Přejít na obsah

Kovové pískání při akceleraci, zvuk přiložen


Doporučené příspěvky

Ahojte,

co myslíte, co by to mohlo být ? Jel jsem z Chorvatska, kdy se tento problém začal objevovat - viz. příloha - vždy při akceleraci, 2000 ot, mezi 70-80km/hod, 4 rychlost... jak uberu plyn popř. přidávám, tak to pískání "reaguje". Turbo ? Nějaká hadice ? Na volnoběh/s vyřazenou rychlostí/ to nedělá, klima také ne (vypl jsem ji při nahrávání). Filtr vzduchový měněn i olej vždy před termínem....

 

 

Auto má 135000km, diagnostika bez závady, před cca 5000 km měněn rozvodový řemen v autorizáku.

 

Díky.

Záznam_0007.wav

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

150 zobrazení, 11 stažení zvuku a nikdo vážně nevíte ? :(

 

Jinak zvuk jde určitě od motoru, v kabině se zdálo, že to jde možná z pravé poloviny. Při zvednuté kapotě, volnoběhu i přidávání plynu bez rychlosti se nic neozývá. Zvuk je velice dobře slyšitelný i z venku. Nikdo netuší co s tím, do autorizáku s tím bez identifikované závady nechci jít, jinak se nedoplatím.

 

Napadá mne s tím jít ještě na motorovou brzdu. Diagnostika stále bez chyby. :huh:

Odkaz ke komentáři

Jsem z okolí Brna, právě to turbo není zcela jisté (alespoň dle názorů co se mnou jeli :-) ), je to slyšet pouze při zátěži nikoliv např. při volnoběhu/zvyšování otáček bez zátěže. Nejvíce vstupů dostávám právě k sání, ale nevím zda-li by to dělalo až takový rachot - je to opravdu vysokofrekvenční pískání, opravdu jak nějaká cívka, což je blbost ;-( .

Odkaz ke komentáři

Zvuk jsem si poslech a na turbo bych to neviděl. Je to hodně divnej zvuk a podle mě se to bude těžko hledat. Zkusil bych zajet v Brně do servisu Autonova a zeptat se přijímacího technika zda s touhle závadou nemají nějakou zkušenost. A uvidíš co ti řekne. Buď bude hned vědět a navrhne řešení a nebo ti řekne, že neví a musela by se závada hledat a v tom případě bych to řešil jinde jinak se fakt nedoplatíš.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ahoj,vlastním O1 combi 1,9tdi 4x4 a mám naprosto stejný problém.Jen to pískání není tak intenzivní.Je to asi 4 dny,co jsem byl na rybách a projížděl jsem opravdu promáčeným a rozbláceným terénem.Druhý den,když jsem jel z města do takového delšího stoupáku jsem poprvé uslysel tento zvuk.V prvních 10 sekundách byl hlasitější,následně se ale ztišil.Cca od 2000 - 2300 ot a 60-80km/h a pri 3 rychlostním stupni je tento zvuk slyset.Na 1 a 2 stupen vůbec a na 4 se mi občas zdá,že to tam jako obcas kňourne,ale to se musím hodně soustředit,abych něco zaznamenal.Na 5 stupeň to neděla nic to už se jede více,jak 80km/h,takže je klid.Auto mám 14 dní a je po komplet prohlídce od kamaráda mechanika + diagnostika + rozvody,filtry,kapaliny.Taková klasika.Teď jen doufám,že to nebude nic vážného?že se tu objeví nějaké řešení a že Nám to dobře dopadne.

Odkaz ke komentáři

Ano,taky mám takový pocit,že se to hvízdání zklidňuje.Rozhodně se to nehorší.Tak uvidíme.Já měl původně podezření,že někde něco navlhlo.Protože poslední dobou hodne pršelo a tam,kde jsem byl na rybách to chvílema bylo na Pajero.Bahno až na střeše.Pak následovala wapka atd.Takže vody a bahna až až

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Takže problém vyřešen jedním velice šikovným mechanikem z Brna :-) Tímto mu opět moc děkuji.

 

Bylo povoleno sběrné výfukové potrubí od Turba - pozice 10 (zřejmě přímo tam). Bohužel se dostal pouze na první dva šrouby...zbytek by vyžadoval trochu větší zásah, nicméně zdá se, že právě pouze ta první pozice "podfukovala".

 

 

 

post-4250-0-13081800-1423597655_thumb.png

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...