Přejít na obsah

Palubní počítač


Doporučené příspěvky

Zdravim..chtěl jsem se zeptat na průměrnou spotřebu na palubním PC ...

Celou dobu jsem měl dlouhodobou průmernou spotřebu na PC, ale poslední dobou se mi při každém nastartování vynuluje..

Nevíte jak to nastavit nebo čím by to mohlo být?? Chtěl bych průmernou spotřebu třeba na měsíc...a ne na každou jízdu

Díky moc za rady

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

chalani po vymene baterky mi ukazuje palubak dojazd na plnu nadrz 600 km pricom predtym som mal na plnu nadrz 1100km. je mozne ze sa to upravi ? ci to zblblo koli tej vymene baterky? spotreba dlhodoba je zhruba rovnaka ako predtym tu mi nevynulovalo. vdaka

 

Mám pocit, že dojezd počítá palubák podle aktuání průměrný spotřeby a ne podle dlouhodobý

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...

Mě se nějak zbláznil PP při jízdě po dálnici... při 130 kmh tempomat mi ukazuje průměr i 7,5 l/100 km a přitom podle tankování mám dálnici za těch 5,9. Před dovolenou mi to ukazovalo dobře, ale teď už púl roku tohle. Okresky a město to ukazuje celkem dobře. Diagnostika nic nehlásí.. néjaký špatný kontakt by asi hlásila. Vím, že údaj PP je orientační, ale takový rozdíl je moc a navíc to předtím fungovalo :-/.. Tuší někdo, čím to může být?

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...
Guest Nevimcostim

Zdravím

Rád bych se s Vámi podělil o svůj problém, uvítám každou radu, popřípadě tip na opravu.

Je to Octavia II TDI 2.0 103kW r.v 2004

Jedná se o nepravidelné blikání kontrolek palubního počítače. Nejčastěji kontrolky: nízký tlak oleje, servo,teplota, ruční brzda atd.,doprovázený neustálým pípáním a upozorňováním na tlak oleje a okamžité zastavení auta.Prostě úplně šílený.

Auto jsem zavezl na diagnostiku, kde nebylo nic zjištěno. Podle mechanika je to složité a neví v čem je problém(jelikož to neblblo každý den), prý by se mělo počkat až se problém začne vyskytovat častěji.*auto jsem měl ještě předtím v servisu na výměnu oleje a filtrů a vše v pořádku.
Každopádně jízdní vlastnosti auta jsou "neporušeny", jede jak má. Pískání teda ignoruji a problém se vyskytuje už každou jízdu, odvezl jsem ho znova na diagnostiku(na jinou), kdy mi zase mechanik řekl, že se musí vyměnit budíky, které stojí 22 000,- , ale že je nemá a někde je zkusí sehnat. Problém teda prozatím přestal, ale pro změnu nastaly jiné(kontrolky už nesvítí, ale svítí jiné, přesněji tlak v pneumatice a ESP) a auto celkově táhne doprava.
Tlak v pneumatice je v pohodě, zkusil jsem i odpojit baterku, ale nic.

Omouvám se za možné překlepy, nejsem z oboru, každopádně děkuji za rady. :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...