto by bolo dobre popozerat/pozistovat aj vahy na napravy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Ono je to prostě nesmysl, to už mám vyzkoušené. Buď ta 1,9 TDI bude zakřáplá nejméně o 2 centimetry více, nebo bude 1,2TSI na tomtéž, na čem byla s origo pružinama. To prostě nedává smysl. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Ale zase maju tam uvedene to slovicko "zhruba", cize to moze byt aj 26mm, alebo 32mm :D A max. zatazenie napravy tam je do 1050kg, lenze nauvadzaju ci prednej, alebo zadnej. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 No, taky mě to napadlo :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 tak vidíš, máro má taky 1.2 tak snad má techničák ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Právě jsem napsal na hothatchshop dotaz: Dobrý den, vlastním vůz Škoda Octavia II. generace (1Z) v motorizaci 1,2 TSI a hledám způsob, jak auto snížit. Narazil jsem na Vaše stránky, no shledal jsem jednu nesrovnalost, kterou nedokáži pochopit a tak Vás prosím o radu: V TÉTO NABÍDCE píšete o pružinách Eibach -30/-30mm pro motorizace 1,2 TSI s DSG; 1,6 TDI s DSG; 1,9 TDI; 2,0 FSI; a 2,0 TDI. Nicméně k hmotnostem jednotlivých motorizací (platí pro verzi liftback): Octavia 2.0 TDI = 1455 kg Octavia 1.6 TDI DSG = 1390 kg Octavia 1.2 TSI DSG = 1295 kg Octavia 1.9 TDI = 1395 kg ... V pátek odpoledne jsem se na svůj vůz pokusil namontovat přední pružiny z modelu RS TDI (1455 kg), které vůz měly snížit o 17mm. Jak jsem však očekával, vzhledem k minimální hmotnosti motoru 1,2 TSI byl efekt přesně opačný - světlá výška se zvedla cca o dalších 20mm oproti výchozímu (originálnímu) stavu - pružiny jsou totiž dimenzovány na vyšší hmotnost. Upřímně tedy nechápu, jak Vámi nabízené pružiny Eibach mohou o 30mm snížit jak lehký motor 1,2 TSI (DSG), tak těžký motor 2.0 TDI, který váží o 160kg více? Předem Vám děkuji za odpověď. Jsem tedy zvědav, co odpoví... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Velmi rychlá odpověď :) Dobrý den, u pružin je potřeba vybírat podle zatížení přední nápravy (PN), nikoliv celkové hmotnosti. Jde o to, že ty pružiny jsou dimenzované pro zatížení PN do 1050kg a pak druhá verze pro 1051-1100kg. DSG převodovka může zvednout tuto hmotnost na PN na úroveň, kdy už budou potřeba tužší pružiny. Jinak ty pružiny mají trochu jiné vinutí a proto to snížení. Ideální by bylo, kdybyste našel v technickém průkaze přesné zatížení přední nápravy a já bych Vám podle toho mohl vybrat správné pružiny. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 tak napiš márovi, ja zkusím bratránka. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 (upraveno) My dva se spolu zrovna moc už nebavíme - raději bych toho bratránka, jestli tě můžu poprosit :) Kluci s RS, mohli byste se mi prosím někdo kouknout, jak to máte se zatížením náprav vy? Ideálně pro porovnání TDI i TFSI, ale TDI preferuji. Děkuji za pomoc Upraveno Srpen 10, 2014 uživatelem Stickler 0 Citovat Odkaz ke komentáři
aXerrr Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 No ono to s tím zatížením je problematické, protože od MR 2011 (nevím jiste rok) Škodovka měnila způsob výpočtu zatížení náprav. Já mám MR 2011 RS TSI lift a mám zatížení 1010 předek a 930 zadek. Dříve měli RS TSI a TFSI (i TDI tuším) 1100 a 1100. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 (upraveno) 1010, ne 1100? Že by byl takový rozdíl mezi TFSI a TDI, na kterém jsem měl 4x4? Každopádně moc děkuji za info Jinak mě kluci ještě jednou a naposled zajímá váš názor. Na rozdíl od Pegasusů jsem narazil na hezká kola a cena je také celkem zajímavá. Udělal jsem opět jednu rychlou fotomontáž v grafitové barvě (samo, možno i v obyč stříbrné, či černé, ale já bych vybral asi grafit, možná v matu). Zajímá mě váš názor. Pokud opět skončíme na tom, že jsou ty současné 16" lepší, více to už řešit nebudu. Jen mě trošku zase přivedlo na pochyby to rodinné setkání, kdy manžel od mé tety z Německa přijel A6-kou na 19" a brácha stál se svými 19" kousek opodál. 16" tak vypadaly celkem pochopitelně směšně. Originál (znáte, ale pro porovnání): A ona možnost: Řeším to teď proto, že se bude od tohoto odvíjet můj výběr pružin. Všem ještě jednou děkuji za kladné, či záporné názory :) Upraveno Srpen 10, 2014 uživatelem Stickler 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MaroCZ Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 on ma strach napsat :D 1050/1050 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.