Přejít na obsah

výměna klaksonu


Doporučené příspěvky

zdravim,

chtěl bych si u OI Tour vyměnit jednotonovy klakson za dvoutonovy - ten by byl z vrakoviste...spis by me zajimal postup - jestli se musi sundat naraznik (dle dilenske prirucky ano) a jestli tam nebude problem s dratkama (jednoton tam povede asi jeden na konci s jednou svorkovnici) kdezto na dvojton budou potreba dve...tak jak na to...a taky jestli to tam pujde nejak mechanicky pridelat ....

dík za info urcite jste to uz nekdo menili protoze ten jednoton je fakt k smichu :-D

Odkaz ke komentáři
Nemá octávka náhodou dvoutónový klakson? Když jsem se díval u mě, tak tam mám klakson s dvěma famfárama a i zvuk je dvoutónový...

Ver ze tahle ne...je to nova Tour Trumf a je to jak ve 120tce nebo favoritovi...ne ze bych troubil kazdej den ale je to fakt ostuda :blink:

Odkaz ke komentáři

Zadna Tour-ka a LX nebo Classic nemaji dvouton. A ten jednoton je fakt hnusnej. K troube by ses mnel dostat odelanim toho plastu z vnitrni strane leviho blatniku, odsroubovat teh par sroubu a bude dobre pristupna. A pak dej vedet na kolik Te visla vymena a co jsi vsehno potreboval k tomu.

Odkaz ke komentáři

no to ja prave vubec nevim co potrebuju :-D Proto se ptam...obavy mam z ty elektriky protoze tomu rozumim jako koza petrzeli :-D a predpokladam ze jen o prepojeni svorky to nebude :-D :-D Na vrakovisti maj jetej dvojton na oct za 100kč pry :-)

a tím plastem v blatníku mas na mysli asi tu vložku což (DP str. 66) prej pár šroubů ;)

Odkaz ke komentáři
Ver ze tahle ne...je to nova Tour Trumf a je to jak ve 120tce nebo favoritovi...ne ze bych troubil kazdej den ale je to fakt ostuda ;)

 

 

Zadna Tour-ka a LX nebo Classic nemaji dvouton. A ten jednoton je fakt hnusnej. K troube by ses mnel dostat odelanim toho plastu z vnitrni strane leviho blatniku, odsroubovat teh par sroubu a bude dobre pristupna. A pak dej vedet na kolik Te visla vymena a co jsi vsehno potreboval k tomu.

 

Aha, to jsem nevěděl, že dvoutón mají jen vyšší verze výbavy a už vůbec mě nenapadlo, že by tourka měla mít obyč. klakson...

 

pro rogerera: našel jsem fotku mého klaksonu, kde je trochu zachycen konektor, tak bys ho mohl porovnat s tím tvým jestli jsou aspoň tvarově stejné a k tomu klaksonu se dostaneš, když odmontuješ plastový podběh co je nad levým kolem (pokud ho tam máš) a nebo když si lehneš pod auto (pokud se pod něj vlezeš, protože octávka je nízká) :)

 

post-107-1263042286_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Pekny dik za foto...no pockam az sleze snih...jinak ten konektor bude podle me stejny na 99% ale myslel sem ze kdyz je dvoutonovka tak tam budou dva konektorky(svorky) na kazdej snek jeden aspon tak nejak sem to pochopil co jsem se na to dival v Etce a predpokladam ze ten drat co tam vede bude mit jen jeden tak ho budu muset nejak "rozdvojit" :-D asi to sverim nekomu znalejsimu ....ja se moc nechci hrabat do par dni staryho auta kdyz tomu prd rozumim:-D hlavne ty elektrice :-D

 

současný klakson:

jednoton.JPG

 

fanfáry:

dvojton.JPG

Odkaz ke komentáři

Je tam RELE na klakson/famfary :-))) jen u TOUR a třeba clasic je potřeba předělat instalaci přímo u místa zdvojit konektor a patřičně dobře zaizolovat!!!!!!a do stávajících děr přidělat dvojitou fanfáru a je to ...nejlépe bude sundat LP kolo a nadkolí a přístup je ideal.....Mrs.

 

PS a ten zvuk klaksonu je fakt zoufalost :-)))))

Odkaz ke komentáři

ja to delal loni a nejvetsi problem sem mel zjistit, jak pam ty drzaky patrej. Nakonec sem musel juknout sousedovi na jeho octu. Ty famfary totiz smerujou ke kolu. Co se elektriky tyce jak pisou kluci, dokoupit druhej konektor, do nej dva piny a hlavne ty tesnici gumicky + samo dobre zaizolovat napajeny draty.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...