Přejít na obsah

Stickler's white TFSI


Doporučené příspěvky

mno to sice je, ale spotřeba je pouze jeden parametr při výběru auta..(nenarážím na naftu,myslím to obecně).

 

Kdybys řešil peníze, tak asi neděláš upravy typu MF volant, takže sem netahej spotřebu :D(opět to nemyslím zle). taky sem si říkal u předchozí nafty jak šetřím na palivu, pak zjištíš že si vyházel tolik peněz za úpravy, že spotřeba je to poslední :D

 

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

No prave ze resim spotrebu - najezdim stejne km a navic me zbyde na ty upravy za stejnou cenu co bych projezdil s benzinem :). Hlavne s timhle autem sem pocital ze do nej minimalne 30k vrazim do uprav abych si ho upravil podle svych predstav (a ty penize sli z prodeje minuleho auta a nasetrenych penez na Columba na minule ;-)). Ja verim ze se me nafta vyplati kdyz ted najezdim 30tkm rocne.

 

Ale rozhodne mas pravdu ze ty prachy za upravy sou hrozny peklo :lol::wallbash:.Ale uz sem se poucil a proto az priste budu kupovat auto tak koupim vybavu jakou budu chtit abych nemusel delat furt upravy :D. Myslim ty velke, malickosti se vzdycky najdou :D.

Odkaz ke komentáři

Pokud chci šetřit, tak jedině LPG a ne nespolehlivou a drahou jak na servis tak na spotřebu naftu, bohužel zkušenosti mluví jasně, pokud nejezdíš za 3l, což nejezdí žádná při normálním používání. :palec:

3l ne, ale 4l uz se da celkem v pohode.

Ale jinak souhlasim, ze pokud dnes koupit nove auto, tak naftu ani nahodou. Najezdil jsem ted za poslednich par dni asi 2000km s novym Polem 1.2TSI 110k a ten motor je naprosto vynikajici. Spotrebu ma jen o neco malo vyssi nez stara 1.6TDI CAYC a ve vsech ostatnich ohledech jej prevysuje rozdilem tridy.

 

Stejne tak musim souhlasit, ze kdyz kupovat OIII, tak radsi pockat na facelift, nebo se poohlednout nekde jinde, protoze ve srovnani se starym modelem je az na akusticky komfort bohuzel ve vsech ohledech horsi nez predchudce :(

Odkaz ke komentáři

Ono co si budeme, spotřebu paliva neuvěřitelně zatěžují featury zaměřené na snížení emisí, vtipná je teď situace u nových dieslových motorů VW, kde 2.0 TDI má buď chlazení palivem a nebo bi-turbo vstřikování močoviny ...

 

Ale jak píše BMP, nafta nebo benzín, je to stejně jedno, spotřeba pro běžný provoz zhodná (ca. 6l), takže je to fakt jedno a s tím jak rychle mají přicházet nové modely, bude morální zastaralost čím dál větší aspekt při rozhodování o pořízení nového modelu.

 

Co je potom ještě vtipné, je životnost motorů 1.2TSI až 1.4 TDI v porovnání s 1.6,1.8. sž 2.0... ale to se dovíme tak v roce 2018...

Odkaz ke komentáři

Ja si teda dovolim nesouhlasit ze spotreba je srovnatelna, mozna u novejch motoru co se ted vyrabej, ale par postrehu spotreby z Prahy

 

Moje O2 1.9 TDI - 5.5 dlouhodoba, po praze cca klidne i za 5

Bejvala moje O2 1.6 MPI - po praze 7.8-8 (dle PP nemel sem nikdy odvahu pocitat realny hodnoty) dlouhodobej prumer

Passat 1.4 TSI - okolo 9-10 po praze

O2 1.2 TSI - ma kamarad a jezdi dlouhodobe za 7.45 dle tankovani z 90% praha (navic tady bych tomu taky moc spolehlivost nerikal, kupoval jako novy a uz 2x v garanci menili komplet motor jednou po 17 tisich a znova po dalsich 26tkm)

 

Takze ja si furt myslim, ze kdyz rocne najezdim okolo 30tkm, tak pokud se vsechno v aute nevysere v jeden rok (turbo, vstriky, spojka, egr, hlava, ojnice) a bude se vysirat treba 1-2 veci za ten rok tak furt na tom pri nejhorsim budu stejne v nakladech jako s benzinem.

 

Samozrejme do toho neberu potaz komfort co se hluku motoru tyce, v tom je jasna jednicka benzin i ta 1.6mpi byla poznatelne tissi nez 1.9 tdi.

Odkaz ke komentáři

Vsak taky povidam nove auto, ne veterani z davnych casu, kdy se VW teprv ucil jak prime vstrikovani benzinu vlastne funguje :)

Nove TSI EA211 jsou opravdu velmi usporne a konkretne s temi silnejsimi 1.2 se jen tezko jezdi za vic nez 6l.

Kazdopadne, obdivuju vsechny, kdo dokazi jezdit s Octavii 1.2TSI a nezblazni se z toho.

Uz v Polu, ktere je o 300kg lehci a ma mirne vyssi vykon je dynamika nevalna, skoro az na hranici prakticke nepouzitelnosti, tak si muzu jen predstavovat o co horsi to musi byt v Octavii.

Odkaz ke komentáři

Na autě usilovně pracuji a snad již brzy zase přidám nějaké novinky, no zatím jen malá aktualitka:

 

Dnes se auto konečně dočkalo 60 tisícové prohlídky. Vyměněn olejový filtr, vč. oleje, kabinový filtr, jak jsem zjistil, Škodovka nově vzduchové filtry mění až po 90 tisících :wallbash:

Motor je ve 100% pořádku jak vizuálně, tak funkčně, auto prošlo bez výhrad - tedy až na jinak chválícího technika, který mi hanil poklice :D

 

:)

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

 

no jezdil bych k Vránovi (taťkův zákazník a obecně se dobře známe a vždy jsem měl "něco navíc"), ale poněvadž mám kancelář hned vedle a ačkoli je auto v majetku firmy, o servis se stará Business Lease, který předepisuje servisy, jezdím k Hellerovi v Ostravě. Od té doby, co je to Porsche Ostrava (jen si zachovalo název Heller) je taky zákazníkem taťky a konečně tam lijou pořádný olej, ale už to není tak osobní, no :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...