Přejít na obsah

Papikova OII FL


Doporučené příspěvky

Tak potom fajn, uz ficis ako divy :D

Hlavne ten motor nepodtacaj a davaj mu dopriat vyssie otacky.

Inak klasicke cistenie DPF, co som pocul je tak na 1 rok, potom to zdochne uplne...ovsem ak sa to nerobi vo vysokotepelnych peciach a davaju na to aj zaruku...no to uz nieco aj stoji.

 

Cize si tam mal 60g popolu? Ja mam nejakych 23g, takze asi bude skoro na polceste <_<

post-19535-0-32695100-1424974541_thumb.jpg
Co som cital, tak pre CR je max. zaplnenie az 70g, no to bude zrejme uz umrtna hranica.

 

Upraveno uživatelem Kyselinka
Odkaz ke komentáři

kyselinka: jako docela jsem rád že se to povedlo :-) ... chlapik mi vysvětloval jak se to dělá, že to dají do pece a pak jakýmsi "tornádem" :D to vytahují ven a to furt dokola dokud neni čistý, dali mi záruku na 100 000 km tak uvidíme , ale bylo to drahé no :-/ ohledně toho kolik CR snese jsem se nedočetl ale asi to tak +/- bude páč jsem měl plno cca 95 %

 

feki : měl jsem ucpané DPF a nedokončenou regeneraci

Odkaz ke komentáři

Kolik to stalo? Hod to prosim do placu at vime, kdyz uz mame v autech tonposrane dpf :D ale pokud drzi zaruku 100tis je to luxus, to uz nenajedu i kdyby se mi to ted ucpalo.

 

Bylo by nejlepsi, kdybych to vydelal, schoval a dal do auta pri prodeji. Nebo pristi rok na stk :D Ale kdo by se s tim delal..

Odkaz ke komentáři

hele to mě napadlo taky to vyndat a pak zas vrátit zpět ale kdo by to furt dělal a navíc přehrávat jednotku nebo jak se to dělá :D

 

jinak firma se jmenovala dpf-tech.cz , mají sídlo na kladně ale koukal jsem že jsou i nasmlouvané servisy které dpf vyndají a pošlou na čištění.

 

Ale teď k samotné anabázi, auto jsem jim přivezl ráno, člověk co si ho bral byl přijemnej a vstřícnej, sepsali jsme předávací protokol a informoal o všem co se bude dít. Když jde vše jak má tak to trvá 24 hodin (čištění - bez vyndavání dpf z auta), pokud by něco nefungovalo jak má tak volají a domlouvají se co dál. Druhý den v podvečer mi volali že je auto ok a připraveno na převzetí. Přijel jsem, vyzkoušel jsem, odjel jsem :D

 

Samotná cena na 1,6 TDI CR je 9500,- za čištění a 2000,- za práci čily 11500,-

 

Odkaz ke komentáři

vraj to nieje dobra volba, nehovoriac o nutnej uprave softu... a tu nezvladne kazdy a moze to potom skoncit aj v plamenoch :wacko: ale donedavna som uvazoval rovnako, ze ak sa objavia s dpf problemy, tak sa vyhodi von... mozno by som to skusil neskor riesit napr s tdifunom, ci by sa to dalo zahrnut do chipu trebars a boli by zabite 2 muchy jednou ranou :ph34r: do zahranicia nezvyknem chodit... pripadne by sa to surovo vykuchalo nejak do prazdna ... len polemizujem, neviem co je realne mozne :)

Odkaz ke komentáři

feki: jo jo promiň špatně jsem si to přečetl :D :)

 

jinak tohle asi bude opakující se problém no, ale když to vezmeme kolem a kolem tak si myslím že se to bude zlevňovat, protože budou přibývat firmy co se budou zabývat čištěním a vlastně to půjde furt dál (snad :D ). Ještě k tomu čištění, pokud není filtr poničení uvnitř tak se to může furt opakovat, toť asi jediné plus :)

 

k tomu vyndání bych se asi moc nepřikláněl protože nebude dlouho trvat a na emisích to budou měřit jak splašený :D :D nedej bože aby to kontrolovali policajti na ulicích :D

Odkaz ke komentáři

odpisal mi toto, z coho mi tak vychadza to, ze to nebude asi uplne najlepsia, najjednoduchsia a najnutnejsia uprava vyhadzovat dpf :)

 

 

No to ze je vpodstate matematicky vypocitano ze ma filtr 56g popela neznamena ze by byl mrtvej a musel by jste ho kuchat nebo menit. Ja bych pokud je cista koncovka a nespousti se regenerace v nejake moc caste periode zatim neresil. Chip a EGR udelat muzeme a pokud by byl nekdy v budoucnu problem s DPF poradim pripadne jake jsou moznosti. To by jsme prodiskutovali u mne na dilne pri uprave. Az prekrocite maximum naplneni tak ho vyresetujete, pak chce posledovat diferencni tlak zda je po regeneraci nejakej vyssi atd. Mel jsem tady BLS co melo 90g a najeto 350tis uz a vyfuk cistej, filtr funguje.

 

Odkaz ke komentáři

Zdiagnostikovat sa to da aj pri vypnutom motore :D

No ono je to len kurvitko, ale uz aj k nam to za chvilu pride, ze budu mobilne stolice a velmi rychlo to tam zistia a myslim, ze pokuty budu mastne. V AU je to napr. az do 5000€ + odtahovka domov <_<

Dalsia vec je STK. Ak nebude robena po znamosti a to musi byt ozaj velka znamost, tak bez DPF neprejdes, lebo normy sa stale znizuju.

Odkaz ke komentáři

osobne si myslim ze to bude trvat velmi dlho kym to k nam pride... zober si ze ani jedno starsie auto u nas legalne nedokaze prejst emisiami... avia v3sska, tatra, predpokladam ze aj starsie osobaky... ak by boli mobilne stanice tak by lietali mega pokuty a vsetky tieto auta by museli ist do srotu, a to by znamenalo koniec velkemu mnozstvu podnikatelom ktory vyuzivaju starsie stroje alebo nebodaj zacinaju... s v3sskou sme dosli na emisie tak rovno pchal sondu do ineho auta ...

 

hlavne sme tak 20rokov za opicami takze sa toho nebojim :lol: mame ine problemy ako stavbu milionov km dialnic, rozkradanie statu na kazdej moznej urovni, momentalne totalne rozkopane moje rodne kosice na ktorych sa nic nerobi...

Odkaz ke komentáři

Presne tak. EU toto tlaci dost rychlo aj k nam, tusim uz v CZ maju nejake mobilne stolice. Tie rachotiny v3ss a pod. pochybujem, ze maju platne EK. A vacsi podnikatelia maju nakladaky uz s tymito eco srackami pohanane aj mocovinou.

Ved prednedavnom sa akurat zmenila norma pre EK, skresali povolene emisne mnozstvo este nizsie, takze ako som pisal, legalne bez DPF uz myslim neprejdes.

 

P.S: co sa tyka tych tatroviek a pod., tak tie nemaju EU normu 5, takze tam meranie tusim prebieha inak, resp. norma je ina.

Upraveno uživatelem Kyselinka
Odkaz ke komentáři

dle mého to budou ty polský DPF. jinak se toho DPF moc bojíte, pokud sem tam leje low saps nebo mid saps oleje, tak to dá hodně a ovšem jezdít alespon občas delší trasy, ovšem pokud je funkční EGR...

 

http://www.primavyfuky.cz/doplnky/filtry-pevnych-castic-dpf/-koda/octavia-ii/

JMJ je polský výrobce, otázka jaká to je kvalita....

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

u starých áut sa berie norma taká, v akej boli vyrobené, takže aj tie staré rachotiny v pohode prejdú

Akurat som to chcel napisat ale bol si rychlejsi :)

Feki snad si nemyslis ze avia v3s atd bude mat emisie jak auto v euro6 :lool:

Upraveno uživatelem lumi
Odkaz ke komentáři

já vim :D ... climatronic už je z půlky hotový (to co bude bílé) a furt nemůžu přijít na barevnou kombinaci co tam dát :) ... 0 svítí , ta fotka je ještě když nesvítila :D ... Jinak jsem koukal že ty to máš bílo zelené, což se mi zdá jako nej ale zkoušel jsi i jiné barvy?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...