Přejít na obsah

Rady při koupi Octavie, na co si dát pozor, co si ověřit...


Guest astrid

Doporučené příspěvky

Karatek: znovu rikam, ze se pletete v tech motorech 66 kW a 81 kW. Nekde si o tom neco nastudujte, touhle Vasi posledni vetou jste dokazal, ze nemate zadny prehled, bohuzel ;) ty dva motory se v nicem zasadnim nelisi, jen jiny trysky a soft

A přesto je 66kW trvanlivější a lepší. Proč studovat, realita je snad lepší a pravdivější, ne?

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
Já nic nesrovnával, napsal jsem jen, že jde pro někoho o slabý motor a je nic moc, ale rozhodně nesrovnával, žádný motor se nedá srovnávat podle mě. Ten motor vidím jako povedený oproti tomu samému bez turba, ale 55kW není lenoch.

Fakt ti nějak nerozumím se podívej co jsi napsal o pár příspěvků vejš a teď opravdu nevím a jakém motoru mluvíš? Je jasný že 74-čtyřka potřebuje jiné otáčky než 55-pětka ,ale tomuhle motoru dochází brzo dech na rozdíl od 74-čtyřky a když ho naložíš tak to už je naprosto jasný lenochod (55kw) prostě hmotnost auta plus nákladu musí být někde znát

Odkaz ke komentáři

Tak znova a podrobně.

74kW je motor, který se musí točit a pak jede, v malých otáčkách je motor líný (do 2800 ot/min).

55kW je motor z dobrým zátahem od nízkých otáček, dech opravdu dochází v 4500 ot/min.

92kW, nepovedený motor.

110kW je stejný, vylepšený turbem a povedený.

85kW, s tím zkušenost nemám, ale mělo by jít o dobrý motor.

U nových nemám zkušenost, znám jen první generaci.

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
no 1.8T sa moc s hladkou 1.8 nedá porovnávať.

pri 2.0 je otázka - oplatí sa skutočne oproti 75kw 1.6?

No osobně bych radši 1.6 75 kw ,ale je to dost o tom co od auta očekáváš 2.0 má lepší krouťák prostě objem ničím nenahradíš !!!!! jen ta spotřeba ,ale VSemi ho má v autě a je spokojený záleží asi hodně na majiteli ;)

Odkaz ke komentáři

tady se to nejak zvrhlo.......ani to všechno nečtu....nemá to cenu....

tak jako karatek si hájí svoji 1,6 55kW ja si zas stojím za tím že to je lemra líná co nejede...

nemá cenu se bavit a rychlosti 200km/h..tak nikdo běžně nejezdí...bavme se o rychlosti do 140např...

a ano..ty 2 vteřiny jsou hoodně znát....a nějáká jízda do kopce atd.....o tom nemá cenu se ani bavit ;)

Odkaz ke komentáři

Tak chapci, nehadejte se! Jenom par vet ode mne jako skusenecho skodovkara ;)

 

Takza prve nejslabsi motor v octe byl 1,4 44kw a to v starem predface modelu (do face modelu se dava 1,4 55kw a byl to 16V).

 

Za druhe: uplnej nesmysl je ze jsou 66kw spolehlivejsi nez ty 81kw. Jako to mnelo u prvnih modelu aspon nejakej vyznam gde ty turba byly klasicke, ale jak vishni vime jsou i 66kw s VTG turbem a podle mne ih je vetsi procento nez tech s "starym" turbem, takze to jsou stejne motory, stejne spolehlive (trosicku vice nahilnejsi ta turbina ale ne o tolik aby to mnelo nejakej vyznam a prave otud mezi lidma je ta rec ze 66kw je spolehlivejsi) takze podle mne blbost.

 

Za treti: Vzhledem na vykon a velkost octy ten motor 1,6 55kw o kterem se tolyk hadate neni slaby, dokaze prekne zacvicit s octou ale fakt ho nejde srovnat ani s 74kw an s 75kw a ani 77kw (i gdyz je v nizsih otackah urcite lepsi nez ten 77kw - montovany do golfu a seatu). Jako velkost hmotnost udelaji sve ale fakt rikat ze to realne pujde 185km/h (ne tacho!!) a ze je to neni o moc pomalejsi nez 74kw a ze ty 2 vterini nejsou nic moc primereni z 0-100km/h je taky trosicku prehnane. Tam gde jsou pri 0-100km/h testu 2 vterini tak to jsou npr. 2-3 vteriny pri pruznosti a to uz vyznam ma a to docela velkej, na tom se urcite vsihni shodneme.

 

A za ctvrte, 1,8T je lenoch v nizkih otackah? Tak ja jezdil s 1,8T + LPG (na 100%spoleham ze to ne bylo chiple) a to mnelo takovej brutalni zatah od spodku (od 1500 o/min) a nekoncilo to az do Buh vy gde - radsi jsem to nezkousel :) . Takze linej rozhodne neni! :)

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
tady se to nejak zvrhlo.......ani to všechno nečtu....nemá to cenu....

tak jako karatek si hájí svoji 1,6 55kW ja si zas stojím za tím že to je lemra líná co nejede...

nemá cenu se bavit a rychlosti 200km/h..tak nikdo běžně nejezdí...bavme se o rychlosti do 140např...

a ano..ty 2 vteřiny jsou hoodně znát....a nějáká jízda do kopce atd.....o tom nemá cenu se ani bavit :)

No konečně už jsem myslel že nebudeš na ty zvrhlosti reagovat ;)

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
Tak chapci, nehadejte se! Jenom par vet ode mne jako skusenecho skodovkara :)

 

Takza prve nejslabsi motor v octe byl 1,4 44kw a to v starem predface modelu (do face modelu se dava 1,4 55kw a byl to 16V).

 

Za druhe: uplnej nesmysl je ze jsou 66kw spolehlivejsi nez ty 81kw. Jako to mnelo u prvnih modelu aspon nejakej vyznam gde ty turba byly klasicke, ale jak vishni vime jsou i 66kw s VTG turbem a podle mne ih je vetsi procento nez tech s "starym" turbem, takze to jsou stejne motory, stejne spolehlive (trosicku vice nahilnejsi ta turbina ale ne o tolik aby to mnelo nejakej vyznam a prave otud mezi lidma je ta rec ze 66kw je spolehlivejsi) takze podle mne blbost.

 

Za treti: Vzhledem na vykon a velkost octy ten motor 1,6 55kw o kterem se tolyk hadate neni slaby, dokaze prekne zacvicit s octou ale fakt ho nejde srovnat ani s 74kw an s 75kw a ani 77kw (i gdyz je v nizsih otackah urcite lepsi nez ten 77kw - montovany do golfu a seatu). Jako velkost hmotnost udelaji sve ale fakt rikat ze to realne pujde 185km/h (ne tacho!!) a ze je to neni o moc pomalejsi nez 74kw a ze ty 2 vterini nejsou nic moc primereni z 0-100km/h je taky trosicku prehnane. Tam gde jsou pri 0-100km/h testu 2 vterini tak to jsou npr. 2-3 vteriny pri pruznosti a to uz vyznam ma a to docela velkej, na tom se urcite vsihni shodneme.

 

A za ctvrte, 1,8T je lenoch v nizkih otackah? Tak ja jezdil s 1,8T + LPG (na 100%spoleham ze to ne bylo chiple) a to mnelo takovej brutalni zatah od spodku (od 1500 o/min) a nekoncilo to az do Buh vy gde - radsi jsem to nezkousel :smich: . Takze linej rozhodne neni! :lol:

Krásně napsáno ;) :)

Odkaz ke komentáři
No osobně bych radši 1.6 75 kw ,ale je to dost o tom co od auta očekáváš 2.0 má lepší krouťák prostě objem ničím nenahradíš !!!!! jen ta spotřeba ,ale VSemi ho má v autě a je spokojený záleží asi hodně na majiteli ;)

 

1,6 a 2,0 ta spotřeba v běžném provozu je minimální....a rozdíl v jízdě při naloženém autě a nebo do kopce je značný...nemusím řadit při každém předjíždění atd..je to hlavně o pohodlý...hodím kvalt a jedu....když mě neco přibrzdí a následně zrychluju nemusím pořád řadit...a hlavně 2,0 je držák co najade spousty km...výkon je v hodně nízkých otáčkách a připomíná nafťáka...

Odkaz ke komentáři
ještě jsi zapoměl na 1.4 55kw , 1.6 75kw a 1.8 T 132kw

 

No, 1.4 55kW, ta je slabá, přesto někomu vyhovuje, ale moc jich v provozu není.

1.6 75kW byl už novější, s elektronickým plynem a týká se i 132kW, také novější propracování, u toho motoru byl zátah lepší, okolo 1600 ot/min.

Odkaz ke komentáři

no veď to, veľa ľudí si 2.0 pochvaluje, len tá spotreba ;) ! Pri 1.6 75kW je zas otázka - ktorý ročník? Páči sa mi na AEE že plyn je klasika lanko, takže keby chcem 1.6 75kW ročník 2001 povedzme alebo aj neskorší tak už je tam ta elektronika, sakra :) ! Aj 1.8T malo kedysi lanko nie? to by som si rád skúsil

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
No, 1.4 55kW, ta je slabá, přesto někomu vyhovuje, ale moc jich v provozu není.

1.6 75kW byl už novější, s elektronickým plynem a týká se i 132kW, také novější propracování, u toho motoru byl zátah lepší, okolo 1600 ot/min.

1.8T 132kw je odvozený od 1.8T 110kw je tam jen úprava softu ;)

Odkaz ke komentáři

co máte furt všichni u dvoulitra se spotřebou???????????????????????????????????????????????????????????? za 8,5l v zimě a to jezdím "sportovně" a dost po městě ;)

když sme jeli za sebou na srazek 3 OCT tak já měl 6,5l kámoš s 1,8T 6,3l a kluk co měl 1,6 74kW tak 7,3 a nestačil nám...stačil kopeček a hotovo...

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
no veď to, veľa ľudí si 2.0 pochvaluje, len tá spotreba ;) ! Pri 1.6 75kW je zas otázka - ktorý ročník? Páči sa mi na AEE že plyn je klasika lanko, takže keby chcem 1.6 75kW ročník 2001 povedzme alebo aj neskorší tak už je tam ta elektronika, sakra :) ! Aj 1.8T malo kedysi lanko nie? to by som si rád skúsil

no i 1.8T 132kw má lanko a jede mooooc pěkně chlape nejlepší motor od vw a kdyby splňoval emisní limity tak by se dělal dál :)

Odkaz ke komentáři

Stejně má každý jiný názor, diskuze je zbytečná, každému vyhovuje něco jiného a hájí si své a ostatní je k ničemu. Pokud člověk jezdí normálné, tak stačí i 55kW a na dálnici také. Já vozím celou rodinu a nepozoruji, že by mé auto hůře jelo, stovku tam mám za chvilku a předjíždět se dá také i ze slabým motorem. A jestli si někdo myslí, že se dá předjíždět jen ze silným motorem, tak se mýlí.

Odkaz ke komentáři
Njn já radši jedu v levým pruhu než v pravým ;) hlavně na našich dálnicích :)

Tak to asi každý, proto je jich tam nejvíce, i přesto, že se má jezdit vpravo. Já jezdím 150 a uplně stačí. A klidně můžu napsat, dříve jsem měl upravenou š. 125 a ta lítala i 180 km/hod, takže jsem bral dost aut na dálnicích. Na to nezapomenu. Kam se na to hrabala octávka.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...