Přejít na obsah

Stříbrný povoz


Doporučené příspěvky

Auto vesele strká kilometry do kapsy a jezdí dál. :) Aktuálně víc jak 109tkm. Sem tam je špinavé jak prase, sem tam je i zlehka zasněžené, anebo obojí. :D

 

20160123_115851608_iOS.jpg 20160123_114735855_iOS.jpg

 

A aby to nebylo jen o vychvalování, ale i zkušenostech, tak pár postřehů k předním stěračům BOSCH AEROTWIN.

I nové po čtrnáctidenním intenzivním užívání šmouhují, jako rok a půl staré originální stěrače, a z části vynechávají. Stěrači rozhodně neškrábu námrazu z okna, často ostřikuju čelní sklo. Další stěrače budou zase originální.

A v těch krutých mrazech mi dokonce zamrzla kapalina v ostřikovačích. Namícháno bylo zhruba na -23°C.

Odkaz ke komentáři

Treba sa pozriet,aky bordel je na ceste.Sol,blato,kamienky...to vsetko vytvara s vodou a snehom na sklach a stieracoch hmotu,ktoru po uschnuti a naslednom namoceni nemaju ziadne stierace sancu detailne zotriet.Bohuzial ani aerotwiny niesu vsemocne.Treba sa o ne teraz v zime castejsie starat.Obcas ich prebehnut handrickou,namocenou v liehu a dat z nich dole ten maglajz.To iste vyzaduje aj sklo.Ja viem,otravne,ale inak to nejde.

Odkaz ke komentáři

Bola slaba zima :smich:

Este som cital a teraz celkom uspesne skusam a aj to ma pozitivny ucinok.Vacsina ludi ma ofuk celneho okna v zime nonstop nastaveny na celne okno.Logicke,lebo sa casto zvnutra rosi.Ale na druhej strane to prilis susi okno a stierace to potom sektorovo rozmazavaju a robi to efekt,co tu spominate.Takze skusit na celne okno iba na nevyhnutny cas a potom radsej na nohy.U mna aj to ma efekt,ale to ocistenie okna a stieracov,ako som pisal je numero uno.

Odkaz ke komentáři

moje auto nejezdí, stojí pořád pod plachtou. :D

 

Spíš šlo o to, že jsem ty stěrače zkusil - stejně jako kdysi na OII, kde fungovaly docela dobře a vcelku i dlouho (asi půl roku) - a není to ono. Vnější vlivy neřeším, protože není jednoduché je srovnat. Řeším kvalitu setření metodou vidím X nevidím a dobrý X špatný. :D

Odkaz ke komentáři

zítra udělám nějaký rozumný foto; tohle byla absolutní rychlovka kalkulačkou v nočním režimu. :D

 

Jinak jsem si na autě přes diagnostiku poladil prodloužení intervalu sepnutí ostřiku světel, přenastavil tuhost řízení na sportovní režim. Zrovna to řízení by mělo být nastavené z továrny na sport, protože odezva na volantu je zcela jiná a mnohem lepší. Takže taková ptákovina správným směrem. :D

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...