Luque Odesláno Září 11, 2015 Sdílet Odesláno Září 11, 2015 Zdravim, mám 1,9 TDI BLS 77 kW a valí mi nafta do oleje. Nechal jsem pro začátek přetěsnit vstřiky a tandemový čerpadlo a čekám, co bude dál. Ovšem zcela jasně jsem při demontáži trysek viděl, jak jsou lůžka vydřítý, takže otázka času, kdy začne přibývat znovu. Tak jak jsem nikdy o takovém problému u slavných TéDéÍ neslyšel, tak při laickém pohledu na systém vačka-vahadlo-tryska je mi zcela jasné, že toto se musí stát u každého PD motoru, jen se to tutlá. Otázka zní, co s tím? Nová hlava za 30 tisíc jsou podle mě vyhozený peníze, nehledě na to, že teoreticky může být problém v samotných vstřicích. Tam stojí jeden 20 tisíc. Taková investice je zcela nereálná. Existuje nějaký osvědčený postup, co s tím udělat. Pro doplnění, na motoru je nahrkaných 90 tkm a má DPF. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Září 11, 2015 Sdílet Odesláno Září 11, 2015 (upraveno) Já nechal udělat repas hlavy po 270tkm a to mi to do oleje ještě nehrkalo. Těch 90tkm je poctivejch? Upraveno Září 11, 2015 uživatelem šulda 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luque Odesláno Září 11, 2015 Autor Sdílet Odesláno Září 11, 2015 Já nechal udělat repas hlavy po 270tkm a to mi to do oleje ještě nehrkalo. Těch 90tkm je poctivejch? No to je otázka. Původní motor mi ještě v záruce v bazaru vyměnili za tento (byla sedřítá vačka a olej chcal všude kde mohl). To bylo v roce 2012 a motor je z roku 2009. Fixou bylo na něm napsaný 40tkm. Já už najel 50tkm. Samozřejmě poctivou historii neznám :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kadlec Odesláno Září 11, 2015 Sdílet Odesláno Září 11, 2015 Jestli se jim u ty fixy nesmazla jedna nula 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marian.marcin Odesláno Září 13, 2015 Sdílet Odesláno Září 13, 2015 Vadný tandem.Tesnosť vstrekov by som z toho vylúčil preto že systém Tandem -vstrekovač je pod stálym tlakom.Ak by ta nafta niekde pretekala ,strácala by tlak a auto by veľmi zle štartovalo.Tandem je mazaný olejom z hlavy ale nafta ktorú tlakuje má vyšši tlak a pretláča sa priamo v tandemovom čerpadle do oleja. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Feree84 Odesláno Září 13, 2015 Sdílet Odesláno Září 13, 2015 Súhlasím s Marianom. Tiež som riešil ten istý problém na Octavia 2 1.9 PD TDI - BLS. Vyriešilo to výmena tandemového čerpadla! Ešte pred výmenou som dal vymeniť tesniace podložky pod vstrekovačom a nič. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel Koum Odesláno Září 16, 2015 Sdílet Odesláno Září 16, 2015 Súhlasím s Marianom. Tiež som riešil ten istý problém na Octavia 2 1.9 PD TDI - BLS. Vyriešilo to výmena tandemového čerpadla! Ešte pred výmenou som dal vymeniť tesniace podložky pod vstrekovačom a nič. Ten motor má najeto více, jak je kupovaný v ČR, tak má vždy málo. V SRN mají OC II najeto í 90 - 100 tis. km za rok. To asi v ČR bazarech neuvidíte co ? :( A už psaní fixou na auto svědčí o všem.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel Koum Odesláno Září 16, 2015 Sdílet Odesláno Září 16, 2015 No to je otázka. Původní motor mi ještě v záruce v bazaru vyměnili za tento (byla sedřítá vačka a olej chcal všude kde mohl). To bylo v roce 2012 a motor je z roku 2009. Fixou bylo na něm napsaný 40tkm. Já už najel 50tkm. Samozřejmě poctivou historii neznám :-) Ten bazar dělá něco co nemusí, vyměnit jen tak motor proč ? Kolik tam kupujete aut ..... Asi jsou v tom už zaběhlý. To by neudělal jen tak servis, ^_^ natož jen tak bazar. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luque Odesláno Září 30, 2015 Autor Sdílet Odesláno Září 30, 2015 Vyměnili to, protože původní motor byl KO... po týdnu začal týct olej z něj, v garáži kaluž, dým zpod motoru atd atd... nakonec vačka vadřítá, hydroštely KO, a 2 válce načatý, tak radši daly druhý motor. Samozřejmě to přestrojili. Takže klidně může být špatný to tandemový čerpadlo. Ten bazar dělá něco co nemusí, vyměnit jen tak motor proč ? Kolik tam kupujete aut ..... Asi jsou v tom už zaběhlý. To by neudělal jen tak servis, ^_^ natož jen tak bazar. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sup Odesláno Únor 19, 2016 Sdílet Odesláno Únor 19, 2016 Nazdar přátelé. Vracím se k již probranému tématu. Mám také motor 1.9 BLS a přibývá mi nafta do oleje. Podle specialistů z Kosmonos to způsobuje nefunkčnost emisního systému. Řídící jednotka se snaží dostat do filtru pevných částic naftu, aby se vypálily saze. Filtr z nějakého důvodu regenerovat nechce, systém spouští regeneraci stále častěji a nespálená nafta se dostává do motoru. Ředí olej, takže se motor úspěšně přidře. Problém za desítky tisíc je na světě... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Únor 20, 2016 Sdílet Odesláno Únor 20, 2016 Ono to obecně může vznikat i v případě, kdy jezdí člověk pravidelně kratší trasy. Regenerace pak nemůže úspěšně proběhnout až do konce, resp. v půlce regenerace člověk dojede do cíle a zhasne motor. Pak se regenerace spouští stále dokola a dochází tam právě k tomu ředění oleje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luque Odesláno Únor 21, 2016 Autor Sdílet Odesláno Únor 21, 2016 Chlapi, nakonec bylo vymačkané uložení vstřikovačů v hlavě, takže kroužky netěsní, a nafta se tlačí do oleje...tzn. repas hlavy, repas vstřikovačů...oprava za několik desítek tisíc... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.