marekczek Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 (upraveno) tak kde berou 32cm? :D vpředu 37, vzadu 36. Upraveno Srpen 12, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 no a kolik mas ty? :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
aXerrr Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 Mám to snížené cca o 6-7cm :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 njn, to už bych nezajel do garáže ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
aXerrr Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 No já musím hodně pomalinku a přední nárazník mám při nájezdu cca 1 mm od země:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 12, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 36? Já si hodím mašli :D Co auto, to originál. Naberu síly, projdu si stránky a zkusím udělat nějaký souhrn, který, jak očekávám, stejně nebude vypovídající vůbec o ničem :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 Ja jo mám takhle 1mm Od země a musel sem betonovat :D To vis sticklere, poradnej motor :D Ještě nezapomen že já mám 17 kola.. Ale to kyselina taky a odpovídá ze ma normál podvozek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 12, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 Hele a nemáš sport podvozek? Máš, ne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 (upraveno) Ja jo ;) záplat pan bůh nemusím nic resit Upraveno Srpen 12, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 12, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 (upraveno) Sportovní podvozek je -10mm? ...když tedy shrnu získané informace... Míša Typ: liftback Motor: 1.6 TDI M5 Výška vpředu: 390mm Výška vzadu: 385mm Zatížení P/Z: 1010/980 lumi Typ: liftback Motor: 1,6 TDI 7°DSG Výška vpředu: 380mm Výška vzadu: 375mm Zatížení P/Z: 1040/980 aXerrr Typ: liftback Motor: 2.0 TFSI 6M Zatížení P/Z: 1010/930 - 1100/1000 marekczek Typ: liftback, sport podvozek Motor: 1.8 TSI 6M Výška vpředu: 370mm Výška vzadu: 360mm Zatížení P/Z: 1010/990 SirMike Typ: liftback Motor: 2.0 TDI 7°DSG Výška vpředu: 375mm Výška vzadu: 385mm 1.2 TSI má zatížení P a Z nápravy 1050/1050, což je více, než 1,6 TDI (toto nechápu), ale stále do hranice 1050/1050. Tak, jak psal lumi, při stejném typu pružin na stejné motorizaci je DSG o 10mm nižší, než manuál. Je zvláštní, že i vzadu. Pokud je sportovní podvozek snížen o 10mm, má i Maro vlastně shodnou výšku s Míšou (možná je tam 5mm rozdíl, možná je to rozdíl jen při měření, je to už nepodstatné). Čili k čemu jsme vlastně došli.. DSG je těžší překvapivě i vzadu a svou váhou je o centimetr nižší, než verze s manuálem. Tím pádem by bylo logické, kdyby se sportovními pružinami -30/-30 kleslo auto o 40mm vpředu i vzadu. Nicméně Eibach DSG 1,2 TSI i DSG 1,6 TDI zařadil k motorům 1,9 TDI i 2,0TDI, či 2,0FSI, čili typy pružin asi rozlišuje tak, aby si všechny verze sedly cca o 30mm a ne více, ani méně. Teď je tedy ještě jedna věc, která mi není jasná: Jaké zatížení přední nápravy má RS TDI, když mi pružiny světlou výšku naopak zvedly? Jaké zatížení náprav má 1.9 TDI a 2.0TDI? Do 1050/1050? Jde mi o to, že bude-li mít TDI RS zatížení náprav např. 1100/1100 a 1.9 TDI, či 2.0 TDI stejnou hodnotu (prostě nad 1050/1050), lze přeci očekávat stejně neblahý efekt, jako v případě RS TDI, pokud tedy záleží opravdu jen na zatížení náprav, ne? Upraveno Srpen 12, 2014 uživatelem Stickler 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 Uprav si kyselinkove zatazenie on ma 1010/980 ;) Inak zhrnutie parada 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 12, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 (upraveno) Já jsem si říkal, to je dobré vědět - díky :) Jen pořád nechápu, jak může mít lehčí 1,2 TSI větší zatížení, než těžší 1,6 TDI? Pokud má TDI RS zatížení nad hranicí 1050 vpředu a 2.0 TDI v běžné verzi + 1.9 TDI do 1050 vpředu, není co řešit a je jasné, že ten Eibach pro DSG by mohl splnit přesně má očekávání - a to možná i vzadu Pokud ne, tak to pořád nechápu. Dle těchto pružin by i 2.0 FSI i 1.9 TDI (o 2.0 nepíší) mohlo být se zatížením přední nápravy do 1050.. Upraveno Srpen 12, 2014 uživatelem Stickler 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 Maximalne das zopar vriec cementu do kufra :D Ale ted k teme, inak co som ja pozeral rs pruziny na autokelly tak tam dokonca uvadzali jedny pruziny pre 2.0 tsi,2.0 tdi,1.9 tdi,2.0 fsi atd 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 12, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 No já právě totiž nevím, jak to výrobci rozlišují. Vyloženě mi přijde, že Škodovka to neřeší, Eibach to rozlišuje aspoň částečně a možná jiní výrobci úplně. Proto jsou z toho takové zmatky.. Pokud by se tady našel ještě někdo, kdo by se chtěl přidat do diskuze :D a sdělil by mi zatížení náprav pro běžnou (ne DSG) verzi motoru 1.9 TDI a ideálně také 2.0 TDI, či případně též 2.0 FSI, byl bych vděčný 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 dyt sem ti psal 2.0 TDI CR bejvalá moje. 1050/1000 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 12, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 Aha, jo, to jsem asi nějak zazdil - díky :) V tom případě je myslím jasné, že 1,9 TDI mít více nebude (i když po porovnání 1.2 TSI a 1.6 TDI...). Super, tak v tom případě to dává docela smysl :) Vypadá to tedy, že po aplikaci pružin pro DSG snad dosáhnu, pokud to je tak od výrobce myšleno, snížení do 20mm přesně tak, jak chci. Pro 100% jistotu by mě jen ještě zajímala RS TDI, protože ty pružiny mi to zvedly fakt hodně. Čekám na nějaké platby (dobírka, apod.), nevím, zda mi to v srpnu vyjde, ale pokud ano, asi to risknu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 Podla mna naftova RS nebude moc rozdielna od normalnej 2.0tdi :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 12, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 Taky si myslím. Ale pak by zase nedávalo smysl určení pružin i pro 1,2 TSI DSG (kde je snížení řekněme o ten centimetr) i pro 2.0 TDI, kde to na mém motoru zvedlo běžnou výšku o cca 20mm, čili o 35mm více, než tam být mělo. Takže v tomto tomu fakt nerozumím 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 Len taka otazka, presiel si s autom par metrov po nahodeni rs pruzin ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 12, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 No, ne a ano.. Sjel jsem z kopečka na rovinku, čímž by si mělo auto malinko sednout. Samo, očekávám, že by po projetí asi trošku sedlo, ale maximálně o centimetr, což by bylo pořád cca +1cm. Navíc jsem úplně cítil, jak je to tvrdé, že se předku dolů vůbec nechce, jako by byl podložený cihlami. Nicméně když vezmu v potaz všechna fakta, docela velké -30mm snížení, kde je dostatečná rezerva a také doporučení samotného prodejce, věřím, že ty pružiny pro DSG sníží auto přesně tak, jak chci :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 To by malo stacit na sadnutie ... No uz len to DSG domontovat :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 12, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kloky007 Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 Aha, jo, to jsem asi nějak zazdil - díky :) V tom případě je myslím jasné, že 1,9 TDI mít více nebude (i když po porovnání 1.2 TSI a 1.6 TDI...). Super, tak v tom případě to dává docela smysl :) Vypadá to tedy, že po aplikaci pružin pro DSG snad dosáhnu, pokud to je tak od výrobce myšleno, snížení do 20mm přesně tak, jak chci. Pro 100% jistotu by mě jen ještě zajímala RS TDI, protože ty pružiny mi to zvedly fakt hodně. Čekám na nějaké platby (dobírka, apod.), nevím, zda mi to v srpnu vyjde, ale pokud ano, asi to risknu Moje RS FL combi dle TP 1100/1100 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 12, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 Aha, takže ty pružiny jsou opravdu 1100. Super, tak už to dává smysl. Díky moc Všem děkuji, jak jste se do toho zapojili, i přes nehorázný chaos mi to konečně celkem dává smysl a vypadá to, že fakt ty pružiny mohou splnit to, co od nich čekám. Takže všem moc děkuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 Nie je zac :) aj tak som ti skor uskodil ako pomohol,kedze si zbytocne kupoval RS pruziny 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 Aspon niekomu to dava zmysel :D Co som to vsetko tu precital, som z toho len jelen :jelen: A kedze si do toho uz zasvateny, tak ti dam matematicku otazku ^_^ Co by urobili pruziny z RS TSI MR2011 lift, ked ich nahodim na moju 1.6TDI? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 12, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 lumi, to je v pohodě, mohlo to dojít stejně tak i mě No to je otázka :D Jsou do 1050, čili by teoreticky zvyšovat světlou výšku neměly. Ale zase vzhledem k separaci této motorizace od ostatních u výrobců pružin, osobně si myslím, že by ti předek nesedl o celých -17mm, viděl bych to tak o centimetr :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 (upraveno) Tak to mozem kyselinkovi rovno predat moje serie a tez bude mat -10mm Denis aj mne to teda vykalkuluj tie pruziny z RS TSI :D Upraveno Srpen 12, 2014 uživatelem lumi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 12, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 Podle mého by u tebe RS pružiny z TFSI přinesly snížení kolem 15mm :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Srpen 12, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2014 Super to mi staci, dakujem :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.