Přejít na obsah

Klepání auta na volnoběh a zvuk ze spojky


Doporučené příspěvky

Ahoj, ač jsem hledal jak hledal pořádně jsem odpovědi nenašel.

 

Mám OII 2.0 tdi typ BKD a v posledních měsících se začali zhoršovat vibrace motoru a chrčivý zvuk od spojky a to takto:

 

-Studený motor - téměř nulové vibrace, ale při sešlápnutí spojky se ozve takový zvuk jako od špatného ložiska takové chrr a vždy jen při sešlápnutí spojky. Vibrace jsou cítit velmi lehké při akceleraci. V zimě to bylo horší teď za tepla méně citelné.

 

-Teplý motor - na volnoběh sebou auto začne poškubávat a to citelně, že to cítím v sedačce. Po přidání plynu bez rychlosti cca 1500 ot. trošku motor zklidní a pri 2000 ot. se motor začne znatelně chvět. Při akceleraci vibrace necítím a motor jede velice dobře.

 

Ještě jeden problém a to že když je motor tak po cca 15 km jízdy skoro zahřátý tak při zařazení zpátečky a pouštění auto cukne a poté plynule jede to samé dopředu. Při pořádně zahřátém motoru to již nedělá.

 

Po přečtení všech témat mam tedy tip buď na netěsné vstřiky a nebo dvouhmota.

 

Budu rád za vaše rady. Díky moc. ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

No nejlépe celá spojka + setrvák. Taky mě to čeká. Auto sebou po zahřátí škube při volnoběhu a nově se začlo trochu klepat i při jízdě. Kovový zvuk jak říkáš se mi neozývá, ale nejspíš je ten setrvák po smrti nebo těsně před ní.

 

Odesláno z mého MI 4W pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Ahoj tak komplet spojková sada ( lamela, přítlačák, dvouhmota a ložisko) mě vyšla na 9990,- na cc-autodily + práce a ta se bude zase lišit no. Jinak musím říct že jsem měl i lamelu už docela nahraně a ovládání spojky se po výměně příjemně zlepšilo jen vibrace od motoru jdou stále hlavně, když je auto nakloněný čumákem dopředu tak si myslím jestli to nedělá nějaký silentblok. Jinak to cuknutí při rozjezdu na zpátečku jak jsem popisoval zmizelo.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...