Jump to content

Stříbrný povoz


Recommended Posts

V posledních dnech jsem začal přemýšlet jak je na tom filtr pevných částic po najetých 100tkm. A protože mám dneska dopoledne volněji, tak jsem se na něj mrknul. Najeto 112807km a výsledky jsou i v tématu o motoru 2,0TDI 110kW DPF, ale dám je i sem:

 

512 Filtr částic; objem olejového popílku 0.06 l
513 Filtr částic; hmotnost olejového popílku 26.2 g
514 Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí 19.83 g
515 Filtr částic; měřená hmotnost sazí 0.60 g
516 Filtr částic; doba od poslední regenerace 27879 s
Link to comment

Tak zase na druhou stranu to je třeba brát tak že Honza a jeho styl ježdění a profil tras je k němu hodně privetivej. Ono u auta který bude třeba taxi v Praze nebo u někoho kdo s tím jezdí hlavně do práce a z práce si myslím že ty hodnoty budou někde úplně jinde

Link to comment

Treba pozerat 513-hmotnost olejoveho popilku. Ten sa usadza v DPF a nevypaluje sa (vypaluju sa len sadze). U TDI CR 2.gen je hranicna hodnota 70g, ale ako pise Marek, je to cisto informativny udaj :)

Ja som mal pri 120t km zaplnenie 24.9g a som zvedavy kolko budem mat teraz pri 150t km.

Link to comment

Takhle z hlavy ne, ale celková kapacita filtru by měla být kolem 60-65g. Takže by filtr teoretický mohl vydržet ještě 2-3x tolik, tzn. s nějakou rezervou 270-300tkm. Tak uvidíme ;)

 

dnes jsem koukal na sve udaje, trosku se projevuji kratsi trasy ... nicmene je zajimava polozka 517, ze by v O3 byl objem filtru cca 80 g ?

post-3509-0-19254700-1456081492_thumb.png

Link to comment
  • 3 weeks later...

Jedna návštěva v ČR minulý týden a 15 minut u Olympie v MB... :wallbash::pest:

 

20160310_100939430_iOS.jpg 20160310_100946759_iOS.jpg 20160310_100959091_iOS.jpg

 

Fakt jako ty lidi absolutně nechápu. Mělo to být být něco většího tmavšího, co se otáčelo mezi řadami zaparkovaných aut. Jen si nikdo nevšiml typu či RZ toho auta. A co mě štve hodně, že to vzalo s sebou i spodní roh PP světla :(

Link to comment

Soucítím, měl jsem podobnou škodu jen vzadu v prosinci, naštěstí mi paní, která to viděla dala kartičku s číslem škůdce. Při opravě tohoto ve značkovém servise cena 40-50tis. a týden bez auta. Přesně takhle mi to vzal nějakej ťulpas u minulé Octy a taky to šlo na můj účet. Honza

Link to comment

To je typická obchodáková stouchacka... hruza des. Jednou jsem byl v PRaze ve fashion arene. Vecerni hodiny - prazdny podzemni parkoviste. Nechal jsem auto v rade mist (cca 15), kde nikdo nestal. Dost jsem spechal. Parkoval jsem blizko levy cary, Za pul h se vrcim k autu a vedle me auto(cerveny). mezi auty max 15 cm. Ďubka v lakování na liste na dverich s cervenym lakem. Jak tak nadavam, tak jde k autu rodinka. Rikam chlapovi, vite ze jste mi odrel auto a on jak vim ze je to od nej. Rikam ze to vychazi na jeho dvere a ze zaparkoval moc blizko. Nakonec jeste hadka ze jsem ja zaparkoval blbe na zacatku a ze teda zavolame policii (20:00 sobota). Nejen ze nerekl ani sorry, ale jeste byl hustej. Choval se jak arogantni idiot. I jeho zena nad nim kroutila hlavou : )), ale nic na plat. Do pulnoci jsem v Praze trcet nechtel, tak jsem nakonec odjel se slovy, ze mu velmi dekuju.... : /

Link to comment

Ja uz jsem tak paranoidni z dulku apod,ze pokud si nejsem stopro jistej,radeji z mista odjedu a kaslu na nakup,lidi jsou svine,pokud muzu,cekam v aute a nakupuje nekdo jiny,ale bezne navstevy v obchodnich centrech uz radeji volim mhd,pac lidi jsou opravdu svine.Vim ze kazdy to tak delat nemuze,ja jsem bohuzel otrok svyho auta ale casem se to nevyhne proste nikomu,je to naprd.Lidem jsou nase auta u prdele,a arogance nekterych jedincu,znamena problem pro nas,ja uz nezvladam domlouvat slusne zmetkum,co mi ponici auto,ja uz proste bublam a zacina mi byt jedno,zda jde o chlapa nebo zenskou,pro ne nase hodnoty nebo lepe obecne hodnoty lidi v okoli nic neznamenaji a to mne fakt silene vytaci.

 

Edited by magnum67
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...