Přejít na obsah

ŠKODA Economy Run 2015


Doporučené příspěvky

Nějaká medaile cinkla, ale vloni to bylo lepší.

 

V kategorii Media byl chjetjova posádka na OII 1.9 TDI PD 77 kW třetí (4,3 l), vittoriova s OIII RS TDI 135 kW sedmá (3,9 l). Já s bráchou s OII FL 1.4 TSI jsme byli v kategorii B3000 třetí (4,8 l), což je tedy dost. Vloni jsem to jel za 4,19. Letos jsem to chtěl vylepšit, což se tedy nepovedlo...

 

Trasa byla na mě příliš kopcovitá (já s tím TSI prostě neumím v kopcích jezdit na spotřebu), navíc jsme skoro všichni nabrali velké časové ztráty na semaforech na opravovaných úsecích silnic. U nás to bylo přes 15 minut... Do cíle jsme přes všechnu snahu a jednu zajížďku, díky navigační chybě, přijeli až po časovém limitu. To se naštěstí díky GPS monitoringu dalo srovnat, takže jsme se obešli bez penalizace a taktéž jsme neměli žádnou penalizaci za překročení nejvyšší povolené rychlosti.

Odkaz ke komentáři

Dík, jasně že mám MPI, však ŠA přece dobře ví, co vyrábí. :rolleyes: :D Spotřeba hrozná.

 

Celková délka tratě: 315,4 km

Čas na projetí: 350 minut

Průměrná rychlost: 54,07 km/h

 

1. Etapa: Kosmonosy - Vrchlabí 192,6 km

Kosmonosy - Doksy - Zahrádky - Kravaře - Kamenický Šenov - Cvikov - Chrastava - Liberec - Jablonec - Tanvald - Desná - Kořenov - Poniklá - Vrchlabí

 

2.Etapa: Vrchlabí - Kosmonosy 122,8 km

Vrchlabí - Rudník - Trutnov - Chotěvice - Nová Paka - kolem Jičína - Mnichovo Hradiště - Kosmonosy

 

Doplněna mapa trasy:

post-11543-0-37316600-1442757711_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Pawouk01
Odkaz ke komentáři

asi máš pravdu no(myslím moc na svůj styl jízdy :D), já zapomněl na váš režim v téhle soutěži...
tak rekuperace píčovin ho zachránila ještě :D

tak je to novější TSI, které je dle všeho uspornější, větší objem, vykon a točivy moment. to ti pomůže dle mého i v dolních otáčkách. kurna rozdíl mít 2 litr objem nebo 1,4.... jeslti říkáš že tam byl dosti kocpovitý terén.

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

No Máro, copak kopce, ale oni mají ten rychlostní průměr ( a tím pádem i čas celkově na jízdu) moc dobře vypočítanej. Pokud pojedeš od začátku tvrdě na spotřebu, tak nemáš moc šanci dojet v časovém limitu. Já jsem udělal kiks v navigaci a ztráta cca. 5 až 7 minut už mohla být fatální.

Jen díky tomu, že je jízda sledovaná přeš GPS jsme se dostali zpět do daného časového limitu (stání na semaforech z důvodu opravy vzovek), ale i to bylo tak tak. Takže žádných 50 km/h mimo obec - pak se musí jet na povolené rychlosti.

Dá se říct, že se jede spíše na čas.

Ostatně minulý rok jsme taky dojeli skoro na minutu.

Upraveno uživatelem stanmar
Odkaz ke komentáři

Smysl to má. Je to rozřazené jen tak orientačně. Pořadí ve skupinách se dává podle vylepšení kombinované spotřeby z TP. Pawouk bude mít nižší, kdežto ty vyšší, takže % výsledek můžeš mít lepší jak on. Jak tu někdo psal, vyšší objem je v kopcovitém terénu celkem výhodou. A hlavně, není důležité vyhrát, ale zúčastnit se! Už se těším na další ročník. Je škoda, že se akce nekoná i v zimě, to by byla teprve větší sranda, sjíždět zledovatělé silnice u Harrachova :lol:

Odkaz ke komentáři

Tys tam byl také?

 

Ono to hodnocení v jednotlivých třídách je takové zvláštní - vloni jsem ve své třídě měl nejnižší absolutní spotřebu, ale stačilo to jen na třetí místo. Tam jsem byl bit mojí nižší kombinovanou spotřebou uvedenou v TP, protože se počítá procentuální zlepšení vůči ní. Stejným způsobem se mnou letos prohrála OIII RS 2.0 TSI, která měla stejnou spotřebu, ale ta v její TP byla o jednu desetinu nižší. Jak jsme se bavili s presidentem a jeho bratrem, nejblíž ideálu by bylo dostat na startu padesát stejných nových aut (jedno jakých) a pak ukaž, co umíš.

Odkaz ke komentáři

Mishaw, no letos sem měl něco jiného a příští rok touto dobou už doufám nebudu mít RS doma, ale bude někde v světě.

 

Pawouku, to je jasné, nejlepší je mít stejná auta, ale stejně by to bylo trochu nefér, protože někdo stejný motor určitě má doma a tím pádem je na něj zvyknutý. ;)

Odkaz ke komentáři

to je taky pravda.

 

no doufam ze 4x4 budou moci jet, ale stejne to budou jen skodovky, ale uvidime, kdo vytahne superby 3.6 :D

 

kazdopadne je to jak pisou kluci, s vetsim autem s vetsim motorem nemuzes vyhrat celkove poradi, jelikoz mas vysoke emise, tam vedou citiga apod. v kategoriich je pak nejlepsi mit starsi naftovy auto, nebo benzinovy, ktery maji vysoke normovane spotreby, protoze v kategoriich se jede na zlepseni normy.

 

trasa byla tezka, to je pravda. kopce byly peklo, ale jeli jsme je vsichni. kazdpadne soutez super, jsem rad, ze jsem byl a pristi rok urcite jedu zas

Odkaz ke komentáři

Ano jel jsem, jako navigator ve voze č. 34 :) Kvůli dementní penalizaci jsme se nedostali na stupně vítězů ve skupině (projeli jsme výjezd z jedné obce 62km/h).

Měření emisí je totální hovadina (viz afera ted u VW a jinych automobilek). Je to takové přesné počítání s velmi nepřesnými čísly. Můj soukromý názor je, že nejlepší je měřit celkovou tabulku tak, jako ve skupinách - tedy % zlepšení podle spotřeby v techničáku. I když tam zase vozy jako OII maji velkou výhodu před OIII.

Úplně nejlepší by bylo kdyby jelo daleko více aut, aby se to dalo rozdělit i podle modelů, nejen podle objemu.

Odkaz ke komentáři

presne tak, je to dementni jen kdyz o tom nevis, ale vsichni jsme to vedeli, my jsme proste po lonsku vic museli brzdit a nad 60 v obci neslo, neda se svitit.

 

to CO2 je podle me udelane jen jako modni tabulka a celkovy vitez vlastne nemel nejlepsi spotrebu, ale nejnizsi emise. mozna se po kauze vrati hodnoceni dle zlepsni jako v kategoriich :) ale jak rikam, dokud nemame vsichni stejny auta, tak to vzdycky bude jiny a nepresny

Odkaz ke komentáři

Gratulace, pěkný shrnutí na webu OC :palec:

 

To hodnocení jsem sice trošku nepochopil, resp. mi přijde dost o ničem, ale ono to asi líp udělat nejde, pokud se míchají hrušky a jablka dohromady. Viktor s lepší spotřebou skončil v kategorii 7., zatímco Vojta s horší spotřebou je 3. A to teda nemluvě o tom, že Vitto jel s RSem :unsure: Každopádně ty nový auta jsou dost v nevýhodě, protože maj papírově nalhaný tak nesmyslný spotřeby, že nějaký zásadní zlepšení je asi nereálný.

 

Každopádně pobavila pasáž o píchlé gumě, kdy ŠKODA servisní centrum pošle posádku do BestDrivu. By člověk čekal, že když už tam mají to školící centrum, tak si s takovou banalitou poradí :lol:

Odkaz ke komentáři

Tak, konečně mám po Frankfurtu pár dní času, a TAK VŠEM POSÁDKÁM GRATULUJU K UMÍSTĚNÍ až teď! :palec:

 

Jinak jsem zvědav, zda se na příští rok změní systém hodnocení poté, co se teď rozjelo vše ohledně emisí a normovaných spotřeb. ;) Tím se totiž systém procentuálního "zlepšení" oproti udávané spotřebě hroutí v základech a postrádá smysl.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...