Přejít na obsah

blika zhaveni a motor do dilny


Doporučené příspěvky

Zdravim osazenstvo. Jen se chci podelit o svuj zazitek.

 

Vcera me nechalo auto ve stychu.

Jedu si takhle z nakupu a v pulce parkoviste chipl motor, zacala blikat kontrolka zhaveni a na maxiku motor do dilny.

Nekolik pokusu o start.

Prvni se povedl, ale zase chcipnul. Dalsi uz byly neuspesne. Starter sice tocil ale ani tuk. Po pul hodince cekani na odtah zazracne nastartoval. Projel jsem se nekolik kolecek po parkovisti a v pohode. Jen svitila kontrolka kontroly vyfukovych plynu. Dalsi rozjezd byl pronasledovany chcipnutim motoru. Ale stale jen svitila kontrola vyfukovych plynu.

No dojel jsem do servisu. Diagnostika potvrdila chybu "ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu N18" prechodna zavada.

Chyba vymazana a vse OK. Zatim jezdim.

 

Jen me udivuje, ze kvuli takove blbine me auto nechalo na dobrou pul hodinu ve stychu.

 

Jen jeste doplnim 2.0 TDI PD 103kw s DPF BMM DSG 2007

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zdravim osazenstvo. Jen se chci podelit o svuj zazitek.

 

Vcera me nechalo auto ve stychu.

Jedu si takhle z nakupu a v pulce parkoviste chipl motor, zacala blikat kontrolka zhaveni a na maxiku motor do dilny.

Nekolik pokusu o start.

Prvni se povedl, ale zase chcipnul. Dalsi uz byly neuspesne. Starter sice tocil ale ani tuk. Po pul hodince cekani na odtah zazracne nastartoval. Projel jsem se nekolik kolecek po parkovisti a v pohode. Jen svitila kontrolka kontroly vyfukovych plynu. Dalsi rozjezd byl pronasledovany chcipnutim motoru. Ale stale jen svitila kontrola vyfukovych plynu.

No dojel jsem do servisu. Diagnostika potvrdila chybu "ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu N18" prechodna zavada.

Chyba vymazana a vse OK. Zatim jezdim.

 

Jen me udivuje, ze kvuli takove blbine me auto nechalo na dobrou pul hodinu ve stychu.

 

Jen jeste doplnim 2.0 TDI PD 103kw s DPF BMM DSG 2007

 

Jak si s tím nakonec po roce dopadl?vše je ok?

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...