ssimek Odesláno Září 30, 2014 Sdílet Odesláno Září 30, 2014 Začalo pískat turbo, takže je to jedno s druhým. Když budu kupovat nový, tak priplatim a koupím větší, proto se pokukuji po větším cooleru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Září 30, 2014 Sdílet Odesláno Září 30, 2014 Aha tak to potom jo ,ted si jen bud sehnat material a udelat sam nebo si nechat udelat 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Září 30, 2014 Sdílet Odesláno Září 30, 2014 Asi koupím Kit, a udělám si sám. Myslím že na tom nic nebude, jeden víkend na chatě a je to :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Září 30, 2014 Sdílet Odesláno Září 30, 2014 Jenom bacha na výběr kitu,ten link co jsi dával je na PD,ty máš turbo s obtokem,aby jsi nerozebral vedení a potom nezjistil,že to nespasuješ. Pokud budeš dávat větší turbo,z ARL nebo ASZ potom to vedení pásne.Taky počítej s úpravou softu. Jinak,pokud nebudeš zvyšovat výkon a to docela dost,tak je instalace většího cooleru celkem zbytečná záležitost. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Říjen 1, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2014 Jsem koukal že se dá sehnat docela levné 1749VA, vždy kolem 5-8 tisíc, takže asi půjdu do tohohle. Ale montáž už nechám na servisu. To se pak cooler bude hodit :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Říjen 1, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2014 Pokud máš možnost turba za takové koruny,tak dobrý,ale není to jenom o turbu počítej s dalšími komponenty. -1.díl výfuku -hadice přepadu oleje -ventil N75 -redukce na turbo -zásobník podtlaku a to jsem možná na něco zapomněl.Počítej,že celková investice nebude malá. Úprava softu naprostá samozřejmost.Navíc když větší turbo,tak i trysky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Říjen 1, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2014 Spojku , budeš v tom za randál :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Říjen 1, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2014 Přesně tak,30-50 kolíků,podle toho,jak seženeš komponenty. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Říjen 1, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2014 Tak počítám s tím, že to málo nebude :D je to spíš běh na dlouhou trať. Ale motor mám v cajku, převodovku úplně novou a počítám s tím, že auto ještě nějakou dobu mít budu. Navíc turbo, egr Kit, cooler a trysky při dobrým výběru, můžu použít i do dalšího auta ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Říjen 1, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2014 No ono moc možností rozdělit to na etapy není,jedno se váže na druhé,bohužel. :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Říjen 1, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2014 Tak trysky bez bez softu, spojka mě čeká už zabírá nějak nahoře. Když jsme u spojky, jakou by jste doporučili? S organikou? Pak to turbo, cooler, a soft. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Říjen 1, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2014 (upraveno) Možností je víc třeba set jednohmota z ATD. Já jsem na 160 PS/410Nm setrvák 028 105 269B lamela 028 141 035 Cpřítlačák 074 141 025 B021 141 025 F z VR6 ložisko 02A 141 165 A Lamela přeobložena HDS 57 Upraveno Říjen 1, 2014 uživatelem mikl 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Říjen 1, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2014 Zajímavá kombinace. Ještě jedna věc, zpět k podtlaku. Když vyndam ventil řidiči EGR a zapojím podle schématu, zbydou mi nějaké vstupy které musím zaslepit? A pak ještě jedna, jak zvýšit výkon, kromě trysek, turba, cooleru, sání, přímého vedení výfuku a chipu? Jsem totiž domluvený u powerdieslu na Chip s tryskami, turbo mi vymlouvaji, že cena kompletu vyjde až na 100 000.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Říjen 1, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2014 (upraveno) Když to uděláš podle schématu tak ti nic nezbyde co zaslepovat,jinak nezvedneš výkon než tím co si popsal jenom můžu doporučit zrušit katalizator jestli dáš rouru místo výfuku už je na tobě ,nebo vyndat turbo a vyčistit ale když ti to nepada do nouzáku nebo nejak nezlobí tak zbytečný když si to necháš vše udělat u DP celou prestavbu tak to vyjde na tech 100tis když bys sis sám vymenil turbo,spojku,vedení cooleru,čidlo tlaku tak tě to vyjde cca na 40tis ja mám 149,17PS /350,33 Nm trysky + čip u DP ,seriovej cooler a natřu i baworáky vymrdaný co si fut dovolujou Upraveno Říjen 1, 2014 uživatelem ciimaa 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Říjen 1, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2014 V první řadě musíš vědět , kam až chceš jít s výkonem a zároveň kolik do toho chceš vrazit. Tipovat cenu je ošemetný ,dost seženeš za dobrý ceny po vrakáčích,sto je myslím dost nadsazený. Podívej se po inzerátech co kdo nabízí,soupis komponentů tady máš .k tomu přičti cenu 8-10 za dobrej čip a máš cenovku:-) HW si můžeš udělat sám a potom jenom dojet na SW. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Říjen 4, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2014 Čau chlapy, jste tu někdo kdo by poradil s tím egr ventilem? Teď to dělám, a nevím si s něčím rady. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Říjen 5, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 5, 2014 Tak jak seš na tom ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Říjen 5, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 5, 2014 Tak nic, hotovo. Ventil NS egr šel úplně ven, nakonec jsem ani nezapojil podtlakovou banku, ani air box. Obě jsem zaslepil, turbo ventil nechal na N75, vše jede jak má, k egr kitu zapojil budík tlaku turba. Vše je v pohodě, zkoušel jsem i max otáčky a max rychlost, jestli to spadne do nouzaku, vše je v pohodě. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 Čau, tak dnes se to projevilo. Úplně přestalo fungovat turbo. Vytáhnu to sotva na 120. Budík tlaku turba ukazuje max 0.4 baru. Co s tím? A jakoby v něm pravidelně sramotilo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 Teď to mám zapojeny takhle. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 Tak to napoj jako mam ja a mikl mas klid a funguje Potlakovou banku bys mel mit zapojenou i air box tohttp://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=15333&hl= 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 No jo ale já mám ještě staré turbo, bez naklápění lopatek. Takže zapojení podle schématu není možné. Mě vedou k turbo dvě hadičky, k nádobě regulace plniciho tlaku, k takovému pripoji, a k hadici sání. Už jsem objedná nový N75 ventil, prvovyroba, originál, byl v akci s 51% slevou a Švédska utěrka k tomu. Zítra ráno přijde, pokud to nebude ono, už nevím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 Si to mohl skusit vymenit za ten co si vyndal egr ventil,ja kdyz je vymenim tak to funguje mam vyzkouseno kamos na to.jezdil pul roku nez si ho koupil Jinak nevim,neznam tvoje turbo :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 (upraveno) Zapojený to máš dobře,AGR obtok turbo má regulaci přetlakem,hadičky jsou v pořádku? Upraveno Říjen 7, 2014 uživatelem mikl 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 Turbo mám obtokové, zapojené to má být podle obrázku nahoře, je to zapojení přímo z výroby a o podtlakové baňce a pod. tam není ani zmiňka, vyměnil jsem hadičky, které jsou v pořádku. Dělal jsme jednu po druhé, takže zapojené jsou určitě dobře. Jak jsem se již dotazoval, dříve ventil N75 hlasitě cvakal, dnes už ne tak hlasitě, když na něj sáhnu, je tam cítit cukání, ale zvuk je pryč. Opravdu si myslím, že mohl odejít. Navíc ten zvuk, který jsem zde zmiňoval, který nyní dělá, a to pravidelné šramotění, si myslím že to vydává právě taky ventil. Uvidím zítra. Otázka zní, můžu s tím jezdit, i když turbo opravdu nejde? (podloženo tlakem z budíku) Ještě mě napadá, jak jsem odpojit druhý ventil a škrtící klapku, zbyly tam dva konektory k připojení, s nimi sem nic nedělal. Nevadí? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 Tak a je to vyřešeno, chyba je zde. Jak jsem zaslepil tu trubku pod EGR, tak v ohybu praskla. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ssimek Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 Ono to zaslepení mělo jít až za tu trubku :D :D to jsem vůl :D sem byl celý odvádění z hadicek až jsem si to neuvědomil :D :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.