Přejít na obsah

Brněnská knajpa # 4x4+3 O:-)


SKAJA

Doporučené příspěvky

Tak to je hustý. Ale skoro bych řekl, že někdo musel vědět, že tam ty auta budou stát, zatímco zaměstnanci budou celou noc chlastat a ráno vyspávat kocovinu. Takže buď dal tipa někdo z firmy, nebo z toho hotýlku :huh: A nebo šli v noci z místní chlastačky vesničtí burani a chopili se příležitosti...tomu by celkem odpovídalo i to provedení. Takže stačí zjistit, kdo má v té dědině servis a udělat mu domovku v přilehlé stodole. Říkejte mi Hercule Poirot :jelen:

Odkaz ke komentáři

Jinak tady je soupis změn Škoda napříč modely pro MR2017. Zarazila mě kamera s ostřikovačem, ten snad nemá nikdo z koncernu, nebo se pletu? Ostřikovač kamery znám od Nissana... Otázka, jestli ta hadička + motorek pro střik není dražší, jak u VW celý zajížděcí mechanismus kamery ze zadního loga.

Odkaz ke komentáři

Adaptivní podvozek pro Oktávku je super, tím si hodně pomůže :palec: Motor bych neřešil, 1.2 nebo 1.0 je prašť jak uhoď, pořád to bude základ pro "Cena již od". Kdo to myslí s Oktávkou trošku vážně, vezme něco lepšího. A u Fábky nebo Rapida to lidem na poskakování po městě a po hřbitovech stačit bude B)

Odkaz ke komentáři

Tak to je mazec :palec:Srdcem motorky inspirované filmem Upír z Feratu je vidlicový dvouválec Ducati Testastretta II o objemu 1198 ccm. Jeden z nejvýkonnějších motocyklových dvouválců na světě ve Feratu2 nabízí 169 koní (124 kW).

 

Dvouválec 124 kW, to je neskutečný hukot. A na to, že je to limitovaná série mi přijde celkem solidní cena, čekal bych větší pálku :)

Odkaz ke komentáři

Tak já vůbec netuším, kolik stojí motorky, takže to srovnávám trošku s autama. A tam když někdo udělá nějaký unikát, tak to jsou jiný cifry. Třeba Veyron stojí 80 mega, každoroční servis pak 720 tis...a pořád je to vlastně "sériovka", kterých jezdí po světě 500 ks.

 

Takže pokud té mašiny bude opravdu jen 25 ks, pak to bude vzácnější než to Bugatti :D

Odkaz ke komentáři

no s tím "vzácnější" bych byl opatrnej, protože na otázku Ferat budou všichni kroutit hlavou a na otázku Bugatti lidi jako my, mají jasno a nagelovaní ti odpoví, že to jsou prima boty

 

tak o ceně Veyronu nemá cenu polemizovat, stačilo mi vidět dokument o tomto autě, podobně o Ferrari a trucku Mack

Odkaz ke komentáři

Bezdrátové nabíjení jsem chvíli používal na Samsung S6 s originální i neoriginální QI bezdrátovou nabíječkou. Osobní zkušenost je ale taková, že to roztopí telefon, a nabíjení je pomalejší. Origo kabelová nabíječka má tuším 2,1 A, ale podložka přijme pouze 2A ale vydá pouze 1A. A to byla jedna z nejrychlejších nabíječek v té době (cca před rokem).

 

Jinak telefon jsem pak prodal a nabíječku jsem dal Karlovi (Kalic).

 

 

 

Měl bych na vás dotaz. Včera jsem se stal účastníkem dopravní nehody (jen nějaké škrábance po odlítnutí části bouraného automobilu z protisměru), a od policie jsem nedostal žádný protokol, pouze tuto kartičku a že to v rámečku mám nahlásit na svoji pojišťovnu a oni už si případ vyhledají a zajistí na základě toho likvidaci škody. Setkal jste se s tím někdo?

post-229-0-59651000-1456729901_thumb.jpgpost-229-0-70872600-1456730076_thumb.jpgpost-229-0-96889400-1456730079_thumb.jpgpost-229-0-18055100-1456730429_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Jaj, to nepotěší :( Ale pokud autu není nic vážnýho, tak je to ještě v poho. Jinak té likvidace škody bych se nebál, jak to sepsala PČR, tak je to zdokumentovaný a nemusíš se spoléhat na to, jestli to borec nahlásí nebo ne.

 

Ty by sis měl tu škodu každopádně nahlásit jako poškozený u jeho pojišťovny, pokud máš číslo jeho pojistné smlouvy, RZ auta atd., aby o tom věděli. On to za tebe hlásit nebude ;)

Odkaz ke komentáři

Celý to bylo takový nějaký komický. Prvně přijeli policisté za mnou a druhým poškozeným, foukli jsme si, vzali si na nás mobilní telefony a odjeli za hasiči na druhý směr dálnice k nehodě. My jsme šli zatím na benzince na kafe (čti čaj, kafe nepiju) a oni nám pak zavolali, ať přijedeme v našem směru po první exit, otočíme se a dojedeme za nimi. Teprve tam proběhlo předání dokladů, nicméně jsme neobdrželi žádný takový ten A4 cár papíru ale jen každý tuto "vizitku" a ať to nahlásíme každý u své?! pojišťovny, že si tohle číslo dohledají a budou už dále vědět a plnit. Nemám tedy mimo tu vizitku vůbec nic, a to ani jméno, SPZ toho co boural, natož nějaké číslo jeho pojistky...

Odkaz ke komentáři

Aha. No on se většinou vyplňuje ten univerzální škodní protokol, kde jsou veškerý nacionály pro všechny účastníky. Ale PČR si to psala do svýho. Tak to každopádně nahlas svojí pojišťovně s tím, že to nechceš uplatňovat z havarijka, ale z povinnýho toho nešťastníka v BMW. Oni si to v pojišťovně asi dohledají a nějak si to vyřídí mezi sebou (mezi pojišťovnami).

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...