Přejít na obsah

Kontrola chladicí kapaliny.


Doporučené příspěvky

Zdravím hoši,

 

teď tu už tak půl hoďku brouzdám a nikde jsem nenašel odpověď, tak se zeptám přímo. Asi 3x se mi stalo, že jsem vlezl ráno do uplně studeneho auta, nažhavil nastartoval a 3 vteřiny na to, uplně rudá kontrolka chladicí kapaliny a že to mám prej zkontrolovat. Tak zhasnu motor, otevřu kapotu a dělám jako, že kontroluju hladinu, která je uplně v normálu. Zabouchnu kapotu nastartuju a je klid. Vždycky mě to jen vyburcuje a pak to dá pokoj, v čem může být zakopanej pes. ?? OII 2.0 TDI BKD 2007 180t. cca najeto. Díky moc předem

Odkaz ke komentáři

Mohlo by to delat cidlo v nadrzce. Radi se zkusit oskrabat tu vidlicku a trosku prihnout k sobe.

Jelikoz se ovsem jedna o 2,0tdi, ktere trpi na praskani hlavy, muze to byt i tim.

Nekde jsem cetl ze vlivem praskliny po nastartovani se vcucla vsechna voda a pak zase zpet. Nejsou to me vlastni zkusenosti, jen co jsem tu cetl problemy ostatnich.

Kazdopadne drzim palce at staci ocistit tu vidlicku a je klid. ;-) dej pak vedet.

Odkaz ke komentáři

Mohlo by to delat cidlo v nadrzce. Radi se zkusit oskrabat tu vidlicku a trosku prihnout k sobe.

Jelikoz se ovsem jedna o 2,0tdi, ktere trpi na praskani hlavy, muze to byt i tim.

Nekde jsem cetl ze vlivem praskliny po nastartovani se vcucla vsechna voda a pak zase zpet. Nejsou to me vlastni zkusenosti, jen co jsem tu cetl problemy ostatnich.

Kazdopadne drzim palce at staci ocistit tu vidlicku a je klid. ;-) dej pak vedet.

To si myslím, že bych měl být od prasklé hlavy svým způsobem sproštěn, jelikož, se dávali do roku 2006 ty palice s revizí A , B. Jámám revizi C a ještě ročník už po těchto problémech tak pevně věřím, že to bude něco jineho. Navíc ani voda z nádržky se neztrácí a pod víčkem šlem taky neni.

K tý vidličce . K sobě by měli být přibližně jak moc přihnuty? metr? dva? :-)

Odkaz ke komentáři

Cao. Mel jsem stejny problem. Prevazne ale kdyz bylo "chladneji". Kazdopadne jak pise Wasp...

...zkus procistit cidlo chlad. kapaliny v nadrzce popr. v nejhorsim ji vymenit. (treba od kolegy) ;)

Máš naprostou pravdu, udělalo to teď pouze jen když sem nechal auto venku. Standartně ho dávám do garáže, a to neni problém . zkusím to nějak. díky moc hoši oběma za reakci :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...