Přejít na obsah

modrý béňo


Doporučené příspěvky

ono fakt je to poznat minimálně, jen z určitého úhlu pohledu mi přijde a ještě musí být pěkné slunko :palec:
Nejsou kluci z Clean freaks hlavně z Prahy? Přeci jen je to drobátko z ruky, spíše někoho z Plzně když bys věděl nebo kdokoli jiný :pivo: Přemýšlím o PD Desing, máte nějaké reference? :rolleyes: nebo někoho doporučit kolem té Plzně?

Odkaz ke komentáři

Pánové, snad se mi nebude smát za dotaz, ale úplně přesně nevím a tak se raději zeptám. Chtěl bych dát větší brzdy na předek pač ty 250mm nebo kolik to přesně je jsou za těma diskama prťavý a vtipný :lol: . Co teda všechno potřebuju na namontování větších? Chtěl bych asi 288mm abych nemusel kupovat i 16", ale kdybych chtěl nakonec dát 312 z RS tak to bude stejný jen to musí být na ty větší brzdy ne? Takže na přendání brzd potřebuju "pouze" těhlice, třmeny a kotouče? :wacko: nebo ještě něco? a musí se měnit i ložisko?

http://auto.bazos.cz/inzerat/46663680/Repasovane-lakovane-288mm-brzdy-ZANOVNI-KOTOUCE-A-DESKY.php - prodáv tu vše na tu přestavbu? nejsem si jistý, a hlavně, byl by to dobrý kup?

a nebo ty 312 mm tady http://auto.bazos.cz/inzerat/46456360/Brzdy-312mm-Octavia-RS.php to je taky vše ne? těhlice + komplet brzdy píše ... záleží v jakém stavu jsou ale ...

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Pánové, narvat ten plechovej kryt pod motor je za trest. Jestli to tu čtete, tak bych se chtěl poradit jak tento s prominutím čůrá###inec se tam montuje

post-27471-0-28885900-1431456836_thumb.jpgpost-27471-0-32052100-1431456847_thumb.jpg

Mam to vůbec dobře posložený? A proč ta guma má na sobě drážku? Jako kdyby do ní mělo něco přijít ale nic tam není.

Dále proč jsou na tom plechu ty dvě dirky, když do nich nic nejde

post-27471-0-17215700-1431456825_thumb.jpg

A patří to tam takhle na ten plech. Bez podložky naférovku na tvrdo :D

post-27471-0-09279900-1431456811_thumb.jpgpost-27471-0-55166000-1431456800_thumb.jpg

Jsem z toho nešťastný, nadávam si že to tam vůbec dávam... Budu rád za jakoukoliv radu či fotku jak to má být správně

Odkaz ke komentáři

sterny: boční plasty už mam vyřezaný, jen jsem nevěděl jak ten zadek. Bylo už dost hodin a tak sem se na to vyprdl... Zkusit zašroubovat ten zadek a do toho vsunout ten plech už mi taky napadlo a když to i radíš tak to udělám a snad to bude otázka hodinky :lol: přeci jen všechno mam připravený "jen" to zašroubovat :lol::wallbash:

Odkaz ke komentáři

Adolfik: tak já taky nejsem ještě úplně nízko abych ten plech potřeboval, ale hodí se do budoucna ... :D ale umím si představit jezdit bez něj, bez větších problémů, stačí jen koukat kudy se jede a ne "jen jet" :lol:

Dzordzino: taky mi řikali že ten plech je níž jak plast, ale nevím, přijde mi dle škrtání plasz/plech, že ten plech škrtá mnohem míň jak plast, takže je asi o drobet výš, i když sem ho tam montoval tak to vypadalo, že je tak o cm výš, bych řekl. :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš.
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
×
×
  • Vytvořit...