Přejít na obsah

Brněnská knajpa # 4x4+3 O:-)


SKAJA

Doporučené příspěvky

Zrovna ten zetor má skoro všade len 4 valec :P ale iné značky 6 valcov, 6.7 litra objem, automat prípadne bezstupňovú prevodovku, LED osvetlenie, pohon 4x4 aj s uzávierkami, kožené vetrané sedadlá, kožený volant, bluetooth hf... :D

 

Odoslané z SM-G920F pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři

Tak já myslel Crystal, u toho se chlubili šestihrnkem, o tom jsem něco četl, líbí se mi a klidně bych si ho pořídil jako support pro Wranglera, až ho někde utopím :D Ty jejich menší stroje vlastně ani neznám, ale od pohledu jsou to takový zahradní traktůrky :D

Odkaz ke komentáři

Hustý. Tak to se vyplatí koupit traktor místo auta. Klimu to má, šestiválcový diesel pod kapotou, ve městě se nemusíš bát obrubníků a jako bonus máš od státu zelenou naftu za pár korun. Kam se na to hrabe TDI :jelen:

 

že bychom prohlásili MB G500 4x4-2 za traktor a sehnali na to zemědělskou dotaci? .....to by měl Ondra radost

Odkaz ke komentáři

Je to o tom přechodu. Pokud svítí kulatá zelená, tak má auto absolutní přednost a nemusí nic řešit. Pokud svítí kulatá červená se zelenou odbočovací šipkou, tak auto může jet, ale musí dát přednost chodcům na přechodu ;)


Přesně viz tady:

 

Doplňková zelená šipka

obr58.jpg(umístěná vedle signálu s červeným světlem Stůj!) – svítí-li současně s červeným nebo žlutým světlem, umožňuje pokračovat v jízdě příslušným směrem. Řidič však musí dát přednost vozidlům ve volných směrech a nesmí omezit ani ohrozit přecházející chodce.

Odkaz ke komentáři

Alespoň jsem o něco chytřejší.

 

Je zajímavý, jak dvě podobné či skoro stejné křižovatky a přesto odlišné řešení.

a ) jiné semafory pro odbočení vpravo z výhledu

b ) s/bez cedule vedlejší silnice při odbočení vpravo z výhledu => třeba v případě nefunkčnosti semaforu rozdílné přednosti

 

Znojmo

post-229-0-16996000-1460365382_thumb.png

 

Brno

post-229-0-53768900-1460365776_thumb.png

Odkaz ke komentáři

Tak ono je občas zajímavý sledovat, co jsou někde schopní vymyslet za křižovatky :D Pomalu vlastně nikdo neví, jak se tam má jezdit a co člověk, to názor :jelen:

 

Jinak rozdíl mezi tím Brnem a Znojmem je asi hlavně v tom, že v Brně není žádná silnice zleva. Takže ve směru té nakreslené zelené čáry jezdí jenom auta odbočující vlevo a ty dávají automaticky přednost protijedoucím vozidlům, potažmo v místě křížení dávají přednost vozidlu zprava. Takže tak jako tak dávají přednost, není co řešit.

 

Ale v tom Znojmě je to IMHO kříž, takže kromě odbočujících vozidel doleva z protisměru jezdí ještě auta rovně po vedlejší (zleva). A oni by museli dávat přednost vlastně dvakrát, pokud by to bylo řešený stejně jako v tom Brně - jednou na hlavním kříži a potom ještě těm autům odbočujícím doprava (Favorit, Octavia). Takže proto jim tam hodili tu značku "Dej přednost" a ti co jedou zleva rovně to nemusí řešit.

Odkaz ke komentáři

Takže kilo z kopce žádnej stres :D

No spíš jsem slyšel, že cca 80. Ono to má většinou ty agrokola a ty udržet ve vyšší rychlosti na cestě už nebude tak lehké. Traktory JD dokáží také praskat přes 50 (a to i podle radaru). Ono je představa, kdy jede souprava, která má plná pšenice 55t proletí 60tkou, celkem strašidelná. Ale zase při tomhle zatížení má i ten silný traktor, co dělat :) :)

Odkaz ke komentáři

50 dokáže ísť väčšina traktorov ale v čr a v sr to nie je dovolené. Ale na Tatru v homologácii traktor agropneu nie sú nutné, takže klasika cestné.

 

Odoslané z SM-G920F pomocou Tapatalku

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/1605675-jede-traktor-je-tatra-a-muze-do-zakazu-kam-nakladni-auta-nesmi

Malá kuriozitka týkajúca sa aj tohoto

 

Odoslané z SM-G920F pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...