Pawouk01 Posted September 19, 2015 Share Posted September 19, 2015 Nějaká medaile cinkla, ale vloni to bylo lepší. V kategorii Media byl chjetjova posádka na OII 1.9 TDI PD 77 kW třetí (4,3 l), vittoriova s OIII RS TDI 135 kW sedmá (3,9 l). Já s bráchou s OII FL 1.4 TSI jsme byli v kategorii B3000 třetí (4,8 l), což je tedy dost. Vloni jsem to jel za 4,19. Letos jsem to chtěl vylepšit, což se tedy nepovedlo... Trasa byla na mě příliš kopcovitá (já s tím TSI prostě neumím v kopcích jezdit na spotřebu), navíc jsme skoro všichni nabrali velké časové ztráty na semaforech na opravovaných úsecích silnic. U nás to bylo přes 15 minut... Do cíle jsme přes všechnu snahu a jednu zajížďku, díky navigační chybě, přijeli až po časovém limitu. To se naštěstí díky GPS monitoringu dalo srovnat, takže jsme se obešli bez penalizace a taktéž jsme neměli žádnou penalizaci za překročení nejvyšší povolené rychlosti. 0 Quote Link to comment
marekczek Posted September 19, 2015 Share Posted September 19, 2015 (edited) a co jste jeli za trasy? 4.8 s tsi je dobry ne? :D jinak ty máš pawouku zase motor 1.4 MPI? :D jinak gratulace. Edited September 19, 2015 by marekczek 0 Quote Link to comment
Pawouk01 Posted September 19, 2015 Share Posted September 19, 2015 (edited) Dík, jasně že mám MPI, však ŠA přece dobře ví, co vyrábí. :D Spotřeba hrozná. Celková délka tratě: 315,4 km Čas na projetí: 350 minut Průměrná rychlost: 54,07 km/h 1. Etapa: Kosmonosy - Vrchlabí 192,6 km Kosmonosy - Doksy - Zahrádky - Kravaře - Kamenický Šenov - Cvikov - Chrastava - Liberec - Jablonec - Tanvald - Desná - Kořenov - Poniklá - Vrchlabí 2.Etapa: Vrchlabí - Kosmonosy 122,8 km Vrchlabí - Rudník - Trutnov - Chotěvice - Nová Paka - kolem Jičína - Mnichovo Hradiště - Kosmonosy Doplněna mapa trasy: Edited September 20, 2015 by Pawouk01 0 Quote Link to comment
Pawouk01 Posted September 19, 2015 Share Posted September 19, 2015 Údaje z PP za celou soutěž. Jednotlivé etapy vypadaly úplně stejně. 0 Quote Link to comment
motoosman Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 I tak hezký. Velká gratulace všem. 0 Quote Link to comment
stanmar Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 No, snad to příští rok bude lepší, a taky nám hraje do karet, že v naší benzínové kategorii je celkově málo vozů. 0 Quote Link to comment
Pawouk01 Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 Oficiální výsledkové listiny. 0 Quote Link to comment
jar_da Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 Tak kopečky jsou vždy pro TSI problém, jedu celo dobu za slušnou spotřebu a pak to mám k našim na chalupu do kopce a hned to letí nahoru .... Koukám v B3000, docela překvapení O3 TSI, a taky koukám, že jste byli dohromady manuál a automat? 0 Quote Link to comment
Pawouk01 Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 Přesně tak, to by nám mohl Honza9007 prozradit, jak na to. Jenže on jezdí pořád v nějakém dieselu. Automat jsem ani nepostřehl. ale typ převodovek se nerozlišuje. 0 Quote Link to comment
marekczek Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 (edited) tak 2.0 TSI nechladí katák benzínem, do kopců rozhodně větší objem a točivý moment pomůže, dále dvojté vstřikování. a určitě pomohl start/stop systém :D :D Edited September 20, 2015 by marekczek 0 Quote Link to comment
jar_da Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 Přesně tak, to by nám mohl Honza9007 prozradit, jak na to. Jenže on jezdí pořád v nějakém dieselu. Automat jsem ani nepostřehl. ale typ převodovek se nerozlišuje. no je tam 1,4 tsi Rapid a ten je jedině s DSG 0 Quote Link to comment
Pawouk01 Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 A jo, to mi vůbec nedocvaklo. Máro, jenže v režimu v jakém se jede tato soutěž, skoro nic z toho, co jsi popsal, takto nefunguje. Není co chladit benzínem, u toho RSa to pojede v režimu MPI (přiznám se, že nevím, jaká výhoda v tom je) a start/stop si udělám sám. :P 0 Quote Link to comment
marekczek Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 (edited) asi máš pravdu no(myslím moc na svůj styl jízdy :D), já zapomněl na váš režim v téhle soutěži... tak rekuperace píčovin ho zachránila ještě :Dtak je to novější TSI, které je dle všeho uspornější, větší objem, vykon a točivy moment. to ti pomůže dle mého i v dolních otáčkách. kurna rozdíl mít 2 litr objem nebo 1,4.... jeslti říkáš že tam byl dosti kocpovitý terén. Edited September 20, 2015 by marekczek 0 Quote Link to comment
stanmar Posted September 21, 2015 Share Posted September 21, 2015 (edited) No Máro, copak kopce, ale oni mají ten rychlostní průměr ( a tím pádem i čas celkově na jízdu) moc dobře vypočítanej. Pokud pojedeš od začátku tvrdě na spotřebu, tak nemáš moc šanci dojet v časovém limitu. Já jsem udělal kiks v navigaci a ztráta cca. 5 až 7 minut už mohla být fatální. Jen díky tomu, že je jízda sledovaná přeš GPS jsme se dostali zpět do daného časového limitu (stání na semaforech z důvodu opravy vzovek), ale i to bylo tak tak. Takže žádných 50 km/h mimo obec - pak se musí jet na povolené rychlosti. Dá se říct, že se jede spíše na čas. Ostatně minulý rok jsme taky dojeli skoro na minutu. Edited September 21, 2015 by stanmar 0 Quote Link to comment
OziToretto Posted September 21, 2015 Share Posted September 21, 2015 Já doufám, že příští rok by mohlo jít jet s 4x4 abych se mohl účastnit. :) 0 Quote Link to comment
marekczek Posted September 21, 2015 Share Posted September 21, 2015 4X4 asi nikdy, to bych vytáhl 6 válce. 0 Quote Link to comment
OziToretto Posted September 21, 2015 Share Posted September 21, 2015 Tak s benzínem rs to nemá cenu byl bych stejne kategorie jako pawouk 0 Quote Link to comment
Mishaw Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Smysl to má. Je to rozřazené jen tak orientačně. Pořadí ve skupinách se dává podle vylepšení kombinované spotřeby z TP. Pawouk bude mít nižší, kdežto ty vyšší, takže % výsledek můžeš mít lepší jak on. Jak tu někdo psal, vyšší objem je v kopcovitém terénu celkem výhodou. A hlavně, není důležité vyhrát, ale zúčastnit se! Už se těším na další ročník. Je škoda, že se akce nekoná i v zimě, to by byla teprve větší sranda, sjíždět zledovatělé silnice u Harrachova 0 Quote Link to comment
Pawouk01 Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Tys tam byl také? Ono to hodnocení v jednotlivých třídách je takové zvláštní - vloni jsem ve své třídě měl nejnižší absolutní spotřebu, ale stačilo to jen na třetí místo. Tam jsem byl bit mojí nižší kombinovanou spotřebou uvedenou v TP, protože se počítá procentuální zlepšení vůči ní. Stejným způsobem se mnou letos prohrála OIII RS 2.0 TSI, která měla stejnou spotřebu, ale ta v její TP byla o jednu desetinu nižší. Jak jsme se bavili s presidentem a jeho bratrem, nejblíž ideálu by bylo dostat na startu padesát stejných nových aut (jedno jakých) a pak ukaž, co umíš. 0 Quote Link to comment
OziToretto Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 Mishaw, no letos sem měl něco jiného a příští rok touto dobou už doufám nebudu mít RS doma, ale bude někde v světě. Pawouku, to je jasné, nejlepší je mít stejná auta, ale stejně by to bylo trochu nefér, protože někdo stejný motor určitě má doma a tím pádem je na něj zvyknutý. ;) 0 Quote Link to comment
vittorio Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 to je taky pravda. no doufam ze 4x4 budou moci jet, ale stejne to budou jen skodovky, ale uvidime, kdo vytahne superby 3.6 :D kazdopadne je to jak pisou kluci, s vetsim autem s vetsim motorem nemuzes vyhrat celkove poradi, jelikoz mas vysoke emise, tam vedou citiga apod. v kategoriich je pak nejlepsi mit starsi naftovy auto, nebo benzinovy, ktery maji vysoke normovane spotreby, protoze v kategoriich se jede na zlepseni normy. trasa byla tezka, to je pravda. kopce byly peklo, ale jeli jsme je vsichni. kazdpadne soutez super, jsem rad, ze jsem byl a pristi rok urcite jedu zas 0 Quote Link to comment
OziToretto Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 vsazim na mareczka :) nejde mi o vitezstvi celkove, to bych si vzal doma Fabku 1.2 TSI a nechal dat tejden nalejvarnu. Hlavne bych si to chtel vyzkouset sjet, byla by to vyzva ;) 0 Quote Link to comment
Mishaw Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 Ano jel jsem, jako navigator ve voze č. 34 :) Kvůli dementní penalizaci jsme se nedostali na stupně vítězů ve skupině (projeli jsme výjezd z jedné obce 62km/h). Měření emisí je totální hovadina (viz afera ted u VW a jinych automobilek). Je to takové přesné počítání s velmi nepřesnými čísly. Můj soukromý názor je, že nejlepší je měřit celkovou tabulku tak, jako ve skupinách - tedy % zlepšení podle spotřeby v techničáku. I když tam zase vozy jako OII maji velkou výhodu před OIII. Úplně nejlepší by bylo kdyby jelo daleko více aut, aby se to dalo rozdělit i podle modelů, nejen podle objemu. 0 Quote Link to comment
Pawouk01 Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 No jo, máte dodržovat předpisy. Ta GPS jednotka je dobrá věc. 0 Quote Link to comment
vittorio Posted September 25, 2015 Share Posted September 25, 2015 presne tak, je to dementni jen kdyz o tom nevis, ale vsichni jsme to vedeli, my jsme proste po lonsku vic museli brzdit a nad 60 v obci neslo, neda se svitit. to CO2 je podle me udelane jen jako modni tabulka a celkovy vitez vlastne nemel nejlepsi spotrebu, ale nejnizsi emise. mozna se po kauze vrati hodnoceni dle zlepsni jako v kategoriich :) ale jak rikam, dokud nemame vsichni stejny auta, tak to vzdycky bude jiny a nepresny 0 Quote Link to comment
SKAJA Posted September 25, 2015 Share Posted September 25, 2015 Gratulace, pěkný shrnutí na webu OC To hodnocení jsem sice trošku nepochopil, resp. mi přijde dost o ničem, ale ono to asi líp udělat nejde, pokud se míchají hrušky a jablka dohromady. Viktor s lepší spotřebou skončil v kategorii 7., zatímco Vojta s horší spotřebou je 3. A to teda nemluvě o tom, že Vitto jel s RSem Každopádně ty nový auta jsou dost v nevýhodě, protože maj papírově nalhaný tak nesmyslný spotřeby, že nějaký zásadní zlepšení je asi nereálný. Každopádně pobavila pasáž o píchlé gumě, kdy ŠKODA servisní centrum pošle posádku do BestDrivu. By člověk čekal, že když už tam mají to školící centrum, tak si s takovou banalitou poradí 0 Quote Link to comment
Pawouk01 Posted September 25, 2015 Share Posted September 25, 2015 Oficiální fotogalerie. Fotky jsou ovšem miniaturní... 0 Quote Link to comment
Honza9007 Posted September 29, 2015 Author Share Posted September 29, 2015 Tak, konečně mám po Frankfurtu pár dní času, a TAK VŠEM POSÁDKÁM GRATULUJU K UMÍSTĚNÍ až teď! Jinak jsem zvědav, zda se na příští rok změní systém hodnocení poté, co se teď rozjelo vše ohledně emisí a normovaných spotřeb. ;) Tím se totiž systém procentuálního "zlepšení" oproti udávané spotřebě hroutí v základech a postrádá smysl. 0 Quote Link to comment
vittorio Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 jj presne tak, hlavne normovane spotreby :) 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.