Přejít na obsah

AAA Auto – Recenze & zkušenosti (Výkup aut)


Guest uriel

Doporučené příspěvky

Guest chipmann
To na videu je jen dělané jen pro kameru..je vidět že ti ani nevaří pořádně..jen to bodl na A sloupku...to víš že to pak udělal pořádně..takhle by to fakt nešlo :angry:

Tady to všem příjde jako něco hrozného ale tohle je úplně běžná praxe...snad v každém měste je servis kde to dělají...

A na tom autě to fakt není poznat...a to že na takové auto se běžně dostává papír z autorizáku o tom že je nehavarované je taky normální..oni to prostě nepoznají...proste když vedle sebe postavíš nové a opravene tak nenajdeš rozdíl. Jediná prasárna je když už se to vaří ze 3-předek+zadek+střecha...tak už je ta pevnost dost špatná bych řekl ale svařit předek a zadek je pohoda... hoodně lidí tady by se divilo v čem jezdí :D

Nejde nic jiného než s tebou souhlasit i v autorizovaném servisu jsou takové postupy běžné (doporučené výrobcem) natahování karoserie je to nejhorší co může být ,ale takhle běžná praxe nevím čemu se tu tak všici diví :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
to víš..tady všichni mají nebourané auto po starším pánovy co s tím jezdil v něděli do kostela... ;) :rolleyes::angry: :D

JJ a hlavně TDI 9let staré které má původní km a max.130tis najeto :D :palec::palec:

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
jak říkaš...tak je :D

 

myslím že v takovém stavu jako mám na fotkách to svoje je jich tu vícero :angry: jen oni za to daly 3x víc než já :D

Njn já když viděl to své tak jsem myslel že tohle už nikdy nemůže jezdit a vidíš jezdí a jak už 4.roky :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
My většinou z firmy nepotřebná auta taky dáváme do AAA .Není to tím ,že by byla tak špatná ,ale prostě dostaneme lepší cenu než u konkurence. Před čtyřmi roky jsem prodával Fiat Multipla , auto mělo přes 260.000 km . A při prodeji tam bylo těch 260.000 km . Nikdo tachometr v AAA nestáčel. Prodávali jsme tam i Superba a Octávku. Já bych to viděl prodat do AAA ano , ale koupit na 50%. Je tedy pravda ,že žádné jsem tam nekoupil a nehodlám koupit. Já si ho raději koupím u autorizovaného prodejce Škoda , kde vím že auto má všechny díly tam kde mají být .

 

Už jsme párkrát prodávali starší auto ( 4 roky) na Jarov a to byla prohlídka no fakt drsná. Takovou kontrolu jsem nikde nezažil. Po kontrole přišel technik a přinesl seznam dílů ,které jsou potřeba opravit . V AAA přijdou k autu a podívají se na lak a motor, opíší tachometr a jdou na cenu. Nekontrolují ani základní věc tloušťku laku. Když jím řeknete že auto je nebourané a ono bylo hozené na střechu ,tak to nikdo nepozná a vykoupího jako nebourané.

V sobotu jedeme do AAA v Brně jim tam nabídnout Fabii, tak jsem zvědavý co a jak při výkupu bude, nikdy jsem takto ještě auto neprodával, no uvidíme...

Odkaz ke komentáři
to víš..tady všichni mají nebourané auto po starším pánovy co s tím jezdil v něděli do kostela... :lol::rolleyes::angry: :D

 

;) dobre receno!

 

JJ a hlavně TDI 9let staré které má původní km a max.130tis najeto :D :palec::palec:

 

:lool: taky dobre!

 

Nemuze mne negdo predsvecit ze auto stare 8-9 roku bude uplne bezchibne, a to jeste k mani za slusne penizky. Podivejte se kolik stoji npr. v Italii uplne zdrava auta, tam octu nenajdes pod 5-6 tisic euro, a jak pak visvetlujete ze to auto v Cesku nebo v Cerne Hore koupte za cenu o 500 euro visi nez v Italii? Kazde muselo mit neco za sebou, neco kvuli cemu ta cena jde dole. Prece se musi zaplatit hodne poplatku a je tu jeste doprava do zeme gde seto bude prodavat a pak na konec suma kterou prodavajici musi videlat, takze si nedelejte iluzi ze pokud je to z nemecka tak je to v bezvadnem stavu. Mozna jsou vseobecne auta z nemecka mensi prasarny ale i v Italsku se da najit slusne auto, ne zalezi na zemi puvodu ale predhozim majitelu. ;)

 

Jinak navarovani je vzdy lepsi vec nez vytahovani, ono to misto gde je auto opravovane pri opetovne bouracce se mnohem snadnejsi ohne zase v tom miste gde je to tahane. Privarovani je lepsi protoze dejme tomu ze to auto bylo skladane jako VSemi-ova octa, tak pri nedej Boze prednim narazu (ac lehcim nebo silnejsim) se ten predek pred svarem opre o ostatek konstrukce ktery je dost silny prave kvuly dobrym prahum a netknutem B a C sluopku a cele strese, takze to nema kam jit nez se zkrcit presne jako nigdy neopravovane auto. Moje nejaka skromna polu-laicka logika. Ono to je uz horsi pri bocnim narazu, tam ten svar je o hodne vic namahanej, ale prece pokud je to udelane tak ja ma tak stejne vidrzi neco.

 

@garrett: dej vedet proceduru jak a co Ti s autem delali jak jsi prekrocil brany AAA, ne jednoho to bude urcite zajimat ten postup.

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
:angry: dobre receno!

 

 

 

:D taky dobre!

 

Nemuze mne negdo predsvecit ze auto stare 8-9 roku bude uplne bezchibne, a to jeste k mani za slusne penizky. Podivejte se kolik stoji npr. v Italii uplne zdrava auta, tam octu nenajdes pod 5-6 tisic euro, a jak pak visvetlujete ze to auto v Cesku nebo v Cerne Hore koupte za cenu o 500 euro visi nez v Italii? Kazde muselo mit neco za sebou, neco kvuli cemu ta cena jde dole. Prece se musi zaplatit hodne poplatku a je tu jeste doprava do zeme gde seto bude prodavat a pak na konec suma kterou prodavajici musi videlat, takze si nedelejte iluzi ze pokud je to z nemecka tak je to v bezvadnem stavu. Mozna jsou vseobecne auta z nemecka mensi prasarny ale i v Italsku se da najit slusne auto, ne zalezi na zemi puvodu ale predhozim majitelu. :D

 

Jinak navarovani je vzdy lepsi vec nez vytahovani, ono to misto gde je auto opravovane pri opetovne bouracce se mnohem snadnejsi ohne zase v tom miste gde je to tahane. Privarovani je lepsi protoze dejme tomu ze to auto bylo skladane jako VSemi-ova octa, tak pri nedej Boze prednim narazu (ac lehcim nebo silnejsim) se ten predek pred svarem opre o ostatek konstrukce ktery je dost silny prave kvuly dobrym prahum a netknutem B a C sluopku a cele strese, takze to nema kam jit nez se zkrcit presne jako nigdy neopravovane auto. Moje nejaka skromna polu-laicka logika. Ono to je uz horsi pri bocnim narazu, tam ten svar je o hodne vic namahanej, ale prece pokud je to udelane tak ja ma tak stejne vidrzi neco.

 

@garrett: dej vedet proceduru jak a co Ti s autem delali jak jsi prekrocil brany AAA, ne jednoho to bude urcite zajimat ten postup.

Právě i ve značkových servisech se postižený díl prostě odvrtá ve svárech a dá nový a potom se o5 navaří nový díl a je to :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
co vím tak autorizáky rády natahují...pak je problém že to je po té stolici někdy poznat...

asi záleží jak kde tady u nás mám známého v autorizáku a ty tedy nenatahují prej je to dražší než prostá výměna :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

no pokud je to neco mensiho a ne vazneho tak rovani je OK ale pokud je to predek nebo nektery z sloupku tak mozna lepsi rezat a lepit. Treba zadek vytahnout tak nic moc, ale kazde tahani se potom pozna, jak opticky tak i pri pripadne bouracce!

Odkaz ke komentáři

tak stolica je určitě levnější.....už hooodně aut kor teď v zimě vletí do příkopy a není vůbez nic rozbité nebo pomačkané..jen nejdou otevřít dveře... :rolleyes: cela kastla pošuplá o několik cm...tak se jen natahle zpatky a hotovo :angry: problém je že su pak vidět otisky po tých packách co to na nich drží

Odkaz ke komentáři

moje zkušenosti s AAA jsou lepší jak v ostatních bazarech, a dostal jsem nabídnutou nejlepší cenu v Praze a okolí.

 

Můj postup: náhodně jsem narazil na dobré auto (Fabie II, 1.4TDI - službka, bílá, N1, se serviskou a za rok a 3 měsíce najeto 75tkm, rozbité zadní světlo, promáčklé PZ dveře a odřený přední nárazník), po podrobném zkoumání a testovací jízdě auta jsem nabídl auto na protiúčet.

 

Postup AAA: chtěli velký TP, ukázal jsem i protokol z STK, auto prohlídnul technik, svezl se, nechal si nadiktovat údaje o voze - stáří, km... za 5 minut mi řekl cenu na protiúčet a výkupní za hotovost. Pak jsem jednal s jiným člověkem o doplatku v případě protiúčtu...

 

S jednáním v AAA jsem byl spokojen, obchod se ale nakonal z důvodu nedohodnutí na doplatku (prostě na kvalitní auto nedostaneš slevu ani pětikilo - i když je obouchané a má cenovku větší jak voňavky všude okolo) :loool:

 

Jinak všem kupujícím bych doporučil buď nové auto a nebo si tu bouračku přivezte sami (aspoň víte jak to nějakej lojza to opravoval) :D Auto udělané na přípravku má stejné jízní vlastnosti jako nehavarované a když je sloupek vařenej postupně, tak dokonce i nějaká pevnost je zachována. Ale už jsem se setkal s tím, že byl sloupek navařenej jenom z vrchu (majitel se divil proč mu jen tak už po druhé prasklo přední okno) :)

Odkaz ke komentáři

ty voe....tak to už je dost kruté jestli to vařili jen zvrchu ;) to kuva nemohlo ani držet :pest: tak jo..přiznávám že v tom už bych se bál :) a ještě ani vyztuhy v prahoch nenavařili ne? :) proto je nejlepší si koupit střelené a opravit..aspoň víš že to máš udělané pořádně

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
ty voe....tak to už je dost kruté jestli to vařili jen zvrchu :pest: to kuva nemohlo ani držet :) tak jo..přiznávám že v tom už bych se bál :) a ještě ani vyztuhy v prahoch nenavařili ne? :D proto je nejlepší si koupit střelené a opravit..aspoň víš že to máš udělané pořádně

Jj tak tak idální když to člověk vidí tak jak to vypadalo a ještě lepší když zná i dotyčného který to opravoval ;)

Odkaz ke komentáři

a kvůli takovím lidem co to takhle opravujou a vaří blbě jsou problémy a lidi se toho bojí...protože v tomhle bych se taky bál jed...to nemůže držet...celá ta pevnost je v těch profilech a pokud to nezavaříš všechno tak je to v prdeli a to auto se rozletí a nemá pevnost....kdo to takhle vaří je blb co to neumí

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

robil som na vykupe,chvilu v prahe,v brne,v ostrave,v kosiciach a nakoniec v blave a nikdy viac,predat nie kvoli vykupnej cene,tu cenu co vam povedia este nikdy nie je ta koncena,konecna cena co za auto dostanes je ta co dostanes na ruku a dost casto sa odost lisi oproti tej co ti povedia prvi krat, a kupit uz vonkoncom nie,sa vykupovali aj rezane a inak neciste auta,AAAAuto nikdy v zivote!!! su to ludia ktori ked vam povedia pekne dobre rano,tak klamu,viem,robil som to aj ja.

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
Tak auto není odlitek. Je svařované z dílů v automobilce. Takže, když to někdo udělá pořádně a tak jak to má být (délka, druh svaru) , tak může být auto "stejně" pevné jako z výroby. :)

Tak tak :palec:

Odkaz ke komentáři

Včera mě příjemně překvapili. Sháním auto takové to neohrabané hrozně velké, 4x4, neekonomické (Cherokee) koukal jsem i do nabídky z Aček něco tam měli, tak jsem tam zavolal, že mám zájem a kde to stojí, odpověď že to mají v práglu, tak jsem chtěl ať mi to dovezou, že se mi do prahy nechce. Tak nebyl problém, ale ať se stavím ještě na pobočce, že mi řeknou o autě víc a případně dám litr zálohu a když auto přivezou a já přijdu, tak mi ho hned vrátí. Přišel jsem na pobočku, maník kouká na auto do počítače a spustil: tak na tachometru to má 181000km, ale podle kolegy minimálně přes půl mega, je to obouchané (na to já že kosmetiku neřeším, on že je to hrbolaté po špatné opravě velké nehody...) Tak říkám že to nechci a ať mi najde něco jiného, koukal do pc a říká že tam je ještě Patroll, popsal výbavu, říkám si ok, kouká do poznámek a tak ne na to zapomeňtě to šlo přes střechu a motor víc kouří než jede....

 

Takhle se chovají podvodníci a zloději???

 

Opět odpovídám, že ne, jsou to obyčejní překupníci a ojeté auto se nedá kupovat jako rohlíky v krámě, když tomu někdo nerozumí tak nemá kupovat ojeté auto sám od kohokoliv...

To že maj lichvářské úvěry na auta je věc druhá, ale opět za to můžou zákazníci sami, že si to nespočítají a podepíší to...

 

Ten v těch Ačkách není můj známý, viděl jsem ho poprvé v životě a včera jsem byl na té pobočce také poprvé, kde to nenapíšu, možná by pak měl problémy :palec:

Odkaz ke komentáři
Tak auto není odlitek. Je svařované z dílů v automobilce. Takže, když to někdo udělá pořádně a tak jak to má být (délka, druh svaru) , tak může být auto "stejně" pevné jako z výroby. :)

Tak to je podle mě docela blbost jelikož nemužeš srovnávát výrobu v automobilce na pasu se svařováním v garáži... :palec:

Odkaz ke komentáři
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...