Přejít na obsah

bmp - modrá 2.0TDI 16V


Doporučené příspěvky

maros: lepsi foto ted bohuzel nemam. S autem na zemi to poradne vyfotit nejde, tak jedine ze bych se zkusil vetrit nekam do dilny na hever a nechat to zvednout.

 

 

jirka3, Laurin Klement: diky, chlapi :)

Nevite nahodou, jestli do OII nepasuje 70l nadrz z Passata? 1400 - 1500km na nadrz sice neni az takova hruza, ale akcni radius okolo 2000km s poradnou nadrzi by nebyl uz vubec k zahozeni :D

 

Poradna nadrz je jedna ze tri veci, ktere mi na aute jeste chybi.

Chtel bych nejake pohodlnejsi sedacky s vyhrevem, vetsi nadrz a delsi prevodovku.

Pak uz bych byl s autem naprosto spokojeny a jen bych lestil a jezdil jako vsichni ostatni :lol:

Odkaz ke komentáři

Co se sedadel tyka akorat dneska dopasuju s-line sedadla z audi a6 a to vcetne vyhrevu.

 

Co se nadrze tyka asi se uz moc udelat neda, ale 4x4 ma jiny tvar nadrze pri stejnem objemu, ale to je tak asi jedina vec co me napada:/

 

A ten kryt bych taky rad videl, pocitam s tim, ze budu delat 3 D model (jako u vseho), abych pak sel na prvni dobrou:)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 11 měsíců později...

Koukám, že už jsem tady docela dlouho nebyl :)

Na autě se za ten rok vůbec nic nezměnilo, jen přibývají kilometry, leju naftu a dělám běžnou údržbu, jinak všechno funguje naprosto spolehlivě, takže náklady na provoz jsou stále příjemně nízké.

Zrovna včera jsem dojezdil docela dobrou nádrž s 1364 km na 52 litrů nafty, takže spotřebu pořád držím s rezervou pod 4l/100km a z motoru navzdory vlastnoručně "rozhašenému" motormanagementu stále nic neupadlo :D

 

post-6104-0-06075100-1446884553_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Takže tahle kokta už nikdy víc nebude v továrním stavu, aneb obětovaná sobota a je z toho Škaudi:)

 

Jinak jak se pozná autoelektrikář amatér při dodělávání výhřevu předních sedadel? Anooo, chybějící propojení pinu 12 T20g na SC46 :wallbash:

Upraveno uživatelem ka_r_los
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Škaudi :)

 

Minulý týden jsem se díky ka_r_losovi stal majitelem krásně zachovalých S-Line sedaček z Audi A6.

Sehnal mi je, upravil mechanicky i elektricky, dodělal všechno potřebné k výhřevu, rozebral a složil interiér ... prostě to celé udělal za mě, zatímco já jen postával okolo, překážel a vedl hloupé řeči, takže mu ještě jednou za vše děkuju :D

 

Ve srovnání s originálními sedačkami se v nich sedí jako na trůnu, mají boční vedení tak akorát, dají se seřídit všemi možnými směry, mají elektricky seřiditelnou bederní opěrku, sklon i délku sedáku + vypadají jako kdyby tam patřily už z fabriky.

Zkrátka nejlepší úprava jakou na autě mám :)

 

 

post-6104-0-93145800-1456170746_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Je sice fajn, ale v Octavii skoro k ničemu :/ Já mám 185cm a myslím si, že docela dlouhé nohy, abych měl tu podpěru co k čemu, musím dát sedačku na "zem", předek ohnout na max nahoru (další směr nastavení navíc) a stejně jak dáš nohu na podpěh, tak je vysoko :/

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Jak říkám, když se daří, tak se daří :-) Já měl RSácký komplet asi za 12, ale před tím jsem měl dobrý kšeft že jsem kupoval komplet kožený set včetně tapeců za 5, ty sedačky jsem pak za 4 prodal, do toho jsem měl před tím světlý interiér, který jsem kompletně bouchnul za 7, takže nula nula nic.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Maličko jsem to poladil.

 

post-6104-0-39183500-1458546391_thumb.png

 

Včera večer jsem nahodil turbo, během půl hodinky to nějak od oka pošteloval a tohle je prozatímní výsledek.

Není to ještě finální produkt, průběh je hodně zubatej, ale byla to fakt rychlovka.

Jede to docela obstojně. Sice nic, z čeho by se jeden posadil na zadek, ale předjet se s tím dá.

Doufám, že spotřeba bude stejná a pokud by náhodou šla nahoru, tak aspoň zůstane aspoň pořád pod čtyřmi litry :D

Odkaz ke komentáři

Laurin Klement: pěkný to teprv bude, teď je to jen tak pozvedaný na prasáka, aby se to turbo úplně neflákalo. Co jsi zjistil zajímavého k vačkám?

 

ka_r_los: meluzína konečně na chvíli zmizela. Doufejme, že převodovka i silentbloky to vydrží. Víš, že já jezdím hlavně na spotřebu :}

A když by v převodovce náhodou něco křuplo, tak další plán je jasnej, ne? :D

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

110 kW máš nejspíš už teď, BKD mají v sérii kolem 150k / 340Nm, pokud jsou v pořádku.

Turbo jsem dal GT1749MV přímo od Garrettu určené pro BKD.

 

Hybridy jsou všechny do jednoho sračky, takže ty jsem zavrhnul hned od začátku, potom jsem vymýšlel všelijaké předělávky origo turbodmychadel na BKD svody + rozchodit el. regulaci, ale nemám teď vůbec čas řešit problémy s tím spojené, tak jsem dal plug&play rešení od Garrettu a všechno fungue.

Sice to není žádný super upgrade proti sérii a pořád to jede jako s hnojem, ale aspoň to nehouká a hned od začátku reguluje jak má.

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...