Přejít na obsah

Prosím o radu


Doporučené příspěvky

Zdravím....Začal problem....Ako som šiel domov z práce tak auto začalo trochu pošklbávať a strácať výkon....Potom som ráno už nemohol naštartovať len točil štartér kým sa nevybila baterka ,alebo ked som dlhšie štartoval tak pípla kontrolka na olej a rosvietila sa....Po treťom dni auto zasa chytilo ako nič a po trretej jazde to isté...A teraz to pertváva pri pridaní plynu nemá výkon cuká a až na úplne silných otáčkach to niekedy prekoná.....Menil som sviečky malé zlepšenie asi tak na dve minúty...potom palec rozdelovača palivový filter olej baterku nabil ....klapku čistil...a neviem už čo stým dalej PLS???

Odkaz ke komentáři

Ideálně dát na diagnostiku, jestli máš možnost. Jinak to může způsobovat vadná škrtící klapka, vadné čidlo teploty chl. kapaliny, vadná lambda sonda, vadné relé palivového čerpadla nebo vadný hallův snímač v rozdělovači. Čidlo teploty a lambdu můžeš vyloučit tím, že je odpojíš a nastartuješ bez nich. Když to bude v pohodě, je to jedno z toho ;)

Odkaz ke komentáři

Zkus tu cívku zkontrolovat, jestli není popraskaná nebo tak něco, a jak nebude chtít auto zase nastartovat tak bych zkusil jestli to háže jiskru.. Čerpadlo by to teoreticky taky mohlo dělat, často se stává, zě přestane jet, bouchne se po něm a zase jede...

 

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zkus tu cívku zkontrolovat, jestli není popraskaná nebo tak něco, a jak nebude chtít auto zase nastartovat tak bych zkusil jestli to háže jiskru.. Čerpadlo by to teoreticky taky mohlo dělat, často se stává, zě přestane jet, bouchne se po něm a zase jede

Menil som trafo aj cievku a závada stále pretrvala...Teraz som si všimol ked idem naštartovať a dám klúčik do polohy 2, tak nieje vôbec počuť ako naťahá čerpadlo....Počujete, ked dáte polohu dva ako naťahá čerpadlo ? Lebo ja nie ...

Odkaz ke komentáři

Ano, čerpadlo vždy po zapnutí klíčku na pár sekund sepne a zase vypne, znovu se zapne jakmile se začne startovat. Pokud nejede zkusil bych změřit napětí na konektoru čerpadla po zapnutí klíčku, pokud tam půjde 12V tak řešit čerpadlo, pokud ne, tak bych řešil relé palivového čerpadla.

 

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 10 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...