zodac Odesláno Říjen 21, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 21, 2014 Zdarec kluci, mam problem na moji oktuli uz dlouho a po procitani tady na foru jsem vymenil hadice odvetravani, protoze motor pod turbem skoro nejede a trochu i syčí a kdyz uz se sepne turbo tak to syčí jeste vic a nema to takovy vykon jaky by to melo mit :-( napadl me bov ventil, ze by profukoval porad a ne jen pri ubrani plynu jak by mel, tak jsem hledal na netu a nejak nevim na co jsou tyhle dva ventily : 1: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a145710g-vypinaci-ventil-deceleracni-1-8t-oe-8349.html 2: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a129101a-ventil-regulatoru-tlaku-oe-9342.html Diky moc za rady ;-) Octavia 2002 AUM 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Říjen 21, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 21, 2014 To první je BOV, to druhé je ventil k regulaci tlaku klikovky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zodac Odesláno Říjen 21, 2014 Autor Sdílet Odesláno Říjen 21, 2014 A to syčení bude spis zpusobovat ten bov ne? Pri ustalene jizde nic nesyci, ale pri pridani uz jo, nejlip je to slyset treba na ctyrku od 50 a plnej, to nez se to rozjede to je doba :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Říjen 21, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 21, 2014 (upraveno) Tak při téhle rychlosti na 4ku mi to taky nepojede jak z praku :D Pokud bych dal na 4ku při 50 plnej, tak se to bude sotva sbírat z otáček, protože při téhle rychlosti mám cca 1400-1500 otáček. Ale nevím, jak to máš Ty, protože RS má delší převodovku. Ale to nebude souviset se syčením. Dělá to i když stojíš po přidání plynu? Pokud ano, zkus někoho, ať Ti šlápne na plyn a ty v motoru poslouchej, odkud to půjde. Syčení bych spíš tipoval na nějakou hadici :) Edit: Jaké všechny hadice odvětrání jsi měnil? Jen ty nahoře, nebo jsi šel i dolů? Upraveno Říjen 21, 2014 uživatelem LadikRS 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zodac Odesláno Říjen 21, 2014 Autor Sdílet Odesláno Říjen 21, 2014 Tak jde o to, ze pod turbem to fakt nechce skoro jet, i felda 1.3mpi zrychluje lip z nizkejch otacek na vyssi kvalt syci to jen pri pridani plynu, kdyz tlakuje turbo. hadice byly vymeneny dve, ale kde presne to netusim, ale mechanik mel sundanou hlavu, protoze mi odesel termostat a ja to upekl, tak vymenoval tesneni, krouzky, atd.. a hadice kontroloval vsecky prave... zkusim s kamosem odposlouchat odkud to jde, jestli to bude sycet i na neutral teda... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.