Přejít na obsah

Padá do nouzáku


Doporučené příspěvky

Zdravím, vím, že je tady mnoho témat ohledně padání do nouzáku, ale já mám asi jiný problém. Turbo bylo vyčištěno od TDIfun, je tam nová regulační baňka, všechny podtlakové hadice taky nové. Po napíchnutí na VAG nám to ukázalo že je mrtvé čidlo nasávaného vzduchu na IC, to jsem koupil od BOSCH a problém je pořád stejný. Turbo i tak táhne na 60% mi přijde, vypíná mi to třeba už při 2000 ot./m. Hlavně při zátaži tj. jedu do kopce na 3ku v pořádku dám za 4 a hned nouzák, jedu po rovince na 5tku a nad 130km/h nouzák. Turbo chodí dobře takže zanesené určitě nebude, podle mě je to problém v elektronice. Napadla mě váha vzduchu, ale při odpojení to nejede vůbec, někde jsem četl, že když je v háji váha tak po odpojení jede auto dobře, ale mě to pak nejelo vůbec. Ještě mě napadá ventil N75 jinak už fakt nevím. Takový postřeh zdá se mi, že to celkem málo brzdí mám podezření bud na vývěvu a nebo jen tu hadici co jde do posilovače, protože tam kde je napojená do vývěvy a stáhnutá tou železnou sponou, tak když to chytnu a zahýbu s tím ze strany na stranu je tam vůle odhadem 2mm, že to chodí a není to napevno. Díky za rady!

Odkaz ke komentáři

S tím sáním je to možné, protože EGR ventil mám úplně nový a navíc je zaslepený od vyčištění turba. Našel by se tady nějaký foto návod na sundání těch parohů? O víkendu bych to zkusil shodit a vyčistit, podle mě jestli je to od výroby tak to bude zasrané až až... Díky

Odkaz ke komentáři

Ano po nastartování je OK, ale jen do té doby než jedu do kopce nebo nějaká jiná zátěž tak opět nouzák i při 2000ot./min hlavně 4 a 5 na to trpí a i tak celkově mi přijde, že to jede tak na 60%. Určitě to napíchnu na VAG až bude čas, ale to sání je velice pravděpodobně ucpané, auto má 300k nalítané a sací parohy se podlě mě nikdy nečistily...Zezadu od těch sacích parohů je olej a bordel tak podle mě je to už tak zaprasené že to mezírkama jde ven...

Odkaz ke komentáři

S tím sáním je to možné, protože EGR ventil mám úplně nový a navíc je zaslepený od vyčištění turba. Našel by se tady nějaký foto návod na sundání těch parohů? O víkendu bych to zkusil shodit a vyčistit, podle mě jestli je to od výroby tak to bude zasrané až až... Díky

Na to není žádný velký návod potřeba, dáš na stranu EGR, taky se může dát pryč plastová trubka od airboxu k turbu, povolíš 6 imbusů dole na sání a máš to venku. Je tam sice na prd přístup ale dá se to. A pozor musíš si předem koupit nový těsnění ! Kolik má auto nalítáno ? Jezdíš spíš piánko nebo rychlejší jízdu ?

Odkaz ke komentáři

Ano po nastartování je OK, ale jen do té doby než jedu do kopce nebo nějaká jiná zátěž tak opět nouzák i při 2000ot./min hlavně 4 a 5 na to trpí a i tak celkově mi přijde, že to jede tak na 60%. Určitě to napíchnu na VAG až bude čas, ale to sání je velice pravděpodobně ucpané, auto má 300k nalítané a sací parohy se podlě mě nikdy nečistily...Zezadu od těch sacích parohů je olej a bordel tak podle mě je to už tak zaprasené že to mezírkama jde ven...

 

ted řeknu něco co se někomu nebude líbyt

bude to dělat ta regulace turba i když jí máš čištěnou měl sem ten samej problém a po vyčištění cca 3 měsíce pohoda a pak znova nouze řešil sem to 0,1mm podložkama pod regulaci turba a od tý doby není problém na dieselpower je o tom celé dlouhé téma a i tady o tom byla párkrát diskuze s různými názory

myslím si že máš 2 možnosti bud to turbo vyndáš znova vyčistíš a podložíš tu regulaci nebo budeš schánět nový turbo

Odkaz ke komentáři

Mluvil jsem s FUNem a říkál to samé, skřín už bude zdeformována. Až se našetří finance koupím repasované, vím, že se to nebude plno lidem líbit ale bohužel je pro mě lepší dát 7 tisíc za repas než 15k za nové. Navíc je tam 2 roky záruka na to repasované...

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

ahoj kluci nechci zakladat nove thema jen potrebuji rict jasne a strucne jo nebo ne . mam OI 1.9tdi 81kw a auto mi zaclo padat do nouzaku jedu do Brna a spadne do nouzaku po 150km a pak uz nic ani na ceste zpet proste vpohode. Ale mam podezreni na zatuhlou regulaci lopatek a potrebuju vedet jelikoz ted na to nemam penize tak s tim potrebuju jezdit a chci jen rict jestli jse nemuze nahodou treba rozletet to turbo nebo zkurvit motor. Proste jestli stim muzu jezdit nebo ne a co hrozi kdyz budu jezdit dal Dik za info.

ahoj kluci nechci zakladat nove thema jen potrebuji rict jasne a strucne jo nebo ne . mam OI 1.9tdi 81kw a auto mi zaclo padat do nouzaku jedu do Brna a spadne do nouzaku po 150km a pak uz nic ani na ceste zpet proste vpohode. Ale mam podezreni na zatuhlou regulaci lopatek a potrebuju vedet jelikoz ted na to nemam penize tak s tim potrebuju jezdit a chci jen rict jestli jse nemuze nahodou treba rozletet to turbo nebo zkurvit motor. Proste jestli stim muzu jezdit nebo ne a co hrozi kdyz budu jezdit dal Dik za info.

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Mam taky problém s padáním do nouzáku u 1.9TDi 81kw. Na diagnostice 3 chyby:

17965.regulace plnícího tlaku - mez regulace překročena

17563.snímač tlaku v sacím potrubí (G71): zkrat na plus

17552.P1144 Množství vzduchového toku (MAF) senzor-G70: otevřený nebo minimálně

 

Předem díky za každý info

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahoj, mam asi stejny problem, Auto cca 230 000km. ja ho mam asi tak 2500km. Uz od zacatku to jelo , teda spis nejelo, menily jsme olej a vycistily EGR. Asi 1cm pruchod ( je to po nejaky zensky co s tim jezdila skoro kazdej rok zhrua 16000 km, asi stejna cesta do parce a zpet)

 

Po vycisteni EGR jsem neveril co je to za auto, tahalo hodne slusne , ale obcas zase jakoby regulace, prvdepodobne nouzak, jen mi to nic neukazuje na pristrojovce. Bud auto jede nebo nejede, a nebo jede ale kdyz by ject melo, jako by to ztratilo silu a nic.

 

Nicmene stala se mi takova drobnost, auto jeste dost studeny, vyjizdim do krizovatky, a tu tam vletelo auto z leva, toz sem na to sla at sem z toho venku a ono me to sice vytahlo ale pak to chciplo. Radio, svetla svitily, na polubovce kontrolka baterie. Zkousim to natocit a ani H....o. Tocilo to jak kdyby to nemelo venecek na starteru ( znam to ze staryho spartaka) druhy pokus to same. Vypnu to uplne vsechno. Zkusim znova a tu to zacalo tocit, jen ne a ne chytnout. na treti pokus s chvilkovym tocenim to chytilo. Ale motar skakal / se hadal, jak na dva valce. S timhle jsem popojel na kraj, ani nevim proc, otevru kapotu( motor bezi) tam sem pochopil ze s tim asi nic neudelam, sednu zpatky do auta, a uz to zase jelo jako normalne. I dokonce ziveji.

 

Auto obcas jede, obcas se mu nechce. z vyfuku to smrdi jak kdyby se spolu s tim palila voda a olej, nicmene i za studena normalne chyta dobre.

 

No, ted babo rad. Co s tiim?

 

Jeste ze prej je malej problem na hadicich!

 

Dekuju za cokoliv. R

 

Odkaz ke komentáři

Ne jenom EGR, olej, vsechny filtry a byl nejakej olej pod poklickou ventilu, tu jsem sundal vycistil pro pripad necistot a vratil zpet, na kraji (PRAVEM) vedle toho krytu na ventily. Ovalna to vec. Kamarad se do toho nechtel poustet nebot k tomu nemel gas kit a pod. zalezitosti. Prolem je ze mne auto zivy a pokud se do neceho nakolene pustime, musi bejt tutovka ze to dame zase dohtomady.

 

Popr kdyz je v intercooleru olej, -- co to znamena, je to nebezpecne? Myslim vuci trvalym nasledkum? Ma to efekt na zminovane problemy?

 

A co se stim popr. da delat? je potreba vymena, nebo vycistit?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Mám podobný problém : Občas mi to zabírá krásně hned od spoda, ale z toho nic. Od 2000ot sepne turbo a pak valí krásně, dří výkon a nepadá do nouzáku. jak mile se dostane pod 1800ot zase jako kdyby obycejna 1,9D. Musím to vytočit nad 2tis aby zase táhlo. Toto se mi stává třeba 3x do týdne. takže nepravidelné. Může to být zatuhlá regulace i když to tahne až ve vyšších otáčkách, nebo ventil. VAG nic neukázal. Díky

Odkaz ke komentáři

Hadičky jsem zatim nezkousel, alre tento vikend sem byl na Slovencku cca asi 500km za celou cestu ani jendou vse tahlo od spodu. bezproblemu. 2 dny na to opet pod 2tis ot ani rana, zae vytocit motor 2,5 tis a turbo opet dalo plnej kotel. a zase to fungovalo normalne ...dela to proste nepravidelne. Porad mi mechos tvrdi regulace....ale to by delal porad a ne jen obcas..zadnej nouzak nic... Ty hadicky neypadaji ze byly rozervne ... proste turbo zabere az od vyssich otacek a drzi:)

Odkaz ke komentáři

zkus si půjčit tenhle ventll , ...pokud ti to netáhne odspodu, může to být zanesením

 

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/046905291a-zpetny-ventil-podtlakoveho-vedeni-de-11532.html

 

Zkusim takze tim ze to tahne az od 2000 ot by to nemusela byt regulace, ptz nerad ybch sundaval turbo, snazim se aby oprava byla co nejlevnejsi:D, nekdy to jede hned nekdy ne no jak jsem psal...zkusim ventil :)

Odkaz ke komentáři
Guest angelo.driver

Asi tady nenapíšu nic nového, ale mám Oktávu r.v. 98, 81 kW a také padá do nouzového režimu. Prvotně jsem si myslel, že to spadne do nouzáku, když sešlápnu plynový pedál na podlahu a motor není ještě zahřátý, ale v poslední době mi to dělá ikdyž je motor teplý. Vypnu zapalování, znovu zapnu a turbo se rozjede. Ale po chvíli opět to spadne do nouzáku. Když jsem se nas.... tak jsem tomu pořádně vymetl pavučiny, nešetřil jsem to a turbo tahalo jako divé. Sice jde znát, že turbo už není nejmladší (250 000km), protože netahá od nízkých otáček, ale už jsem z toho pav!

 

Aby toho nebylo málo, tak máme ještě jednu Oktávu, taky 81 kW, ovšem najeto 150 000 km, r.v. 2002, kde je turbo značně v lepší kondici a to že krásně tahá od nízkýh otáček, ale i zde téměř vždycky motor skočí do nouzáku. Nejlepší na tom je to, že auto jsme koupili z bazaru, kde jsem ho při testovací jízdě nešetřil a v momentě, kdy jsme s ním začali jezdit doma kolem baráku, tak turbo začalo vnechávat, tedy motor začal padat do nouzáku.

 

UŽ jsem prošel hodně diskuzí na tohle téma, ale nikde jsem nenašel alespoň "téměř" 100% řešení problému. (teda pokud bych nevyměnil turbo a všechny možné čidla a ventily...)

 

Pomůže tedy vyčistit turba?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...