Přejít na obsah

Stickler's white TFSI


Doporučené příspěvky

Ano. Byl to takový protiúčet jako část dluhu jednoho nejmenovaného člena, takže jsem k nim přišel jako slepý k houslím. A poněvadž jsem nad nimi přemýšlel, proč ne - ale až mi budou fungovat pozičky (čili vzhledem ke kontrole prasklé žárovky nikdy) a až nechám lakovat přední spoiler do barvy vozu - ten si lakovat sám vzhledem ke zvýšeným nárokům na odolnost netroufnu - rovnou k němu ta mračítka přihodím. Takže pokud se poštěstí, nejdříve někdy na jaře příštího roku, pokud ale nenajdu nikoho, kdo by mi prasklou žárovku odkódoval, tak "někdy"... ;)

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

No pokud se to povede, z toho skoku si zase ucrknu :D

Myslím, že 17" nebudou zase o tolik horší a navíc pro vzhled musím podstoupit oběti :) Trošku se spíše obávám, jak můj motor na změnu zareaguje - se 16" tlačím dvoulitry, ale bojím se, abych se 17" stačil "jednašestkám". Ale bude to vypadat lépe :) Už se ozval první zájemce a jiného mám v záloze, vše se bude odvíjet od toho, jestli je prodám. Pokud ano, hurá do 17" :)

Odkaz ke komentáři

@Lukáš: To máš, ale máš to taky o 100 kilo těžší :) Nicméně objem ničím nenahradíš a tvé auto bude asi méně citlivější na zatížení, no.. :)

@Maro: To jsem si myslel, budu doufat, že to nebude nic hrozného

@karlos: Děkuji, vypadají super :) Zkusil jsem je pro kamaráda udělat na fotomontáži na grafitové OII a vypadá to super i tak :palec: V 16" jsou to pro mě jednoznačně jedny z nejhezčích kol :)

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

Já přecházel z 15" plechů na 18" a rozdíl teda kurevský. Nešlo tak za plynem a zmíněnou vyšší spotřebu můžu taky potvrdit. 108kw není v dnešním světě brutální výkon, ale s O2 cvičí slušně..ale jen při 15" nebo 16" ..ovšem vizuální stránka auta s většíma kolama zvítězila :) ovšem nedokážu si představit, jak to pojede když budu dávat RS brzdy nebo nedej bože třeba 340ky :D každopádně do větších kol jdi. Za ten úbytek výkonu to stojí ;)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...