Kyselinka Odesláno Březen 12, 2015 Sdílet Odesláno Březen 12, 2015 (upraveno) Tak potom fajn, uz ficis ako divy :D Hlavne ten motor nepodtacaj a davaj mu dopriat vyssie otacky. Inak klasicke cistenie DPF, co som pocul je tak na 1 rok, potom to zdochne uplne...ovsem ak sa to nerobi vo vysokotepelnych peciach a davaju na to aj zaruku...no to uz nieco aj stoji. Cize si tam mal 60g popolu? Ja mam nejakych 23g, takze asi bude skoro na polceste <_< Co som cital, tak pre CR je max. zaplnenie az 70g, no to bude zrejme uz umrtna hranica. Upraveno Březen 12, 2015 uživatelem Kyselinka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
feki Odesláno Březen 12, 2015 Sdílet Odesláno Březen 12, 2015 A co to stalo? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Papik Odesláno Březen 12, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 12, 2015 kyselinka: jako docela jsem rád že se to povedlo :-) ... chlapik mi vysvětloval jak se to dělá, že to dají do pece a pak jakýmsi "tornádem" :D to vytahují ven a to furt dokola dokud neni čistý, dali mi záruku na 100 000 km tak uvidíme , ale bylo to drahé no :-/ ohledně toho kolik CR snese jsem se nedočetl ale asi to tak +/- bude páč jsem měl plno cca 95 % feki : měl jsem ucpané DPF a nedokončenou regeneraci 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Březen 12, 2015 Sdílet Odesláno Březen 12, 2015 Kolik to stalo? Hod to prosim do placu at vime, kdyz uz mame v autech tonposrane dpf :D ale pokud drzi zaruku 100tis je to luxus, to uz nenajedu i kdyby se mi to ted ucpalo. Bylo by nejlepsi, kdybych to vydelal, schoval a dal do auta pri prodeji. Nebo pristi rok na stk :D Ale kdo by se s tim delal.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Papik Odesláno Březen 12, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 12, 2015 hele to mě napadlo taky to vyndat a pak zas vrátit zpět ale kdo by to furt dělal a navíc přehrávat jednotku nebo jak se to dělá :D jinak firma se jmenovala dpf-tech.cz , mají sídlo na kladně ale koukal jsem že jsou i nasmlouvané servisy které dpf vyndají a pošlou na čištění. Ale teď k samotné anabázi, auto jsem jim přivezl ráno, člověk co si ho bral byl přijemnej a vstřícnej, sepsali jsme předávací protokol a informoal o všem co se bude dít. Když jde vše jak má tak to trvá 24 hodin (čištění - bez vyndavání dpf z auta), pokud by něco nefungovalo jak má tak volají a domlouvají se co dál. Druhý den v podvečer mi volali že je auto ok a připraveno na převzetí. Přijel jsem, vyzkoušel jsem, odjel jsem :D Samotná cena na 1,6 TDI CR je 9500,- za čištění a 2000,- za práci čily 11500,- 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Březen 12, 2015 Sdílet Odesláno Březen 12, 2015 Taky rachot teda. Ale nebe a dudy oproti novymu. Kdyby fakt davali záruku tech 100 tis km, nebylo by co resit.. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
feki Odesláno Březen 12, 2015 Sdílet Odesláno Březen 12, 2015 papiku ta otazka co to stalo bolo myslene na cenu cital som, ze si ho mal upchaty :) cena celkom vysoka ale ak je na to aj fakt zaruka tak to je celkom slusne :) hadam ze do roka to bude aktualne riesit aj u mna, mam uz 56mg .... hold jazdia sa kratke trasy... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Březen 12, 2015 Sdílet Odesláno Březen 12, 2015 Na tvym miste bych udelal na konci roku stk, filtr vykuchal a pak ho nasrouboval pri prodeji :) :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
feki Odesláno Březen 12, 2015 Sdílet Odesláno Březen 12, 2015 vraj to nieje dobra volba, nehovoriac o nutnej uprave softu... a tu nezvladne kazdy a moze to potom skoncit aj v plamenoch ale donedavna som uvazoval rovnako, ze ak sa objavia s dpf problemy, tak sa vyhodi von... mozno by som to skusil neskor riesit napr s tdifunom, ci by sa to dalo zahrnut do chipu trebars a boli by zabite 2 muchy jednou ranou do zahranicia nezvyknem chodit... pripadne by sa to surovo vykuchalo nejak do prazdna ... len polemizujem, neviem co je realne mozne :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Papik Odesláno Březen 12, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 12, 2015 feki: jo jo promiň špatně jsem si to přečetl :D :) jinak tohle asi bude opakující se problém no, ale když to vezmeme kolem a kolem tak si myslím že se to bude zlevňovat, protože budou přibývat firmy co se budou zabývat čištěním a vlastně to půjde furt dál (snad :D ). Ještě k tomu čištění, pokud není filtr poničení uvnitř tak se to může furt opakovat, toť asi jediné plus :) k tomu vyndání bych se asi moc nepřikláněl protože nebude dlouho trvat a na emisích to budou měřit jak splašený :D :D nedej bože aby to kontrolovali policajti na ulicích :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
feki Odesláno Březen 12, 2015 Sdílet Odesláno Březen 12, 2015 hele pre zaujimavost som teraz napisal rychly mail tdifunovi, aby sa mi vyjadril k tomu, ci by to bola vhodna uprava alebo je lepsie dpffko ponechat :) snad dostanem nejaku rozumnu odpoved pripadne aj s cenami ^_^ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Papik Odesláno Březen 12, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 12, 2015 Tak to jsem zvedav ci napisou :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
feki Odesláno Březen 13, 2015 Sdílet Odesláno Březen 13, 2015 odpisal mi toto, z coho mi tak vychadza to, ze to nebude asi uplne najlepsia, najjednoduchsia a najnutnejsia uprava vyhadzovat dpf :) No to ze je vpodstate matematicky vypocitano ze ma filtr 56g popela neznamena ze by byl mrtvej a musel by jste ho kuchat nebo menit. Ja bych pokud je cista koncovka a nespousti se regenerace v nejake moc caste periode zatim neresil. Chip a EGR udelat muzeme a pokud by byl nekdy v budoucnu problem s DPF poradim pripadne jake jsou moznosti. To by jsme prodiskutovali u mne na dilne pri uprave. Az prekrocite maximum naplneni tak ho vyresetujete, pak chce posledovat diferencni tlak zda je po regeneraci nejakej vyssi atd. Mel jsem tady BLS co melo 90g a najeto 350tis uz a vyfuk cistej, filtr funguje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Březen 13, 2015 Sdílet Odesláno Březen 13, 2015 (upraveno) Kazdy normalny ti poradi DPF radsej nevyhadzovat. Takisto EGR, pokial je to v kombinacii s DPF ;) Upraveno Březen 13, 2015 uživatelem Kyselinka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Březen 13, 2015 Sdílet Odesláno Březen 13, 2015 Jsem zvedavej, jak to mam u svyho auta ja. Musi byt k vycteni nastartovano? Nebo prijdu do garaze, hodim uto na diagnostiku a vyplivne to na me? Dik :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
feki Odesláno Březen 13, 2015 Sdílet Odesláno Březen 13, 2015 naozaj je taky problem to bezpecne odstranit? alebo je nebodaj fakt uzitocne? lebo doteraz som bol jaksi v tom, ze je to len nutene k*rvitko kvoli normam... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Březen 13, 2015 Sdílet Odesláno Březen 13, 2015 zachycuje pouze pevne castice (to je to cerny), jedy ve spalinach nijak neresi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Březen 13, 2015 Sdílet Odesláno Březen 13, 2015 Zdiagnostikovat sa to da aj pri vypnutom motore :D No ono je to len kurvitko, ale uz aj k nam to za chvilu pride, ze budu mobilne stolice a velmi rychlo to tam zistia a myslim, ze pokuty budu mastne. V AU je to napr. az do 5000€ + odtahovka domov <_< Dalsia vec je STK. Ak nebude robena po znamosti a to musi byt ozaj velka znamost, tak bez DPF neprejdes, lebo normy sa stale znizuju. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
feki Odesláno Březen 13, 2015 Sdílet Odesláno Březen 13, 2015 osobne si myslim ze to bude trvat velmi dlho kym to k nam pride... zober si ze ani jedno starsie auto u nas legalne nedokaze prejst emisiami... avia v3sska, tatra, predpokladam ze aj starsie osobaky... ak by boli mobilne stanice tak by lietali mega pokuty a vsetky tieto auta by museli ist do srotu, a to by znamenalo koniec velkemu mnozstvu podnikatelom ktory vyuzivaju starsie stroje alebo nebodaj zacinaju... s v3sskou sme dosli na emisie tak rovno pchal sondu do ineho auta ... hlavne sme tak 20rokov za opicami takze sa toho nebojim mame ine problemy ako stavbu milionov km dialnic, rozkradanie statu na kazdej moznej urovni, momentalne totalne rozkopane moje rodne kosice na ktorych sa nic nerobi... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Březen 13, 2015 Sdílet Odesláno Březen 13, 2015 a to by znamenalo koniec velkemu mnozstvu podnikatelom ktory vyuzivaju starsie stroje alebo nebodaj zacinaju to u vas, ani u nas nikoho nezajima. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Březen 13, 2015 Sdílet Odesláno Březen 13, 2015 (upraveno) Presne tak. EU toto tlaci dost rychlo aj k nam, tusim uz v CZ maju nejake mobilne stolice. Tie rachotiny v3ss a pod. pochybujem, ze maju platne EK. A vacsi podnikatelia maju nakladaky uz s tymito eco srackami pohanane aj mocovinou. Ved prednedavnom sa akurat zmenila norma pre EK, skresali povolene emisne mnozstvo este nizsie, takze ako som pisal, legalne bez DPF uz myslim neprejdes. P.S: co sa tyka tych tatroviek a pod., tak tie nemaju EU normu 5, takze tam meranie tusim prebieha inak, resp. norma je ina. Upraveno Březen 13, 2015 uživatelem Kyselinka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
seib Odesláno Březen 13, 2015 Sdílet Odesláno Březen 13, 2015 u starých áut sa berie norma taká, v akej boli vyrobené, takže aj tie staré rachotiny v pohode prejdú 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Březen 13, 2015 Sdílet Odesláno Březen 13, 2015 Koukejte co jsem nasel, to me vyrazilo dech. Novy dpf s katalyzatorem, prvovyroba za 11 tisic. Tak to je pohoda!!!! Ze by to nebyl origos bych se fakt na techto strankach nebal :) http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0254707lx-filtr-pevnych-castic-katalyzator-oe-17327.html 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Březen 13, 2015 Sdílet Odesláno Březen 13, 2015 (upraveno) dle mého to budou ty polský DPF. jinak se toho DPF moc bojíte, pokud sem tam leje low saps nebo mid saps oleje, tak to dá hodně a ovšem jezdít alespon občas delší trasy, ovšem pokud je funkční EGR... http://www.primavyfuky.cz/doplnky/filtry-pevnych-castic-dpf/-koda/octavia-ii/ JMJ je polský výrobce, otázka jaká to je kvalita.... Upraveno Březen 13, 2015 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Březen 13, 2015 Sdílet Odesláno Březen 13, 2015 Maro tomu moc neverim v pripade skodadilu.. ale ruku do ohne za to nedam. Kazdopadne na tonje zaruka dva roky a nazdar, za stejny prachy hako cisteni 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Březen 13, 2015 Sdílet Odesláno Březen 13, 2015 (upraveno) u starých áut sa berie norma taká, v akej boli vyrobené, takže aj tie staré rachotiny v pohode prejdú Akurat som to chcel napisat ale bol si rychlejsi :)Feki snad si nemyslis ze avia v3s atd bude mat emisie jak auto v euro6 :lool: Upraveno Březen 13, 2015 uživatelem lumi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Papik Odesláno Březen 14, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 14, 2015 No osobně si myslim že to nebude dlouho trvat a mašinky na měření ohledně dpf budou do 3 let určitě. Pár lidí z stk a emisý mi to bohužel potvrdilo :-/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Papik Odesláno Březen 14, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 14, 2015 Tak jsem se konečně dokopal k pokračování při výměně podsvícení, kort když byli jiné starosti :D , tak snad do konce měsíce bude hotovo všechno :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MaroCZ Odesláno Březen 14, 2015 Sdílet Odesláno Březen 14, 2015 to je zatim to nejjednodusi :), MF volant mas ? S climatronicem je taky radost si pohrat :) jinak pozice "0" ti na spinaci svetel nesviti ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Papik Odesláno Březen 14, 2015 Autor Sdílet Odesláno Březen 14, 2015 já vim :D ... climatronic už je z půlky hotový (to co bude bílé) a furt nemůžu přijít na barevnou kombinaci co tam dát :) ... 0 svítí , ta fotka je ještě když nesvítila :D ... Jinak jsem koukal že ty to máš bílo zelené, což se mi zdá jako nej ale zkoušel jsi i jiné barvy? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.