Jena-1.9Tdi Odesláno Leden 13, 2014 Sdílet Odesláno Leden 13, 2014 Zdar chlapy, mam dotaz chtel bych predelat moji Octavii z 66kw na 81kw. Znamej co delal auta tak mi rikal ze by to mnelo jit v pohode, ze se jedna jen o vymenu vstriku a turba. Tak jsem se chtel zeptat zda to tak je. Popripade nejake zkusenosti s touto prestavbou ? Dekuji vsem za pripadne informace. Jinak typ motoru je AHL. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mesier90 Odesláno Leden 13, 2014 Sdílet Odesláno Leden 13, 2014 turbo,vstriky a upravit soft aby to poradne fachcilo.Podle me teda 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kocka87 Odesláno Leden 13, 2014 Sdílet Odesláno Leden 13, 2014 Turbo nemusí, je stejný jak na 81. Stačí vstřiky a soft. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mesier90 Odesláno Leden 13, 2014 Sdílet Odesláno Leden 13, 2014 Jo to je fakt jsem prehlid ze je to ALH to je stejny jen AGR je jiny a musi se predelavat drobet vic veci 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jena-1.9Tdi Odesláno Leden 13, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 13, 2014 Parada tak aspon usetrim za turbo :) Ja vedel ze se mam radsi zeptat lidi co se v tom pohybuji Dik moc chlapy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RedDevilCZ Odesláno Leden 13, 2014 Sdílet Odesláno Leden 13, 2014 hm já vstřiky neměnil a mám 89Kw :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jena-1.9Tdi Odesláno Leden 13, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 13, 2014 Jeste bych mnel dotaz, nejaka znamost s nekym kdo dela soft na octavce ? v jaky lokalite popripade cena nejlepe kdyby to bylo kolem Karlovych Varu nebo Chomutov. Dekuji za info 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RedDevilCZ Odesláno Leden 13, 2014 Sdílet Odesláno Leden 13, 2014 Já osobně byl v Motorpower http://motorpower.cz/ Nebo http://race.dieselpower.cz/O-Firme/kontakty.php 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jena-1.9Tdi Odesláno Leden 13, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 13, 2014 parada koukam ze na http://race.dieselpower.cz/O-Firme/kontakty.php maji pobocku v Chomutove tak to krasne vychazi Dekuji za info 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kocka87 Odesláno Leden 13, 2014 Sdílet Odesláno Leden 13, 2014 (upraveno) to RedDevilCZ: to ano, ale otázka v prvním příspěvku byla položena v jiném smyslu to Jena-1.9Tdi: jestli Chomutov, tak Dieselpower ;) Upraveno Leden 13, 2014 uživatelem kocka87 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RedDevilCZ Odesláno Leden 13, 2014 Sdílet Odesláno Leden 13, 2014 to RedDevilCZ: to ano, ale otázka v prvním příspěvku byla položena v jiném smyslu to Jena-1.9Tdi: jestli Chomutov, tak Dieselpower ;) Jojo já vím, jen jsem chtl naznačit, že aby se dostal na 81kw nemusí mechanicky měit nic 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jena-1.9Tdi Odesláno Leden 13, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 13, 2014 jj vim jak si to myslel ale chip tam momentalne nechci davat :) mozna nekdy v budoucnu ale ted to radsi udelam takto abych nechal Octu si zvykat na vyzsi vykon 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kocka87 Odesláno Leden 13, 2014 Sdílet Odesláno Leden 13, 2014 (upraveno) to RedDevil: Jasný v pohodě ale stejně už jen když by nahodil vstřiky z 81, tak by tam mohlo být víc jak 81 a když k tomu přidá soft, tak se dostane přes 100 Upraveno Leden 13, 2014 uživatelem kocka87 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jena-1.9Tdi Odesláno Leden 13, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 13, 2014 to zni hodne zajimave ale nechci ji hned roztrhat :D mnel jsem predtim BMW v benzinu a ted mam 4 mesic Octavku tak si jeste zvykam na naftu ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RedDevilCZ Odesláno Leden 14, 2014 Sdílet Odesláno Leden 14, 2014 Já jsem teda s úpravou softu spokojenej, táhne to krásně 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jena-1.9Tdi Odesláno Leden 14, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 14, 2014 Takze by bylo mozna lepsi upravit soft nez se delat s motorem? Vim ze 1.9TDi jsou nesmrtelny motory ale preci jen bych mu nerad pomohl. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kocka87 Odesláno Leden 14, 2014 Sdílet Odesláno Leden 14, 2014 (upraveno) To všechno záleží na tom, kolik financí do toho chceš vrazit a s kolika koňmi se spokojíš. Když vyměníš vstřiky za jiné vetší které jsou v pohodě, tak vůbec nic nezkazíš, minimálně tím provedeš údržbu. Pak když ještě odladíš soft a dostaneš se na dejme tomu 105kw/320Nm, tak se nemusíš bát, že motor zničíš. Snese i větší výkon, tedy za předpokladu, že je vše ok Jinak výměna vstřiků není nic složitého, dá se to udělat i doma ;) Upraveno Leden 14, 2014 uživatelem kocka87 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RedDevilCZ Odesláno Leden 14, 2014 Sdílet Odesláno Leden 14, 2014 (upraveno) Ale ikdyž dá doma vstřiky, musí přece poladit soft osobně bych asi zkusil jen soft, třeba na +- 80kw pojede to úplně jinak Mě osobně to dělal Petr v Motor power, poupravil mě i teplý starty a motor přede jako kočka. Ráno pomalu ani nežhavím a teplej i studenej naskočí na cvrknutí. Když slyším jiný okty jak mláděj, tak mě proti nim běží pomalu jak benzín :-) Upraveno Leden 14, 2014 uživatelem RedDevilCZ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kocka87 Odesláno Leden 14, 2014 Sdílet Odesláno Leden 14, 2014 Nutně nemusí, dá se s tím jezdit bez softu, ale asi to nebude trochu bez kouře. Ale časem bych poladil i soft a pojede to ještě lépe :D.Nejjednodušší pro něj je přehodit celý vstřiky včetně trysek z 81. Pokud budou ok a bude v pohodě i vše ostatní, tak by tam mohlo být přes 81kw, bo tam čerpadlo bude rvát přes větší trysky víc nafty. Jak říkám, vše je to jen o tom, kolik do toho chce vrazit. Ale osobně bych dal nejdřív vstřiky nebo přehodil samotný trysky (ale to je víc práce), chvíli s tím jezdil a pak jel na soft ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jena-1.9Tdi Odesláno Leden 14, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 14, 2014 me ted lita v hlave spis ten chip od Dieselpower ... ale bojim se toho ze to pohrbim... Octavku nemam zas tak dlouho a nevim co si kni jeste muzu dovolit i kdyz jsou to drzaci... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RedDevilCZ Odesláno Leden 14, 2014 Sdílet Odesláno Leden 14, 2014 Osobně nevidím důvod, proč by to odnesla. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kocka87 Odesláno Leden 14, 2014 Sdílet Odesláno Leden 14, 2014 Tak tak ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jena-1.9Tdi Odesláno Leden 15, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 15, 2014 No ted resim problem ze se mi po 2,5tis ot. cukne a prestane tahnout ..... jede v nouzovem rezimu. ERG Ventil jsme zkousely a je v pohode, repasovana vaha vzduchu odskousena na jinem voze 100% funkcni. Turbo me ujistoval puvodni majitel o repasu a ze je 100% bez problemu.... tak ted nevim co by to mohlo byt.... Jinak ted vyrizuji vymenu trysek a upraveni softu u Dieselpoweru. Dekuji za info :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kocka87 Odesláno Leden 15, 2014 Sdílet Odesláno Leden 15, 2014 (upraveno) Zkontrolovat zda funguje podtlak, ale spíš bych se zaměřil na samotné turbo. Zkontroluj baňku a regulaci jestli neni přidřená. A když si auto koupil, tak to bylo ok? Upraveno Leden 15, 2014 uživatelem kocka87 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jena-1.9Tdi Odesláno Leden 16, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 16, 2014 regulace turba je v poradku spis si myslim ze bude turbo zasrany .... tak ho necham vycistit a uvidim. Snad nebude treba repasu nebo koupe noveho :( Jelikoz mam Octavku par mesicu od koupe tak by to docela zamrzelo hned takove investovani zbytecne. Je mi jasne ze po nejake dobe to bude stejne potreba vymenit :) nic nevydrzi vecne i kdyz se o to clovek stara :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RedDevilCZ Odesláno Leden 16, 2014 Sdílet Odesláno Leden 16, 2014 znám jednoho co má turbo pvodní i při najetejch 670 000km :-) Ale ten nemá AHL 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.