Jump to content

A6 malá účinnost bixenonů


Lancelot

Recommended Posts

Hele já to řešil teď u svojí octy.

Xeny svítily relativně dobře když jsem na ně koukal ale jakmile začalo pršet a nedejbože černá silnice tak peklo, jezdil jsem furt na mlhovky a i tak žádná sláva. Teď jsem si naježil nový výbojky a ten rozdíl je extrémní. Původně jsem myslel že budou bídný i ty čočky ale po tom co teď udělaly ty výbojky tak je to fakt paráda svití to neuvěřitelně. Další věc je ještě seřídit světla dobře, to taky dělá dost. Takže za mě nejdřív výbojky a pak se uvidí :)

Link to comment

Je to uz C6 nebo jeste C5? Vybojky se daji sehnat dobre, ja kupoval pres Jeldu na ccautodily a super, daval jsem nekde rozdil do sveho vlakna, co udelaly nove vybojky. Ja mam ale ve faceliftu zase jine, myslim D3S, tam je docela maly vyber. Ty vybojky co daval Lukas byly bomba, daval taky fotky a video.

Link to comment

Rozhodně bych výbojky za 790,- nekupoval. Nebo jí alespoň rozlouskl a podíval se dovnitř, jestli to není kopie. Já tenkrát do audi kupoval D1S osram cool blue a rozdíl byl opravdu neskutečný! Ted v multáku mám D3S nějakou vyšší svítivost od philipsu a není to ono ..

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Pokračoval som ďalšími úpravami, z tých hlavných vypichnem pridanie LED žiaroviek do originál RS hmloviek. Keďže vykazovali chybu na budíkoch, nárazník šiel dole, pridali sa tam odpory namontované do výstuhy kvôli ich teplote. Nárazník sa o niečo lepšie dopasoval.     Ďalšou väčšou zmenou je konečne zníženie auta (nastaviteľný podvozok) + montáz bŕzd z modelu RS. Vpredu kotúče o veľkosti 312mm, vzadu 282mm. Takmer v rovnaký čas (deň po znížení) som namontoval staro-nové spätné zrkadlá. Kĺby sú pôvodné z mojich faceliftových zŕkadiel. Všetky vnútornosti, vrátane krytu, smeroviek, motorčekov a podobne sú z Audi A4 B8. Doplnil som tým výbavu o samostmievacie zrkadlá (aj vodičovo aj spolujazdcovo) a pamäť (zatiaľ nefunguje správne). A ešte je na spolujazdcovom sklíčku cool nápis "OBJECTS IN MIRROR ARE CLOSER THAN THEY APPEAR", pretože pravé zrkadlo je z americkej Audi.
    • To pak je jiná, psáno to tam nebylo ... .
    • On tam zůstane jen ten nápis škoda zbytek půjde dolů tak to hned bude jiné 
×
×
  • Create New...