HONZAV1 Odesláno Únor 14, 2022 Sdílet Odesláno Únor 14, 2022 Hodně záleží kde a jak s tím bude ježděno, takže zásadní rozhodnutí Benzin, nebo Diesel. Pokud vyhovuje benzin, pak přichází v úvahu jen 2 motorizace - 1,8 a 2,0. A těch je sakra málo ... . Když diesel, stačí pro běžného řidiče 2,0 110kW, jen nevím, jestli byly ve spojení s AT. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Únor 14, 2022 Sdílet Odesláno Únor 14, 2022 Dik A ty automaty 6 a 7 kvalt ...? Prej 7 kvalt nebrat ale do kteryho roku nebo treba od 2018 uz byly ok? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Únor 14, 2022 Sdílet Odesláno Únor 14, 2022 Špatná byla DQ200 to je 7° suché spojky té je lepší se vyhnout kód by měl být 0AM ale nejsem si jistý jestli v S3 vůbec kdy byla. 6° byl tuším klasika DQ250 celkem spolehlivá se spojkama v mokré lázni měla by mít kód 0D9 7° novější byl DQ381 0GC a případně ve verzi 2wd jestli se dělal tak DQ380 a to jsou opět spojky v olejové lázni. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Únor 14, 2022 Sdílet Odesláno Únor 14, 2022 Ok diky ja si tedy pohlidam nejak oznaceni prevodovky... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Únor 22, 2022 Sdílet Odesláno Únor 22, 2022 (upraveno) Tak jsem koupil SIII kombika se 140kw naftu. 84 tis km. 8/2018 LaK nezav.topeni, seda quartz, virt.pedal atd. Vyhrevy vseho, tazne... DCC, vsechno skoro. Zatim najeto 500km. Jediny problem mam s baterii po 4 dnech v mrazech sotva toci motorem ale chytne to. Tak budu resit baterii. Upraveno Březen 6, 2022 uživatelem Henndry 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.