Přejít na obsah

neštartuje, vysoké otáčky


Doporučené příspěvky

Zdravím mám Škoda Octavia 1.6 55kw, do včera išlo všetko v pohode avšak sa mi stala taká vec akonáhle som natankoval nejakú nekvalitnú ***** tak autu začalo totálne šibať, doteraz vždy chytilo na prvý krát a po tom jak som natankoval tak začal chytať na 2-3x a dnes mi v garáži nechcelo chytiť ani na 10x potom sa to voľako rozbehlo dotrepal som sa na pumpu kupil ten pripravok (lieh na vodu v benzine čo čo to presne bolo) ešte som dotankoval a zrazu auto začalo isť tak jak vtedy no to trvalo max 10 minút pri garáži chytilo na prvý krát ale aj to horko ťažko otačky na volnobehu stúpali a ustálili sa na hodnote 3000 a pri pridávaní plynu má auto tendenciu zdochnúť mám v tom zmetok vobec neviem od čoho začať keďže sa do áut nevyznám...vidím to asi len na servis mám v pláne vymeniť filtre (vzduchový, palivový keďže menené ešte neboli + dať skontrolovať klapku len sa obávam tej vody že tam narobila vačšiu škodu.)...nejaké rady od ktorých by som sa mohol posunúť ďalej ?

Odkaz ke komentáři

Zajtra idem nato + tie filtre, len taká otázka keby bola náhodou voda v nádrži čo si myslím že aj je treba natankovať nanovo alebo stačilo že som to zriedil ? lebo jak som natankoval tú nekvalitnú **** tak hrozne bol cítiť benzín jak smrdí po tom jak som to zriedil už necítiť nič ale otáčky sú vysoké a keď pridávam tak to ide ako keby zdochnúť ale nezdochne to..nechápem tomu

Odkaz ke komentáři

Takže filtre vymenené klapka vyčistená, nastavená auto išlo spočiatku v pohode ale zase štartuje štýlom že toči toči potom ho trase jak ** a potom naskoči predtým chytilo na brnk teraz keď len ťuknem do klučika ako predtym ani ho nepohne za studena chytilo na brnk ale potom už nie na volnobehu mám otáčky okolo 1100 miesto normálnu 820-840 a stále kolíšu niekedy vybehnú na 1500 a potom zasa padnú, zajtra sa mám zastaviť v servise majú mi dať novú klapku tak uvidíme čo to povie ale bol by som rád za každú radu čo by toto mohlo spôsobovať

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...