Přejít na obsah

bmp - modrá 2.0TDI 16V


Doporučené příspěvky

tomxass: coby nedozilo, dalsich par let a 200 tisic km do toho nebudu muset sahnout :)

 

marekczek: pres pul plynu davat jen na rovince a pouze za sucha na ctvrty a vyssi rychlostni stupen :lol:

Brzdy jsem polecil nejakymi bajo destickami, kapalinou a PVC hadicemi. S poradnym chlazenim (upravene podbehy ze Superba) na to moje solichani staci akorat, prevodovka me zatim stejne nepusti pres 200.

 

Odkaz ke komentáři

marekczek: ano, 15" kola :)

ja s tim nijak extra nelitam, takze me nizka maximalni rychlost zas tolik netrapi, spis kdyz si to jen tak kadlam 140 na tempomat, libilo by se mi, kdyby to na sestku tocilo treba 2200 misto soucasnych 2600.

 

Martin_TDi: diky, puvodne to mela byt jen rychla vymena hlavy za novou, ale potom se to malicko zvrhlo :D

 

ka_r_los: nechci z toho delat zadny zavodak, jedno takove auto uz mam a dalsi nepotrebuju :)

Tohle je proste potah na kazdy den, obycejne rodinne auto, kteremu jsem jen v ramci opravy dopral nejaky vykon navic do rezervy.

Stejne vetsinu casu stojim v kolonach, nebo jedu s davem 90 - 110 po okresce a vsech 280 koni vyuziju jen narazove, kdyz v hustem provozu dojedu nejakou brzdu, co se tahne 70 za kamionem a k nicemu se nema.

 

Gracho: diky, trosku sleeper to je :) Je fakt, ze ani cvicene oko ostrileneho tuningare by tomu takovy vykon nehadal a tak to mam rad - nikdo to totiz vedet nepotrebuje B)

 

kocka87: tocivy moment jsem zamerne drzel zkratka, abych se vesel do nejakych rozumnych mezi stredniho efektivniho tlaku a ten motor i neco vydrzel.

Kdybych to chtel narvat, je tam odspoda dalsich miminalne 100 N.m. rezerva, ale uz ted mam problemy s trakci a jak jsem psal vyse - dalsich 200,000 km bych ten motor nerad oteviral, takze se snazim vsechno drzet na bezpecnych hodnotach, byt nominalni vykon se zda byt relativne vysoky.

 

Motor CR ma stejny problem jako tohle PD - slabe hlavove srouby, ktere se natahuji. Kdyz das stefry, vsechno poradne pripravis a bude to ladit nekdo, kdo vi, co si muze dovolit, muzes jezdit daily 300 koni a ten motor to vydrzi.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...

Nekdo se me tu kdysi ptal jak vypada ten muj aerodynamicky kryt, co jsem vytvoril u zadni napravy, tak jsem ho vcera vyfotil, kdyz jsem ho predelaval tak, at se nemusi sundavat pri kazde demontazi 1. dilu vyfuku :)

post-6104-0-60469900-1511197858_thumb.jpg

Ve vyssich rychlostech je to hodne znat, auto je velmi stabilni, neni citlive na bocni vitr ani nema skoro zadny vztlak + na udrzeni 200km/h staci v pohode do 1/3 plynu :)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...