milos0785 Odesláno Srpen 5, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 5, 2014 Zdravim vas, mensi dotaz ohledne hadicek na podtlak. Bude mi stacit 1m prumeru 4mm a 2m prumeru 3mm ? 1.9 tdi 81kw dikes 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Srpen 6, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2014 Budeš potřebovat 1 metr hadičky s vnitřním průměrem 4 mm a 3m hadičky s vnitřním průměrem 3 mm. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
milos0785 Odesláno Srpen 6, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 6, 2014 Diky, dam na tebe :-) Neprodava je nekdo tady z klubu?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Srpen 6, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2014 Kupoval jsem přímo u TDi Funa v Českém Těšíne 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Září 25, 2014 Sdílet Odesláno Září 25, 2014 Dejte sem fotky jak to dopadlo :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Září 26, 2014 Sdílet Odesláno Září 26, 2014 (upraveno) http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=15333&hl= Upraveno Září 26, 2014 uživatelem ciimaa 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Září 27, 2014 Sdílet Odesláno Září 27, 2014 Odkaz není funkční :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Září 28, 2014 Sdílet Odesláno Září 28, 2014 (upraveno) http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=15333&hl= nebo zadej do vyhledávače na OC: cistení egr ventilu : téma čištění egr ventylu zaslepit nebo ne tam to máš Upraveno Září 28, 2014 uživatelem ciimaa 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Září 28, 2014 Sdílet Odesláno Září 28, 2014 Dobrý, super díky. Nakonec to šlo otevřít na kompu. :) vypadá to zajímavě ;) akorát jak tam je ta Tvoje spojka, tu na dieslepower neprodávají, jakou tam můžu použít? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Září 28, 2014 Sdílet Odesláno Září 28, 2014 Jakou spojku ? myslíš 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Září 28, 2014 Sdílet Odesláno Září 28, 2014 U tvého příspěvků, kde máš plánek zapojení hadicek, je tam za N75 T spojka. Tu jsi sehnal kde? A ta redukční spojka? Jinak celková výměna je asi dost jednoduchá, je to tak? A teď mě ještě napadá, že ta T. 75 mi cvaka, rychle cvaka s nevím jestli to má dělat nebo ne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Září 28, 2014 Sdílet Odesláno Září 28, 2014 T spojka použita originální tu tam maš jen zní sundaš origo hadičky a nasadíš nové,redukční spojku sem nepotřeboval měl sem jeden pruměr hadicky od Dieselpoweru 4mm výměna je velmi jednoduchá cc 15min ani ne . když budeš dělat jednoduchej okruch tak jeden ventyl vyndaš ten černej ,ten stou bílou hlavou necháš cvakat by měl vzhledem k podtlaku , kámošovi odešel a ten nedělal nic tak sem mu zatím pujčil ten svuj vyndaný a jezdil na to cca 4 měsíce než si koupil novej je mizinima akorát zozdíl že ten černej je celej plastovej a ten sbílou hlavou je ve vnitř kovovej zdali víc pracuje 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Září 28, 2014 Sdílet Odesláno Září 28, 2014 A to schéma zapojení v tvém příspěvků je s použitím egr kitu z dieselpower.cz? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Září 28, 2014 Sdílet Odesláno Září 28, 2014 jj podle toho schéma mám zapojeno bylo to od jiného člena a egr kit sem kupoval jinde na aukru za dost nišší cenu než mají na DP. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Září 28, 2014 Sdílet Odesláno Září 28, 2014 Super, tak děkuji, průměr hadicek a jejich délka je již uvedena, stačí mi tedy jen ty dva průměry. Nejspíš se všude dostanu rukou, takže jdu objednat :). Díky za rady. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Září 28, 2014 Sdílet Odesláno Září 28, 2014 všude se dotaneš rukou a nic nemusíš demontovat ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Září 28, 2014 Sdílet Odesláno Září 28, 2014 Ahoj, hele dnes jsem tam koukal, a já těch hadicek tam mnohem více. Omlouvám se za kvalitu, fotil jsem to narychlo z nákupu :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Září 28, 2014 Sdílet Odesláno Září 28, 2014 (upraveno) Ty máš standardní vedení včetně ventilu N18 pro ovládání EGR. ciimaa má nainstalovanou náhradu ,místo EGR má pouze pipe kit.To znamená,že ventil N18 má odstraněný a má pouze ventil N75 pro ovládání turba. Ty tam máš oba ,N75 je ta kostička napravo,N18 ten černý váleček nalevo. Upraveno Září 29, 2014 uživatelem mikl 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Září 28, 2014 Sdílet Odesláno Září 28, 2014 Dnes jsem objednal taky Pipe Kit, takže dám pryč ten levý a zůstane tam pouze ten kovový :) super díky :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Září 29, 2014 Sdílet Odesláno Září 29, 2014 Tak přesně jak řekl - mikl 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Září 29, 2014 Sdílet Odesláno Září 29, 2014 Super :) kdyby něco dám vědět :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Září 30, 2014 Sdílet Odesláno Září 30, 2014 Čau chlapy, dnes to dorazilo, o víkendu montuji. Ale chci se zeptat, mám přímo Allard EGR Kit, půjde na moji Octavii i ten komplet co je v odkaze? Když bych ho na pasoval na originální intercooler? Díky http://www.ebay.co.uk/itm/Allard-1-9-TDI-Intercooler-Pipe-kit-for-Skoda-VRS-Tdi-130-Pd-ASZ-/171189444622?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27dbafa00e 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Září 30, 2014 Sdílet Odesláno Září 30, 2014 Asi by jsi to vedení na orig cooler napasoval stejně jako je tomu na fotce. Protože ale není s otvorem pro senzor tlaku,musel by jsi ho tam nechat udělat.Mrkni na orig plastové vedení,vepředu je senzor. Nebo by asi šlo nahradit původní cooler typem s otvorem pro senzor a umístit ho tam. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Září 30, 2014 Sdílet Odesláno Září 30, 2014 ten sensor je až na cooleru takže cajk (myslím teda na ty plastový trubce neni ) ale dát za todle 3tis to si radši přidám na pořádní vedení a vyměním i cooler za větší když už 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Září 30, 2014 Sdílet Odesláno Září 30, 2014 (upraveno) Senzor na cooleru měl motor ALH 66 kW v OI po faceliftu. Motor AGR má senzor tlaku na trubce,navíc má i jiný průměr než senzory "B" a "C",které jsou v cooleru. Upraveno Září 30, 2014 uživatelem mikl 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Září 30, 2014 Sdílet Odesláno Září 30, 2014 Máš pravdu, jsem pak našel celý Kit od egr až po turbo, viz odkaz, ale trochu se bojím instalace. To tam pak ani nedám kryt motoru. http://www.highperformanceparts.cz/product/11448-intercooler-kit-vw-golf-4-19tdi-pd-115130ps 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Září 30, 2014 Sdílet Odesláno Září 30, 2014 Tak kryt motoru by jsi tam asi dal,viz foto,ale za tu trubku,která nic neřeší vyhodit trojku a ještě řešit kam s čidlem nemá cenu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Září 30, 2014 Sdílet Odesláno Září 30, 2014 A ty jsi to kupoval jako Kit i intercoolerem, nebo jsi to stavěl? Právě ten co jsem dal do přílohy nahoře, tak ta trubka od EGR vede kolem celého motoru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Září 30, 2014 Sdílet Odesláno Září 30, 2014 Je to dělané na zakázku včetně cooleru,taky jsem chtěl kupovat kit v e-shopu,ale stále nebyl skladem,tak jsem ho nechal udělat u Mařeny a nelituju. http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=25625 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Září 30, 2014 Sdílet Odesláno Září 30, 2014 Mikl ja to bral podle sebe ja to cidlo na trubce nemam a u 66kw AGR sem nevedel ze to je jinak Jestli ti jde jen o to vyhozeni egru tak dej za nej kit a neres trubky Jestli budes zvisovat vykon a davat vetsi cooler tak bud kup nejaky kit nebo si to nech udelat Napr http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=25625 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22178 Aaa uz me predbehl :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.