wrccko Odesláno Únor 24, 2010 Sdílet Odesláno Únor 24, 2010 a Thaliu? :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Únor 24, 2010 Sdílet Odesláno Únor 24, 2010 novy megane - 3dv super (i kdyz xicht by sel byt lepsi) novy megane - 5dv - da se to (hlavne interiery se povedly) RS verze pecka peckovata Nova thalia - lepsi nez stara, tim to asi konci 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Únor 24, 2010 Sdílet Odesláno Únor 24, 2010 a pak ze neni zaujatej :D just a joke 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Únor 24, 2010 Sdílet Odesláno Únor 24, 2010 mě se Fabie II i FL a FL OII líbí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Únor 24, 2010 Sdílet Odesláno Únor 24, 2010 bydlis moc blizko bolky to je tim D: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Únor 24, 2010 Sdílet Odesláno Únor 24, 2010 Nevypadá to špatně ;) , ale znáte to-tisíc lidí-tisíc názorů :) Kde je HTP s 55Kw?...zůstane jen 51Kw ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LUKY-OO7 Odesláno Únor 24, 2010 Sdílet Odesláno Únor 24, 2010 no kazdopadne treba si zvyknut , niekolko rokov tu snami FII FL pobudne .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
chjetjov Odesláno Únor 24, 2010 Sdílet Odesláno Únor 24, 2010 tak dneska taky spatřena na dálnici mezi MB a PHA ten kombík v tý vínový a z boku ten předek nic moc... zadek jsem viděl jen v zrcátku a fakt to vypadalo že změny nic moc... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Únor 24, 2010 Sdílet Odesláno Únor 24, 2010 takze celkem nic moc, no jo tady je to vo fotak :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Únor 25, 2010 Sdílet Odesláno Únor 25, 2010 Jak málo by mi stačilo ke spokojenosti .. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Únor 25, 2010 Sdílet Odesláno Únor 25, 2010 Viktor: Hej, takto to vyzerá ešte o kus lepšie! Kľudne mohli nechať tú pôvodnú Corneh hmlovku, len do nej mali pridať ďalšiu žiarovku na denné svietenie a hotovo... Dnes som prezrel nejaké články na iných weboch a aj hlavne diskusie pod nimi. Mám taký pocit, že keby Škoda prišla s dizajnom Ferrari, s motorom o výkone 300 koní a spotrebou 2 l/100 km, aj tak to bude najhoršie auto na svete len preto, lebo má na kapote okrídlený šíp 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LUKY-OO7 Odesláno Únor 25, 2010 Sdílet Odesláno Únor 25, 2010 tie diskusie su o nicom alebo skor o mindraku ludi ,kotri na tu fabiu nemaju a radsej si kupia 7 rocny bawec lebo to je super kara .. a tvaria sa prd susedmi na pakrovisku ako keby si ho boli kupili nove za plnu cenu .. a na cestach jazdia jak dementi .. takyto najviac podcenuju skodovky , nic na tom ze skoda je kus dobreho auta .. ale zas nemozno sa na nu kukat uplne bez kriticky ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Únor 25, 2010 Sdílet Odesláno Únor 25, 2010 Jj, takový je náš národ, já už ty diskuse radši nečtu.. místo, aby byli lidi trochu hrdí na to, že se Škodovka docela prosadila, tak budou pořád kecat ty svý bláboly a je to tak snad při každým novým modelu. Jakmile se v galerii na nejmenovaným webu objeví pěkná fotka Škodovka, tak se vždycky najde nějakej chytrák se silnýma řečma. Když je tam ale nekvalitní fotka z mobilu, kde je vidět 1/3 celýho Ferrari, tak se můžou všichni zbláznit. Ale to jsme trochu odskočili od tématu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Únor 26, 2010 Sdílet Odesláno Únor 26, 2010 Proč? Ne každému se nové modely škodovky musí líbit. A hrdost? Proč? Německý vlastník a design značně podléhající konzumním trendům v kombinaci se snahou o co nejnižší cenu není nic na co by člověk měl být hrdý. A nutně to nemusí mít nic společného se sedm let starým BMW... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Únor 26, 2010 Sdílet Odesláno Únor 26, 2010 Neříkám, že se každýmu musí Škodovky líbit, mně se taky nelíbí FL světla na Octavce, mlhovky na Fabii, nevyváženost Superbu sedan atd., ale dokážu ohodnotit jiný věci jako kvalitu zpracování, materiálu, design interiérů a další. Uznám odůvodněnou kritiku s argumenty, ale četl sis Michale někdy ty diskuse bez úrovně? A to, že je Škoda v německých rukou je podle mě jedině dobře. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Únor 27, 2010 Sdílet Odesláno Únor 27, 2010 Mě je celkem jedno v čích je rukách, hlavně že tu zaměstnává tisíce lidí a nejsme národ bez automobilky, to by s naší více než stoletou tradicí bylo hodně smutné. A souhlasím s Tebou, taky ocením kvalitu a třeba na svou Oktu nedám dopustit, je až neuvěřitélné jaký to je pokrok, ale současný design škodovky se mi prostě nezamlouvá. Technologie OK, ale design není moje gusto. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Únor 27, 2010 Sdílet Odesláno Únor 27, 2010 S tým dizajnom máš úplnú pravdu, ak by ľudia mali kupovať len to, čo sa im páči, tak ďakujem pekne - aj tak ale nepochopím, ako niekto môže kúpiť dizajnový paškvil Alfa Romeo Mito, Lancia Delta, Punto Evo, hociktorý Peugeot s tlamou, alebo Citroen s volantom, ktorý sa netočí ;) Ja vravím už dávno, že auto sa nemá kupovať očami, ale rozumom, a tu jednoznačne vyhráva Škoda :D Ono celkovo riešiť dizajn exteriéru pri kúpe auta je zbytočnosť. Auto si kupujem na to, aby ma niekam zaviezlo. Keď ma auto vezie, nevidím, ako vyzerá zvonka, ale zvnútra. Takže keď už riešiť dizajn, tak má význam riešiť dizajn interiéru. Pochybujem, že niekto si kúpi auto kvôli tomu, aby pri ňom sedel v garáži alebo na ulici pred domom a vytešoval sa, aké pekné auto že to má. Nanešťastie stále sa nájde dosť ľudí, ktorí kupujú auto podľa toho, čo povedia ich susedia - argumentácia "ale čo povedia susedia, keď nás uvidia v Octavii... kúpme radšej nejaké zahraničné auto" a dovezú sa domov na Citroene C4 ;) Po dizajnovej stránke je subjektívne facelift FII/R vcelku vydarený, no po technickej stránke je tento facelift určite veľký skok vpred. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LUKY-OO7 Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 Igor mas velku pravdu v tom ze ked jazdim veziem sa vnutri a dolezite je aby som sa vnutri citil pohodlne .. to ja vravim stale, urcite je vsak dobre ak aj exterier vyzera dobre .. lebo zas predsa len to auto vidis kd ides k nemu aj od neho :-) .. a urcite od tvarovania zavisi napriklad aj spinenie okien atd... aj ta spominana C4 no vypada to zaujimavo zvonka ale ked som sedel vnutri tak som fakt nechapal .. je to podes .. S tym faceliftom zagtial s Igorom nemozem suhlasit, kadopadne u niektorych modelov vzdy plati ze ked to vidis v reali je to mozno lepsie ako na fotke . uvidime ... co sa tyka tecnickych zmien a interieru zatial sa nevyjadrujem lebo o tom nevime relevantne informacie :-) .. a to co som uz raz napisal .. auto trebasice kupovat rozumom .. ale aj očami :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 S tým dizajnom máš úplnú pravdu, ak by ľudia mali kupovať len to, čo sa im páči, tak ďakujem pekne - aj tak ale nepochopím, ako niekto môže kúpiť dizajnový paškvil Alfa Romeo Mito, Lancia Delta, Punto Evo, hociktorý Peugeot s tlamou, alebo Citroen s volantom, ktorý sa netočí ;) Ja vravím už dávno, že auto sa nemá kupovať očami, ale rozumom, a tu jednoznačne vyhráva Škoda :D Ono celkovo riešiť dizajn exteriéru pri kúpe auta je zbytočnosť. Auto si kupujem na to, aby ma niekam zaviezlo. Keď ma auto vezie, nevidím, ako vyzerá zvonka, ale zvnútra. Takže keď už riešiť dizajn, tak má význam riešiť dizajn interiéru. Pochybujem, že niekto si kúpi auto kvôli tomu, aby pri ňom sedel v garáži alebo na ulici pred domom a vytešoval sa, aké pekné auto že to má. Nanešťastie stále sa nájde dosť ľudí, ktorí kupujú auto podľa toho, čo povedia ich susedia - argumentácia "ale čo povedia susedia, keď nás uvidia v Octavii... kúpme radšej nejaké zahraničné auto" a dovezú sa domov na Citroene C4 ;) Po dizajnovej stránke je subjektívne facelift FII/R vcelku vydarený, no po technickej stránke je tento facelift určite veľký skok vpred. Určitě jsou i lidi, co si vybírají auto kvůli designu exteriéru nebo prestiži - druhého Favorita v naší obci si koupil chlápek, co s ním za 10 let najel 40 km, jen ho vždy vytlačil před garáž a dal ho na odiv kolemjdoucím, popř. ho leštil. Prvního favorita jsme měli my :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 Mischicka, jasne, že sú ľudia, ktorí auto kupujú aj podľa exteriéru. Sám to vidím vo svojom okolí... Časy Favoritov si pamätám aj ja, my sme mali vôbec úplne prvého Formana na Slovensku! Vzadu na kufri nápis ešte Favorit 136LS, chýbal komplet celý interiér od zadných sedadiel dozadu. Auto bolo normálne prihlásené na značky, otec na ňom jazdil každý deň do práce a keď dorazil do práce, auto dali dovnútra do salónu a bolo vystavené ako novinka. Kde sú tie časy... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P2M Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 Bylo by smutný, kdyby lidi nekupovali auta podle zevnějšku, nevím, na co bysme se pak dívali, kdyby každej měl jen tu konzumní plechovku a nebyly tu žádný auta typu 911 apod... Spíše nechápu přístup "připlatíme za metlu (křídlo, kola), ať Vomáčkovi koukaj", ale na další pytle a další bezp. věci kašleme... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 Mischicka, jasne, že sú ľudia, ktorí auto kupujú aj podľa exteriéru. Sám to vidím vo svojom okolí... Časy Favoritov si pamätám aj ja, my sme mali vôbec úplne prvého Formana na Slovensku! Vzadu na kufri nápis ešte Favorit 136LS, chýbal komplet celý interiér od zadných sedadiel dozadu. Auto bolo normálne prihlásené na značky, otec na ňom jazdil každý deň do práce a keď dorazil do práce, auto dali dovnútra do salónu a bolo vystavené ako novinka. Kde sú tie časy... Až tak protekční jste byli ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Únor 28, 2010 Sdílet Odesláno Únor 28, 2010 P2M: "No to je samozrejmé, že sa musia kúpiť hliníkové disky, metalíza, presklená strecha aj natáčacie svetlá! Nech susedov porazí, že na to máme. ESP netreba, vymením tlačítko ASR a hlavové airbagy povieme, že tam sú " :lool: Ešte stále sa takto kupujú autá... Môžeš hádať, koľko ľudí si priplatilo za bočné airbagy do Tourky :P Mischicka: No otec pracoval na vyššom poste v najväčšom servise AZNP na Slovensku, takže protekcia bola. Pre auto sme boli osobne v MB, platili sme ho na pošte zloženkou - pamätám si sumu, bolo to 92832 Kčs :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Březen 1, 2010 Sdílet Odesláno Březen 1, 2010 ja teda nevim ale exterier a cena je vetsinou to co rozhodne a unas ta cena vitezi, prtoo se tu prodavji thalie a fusiony jak na bezicim pasu... s jednim bagem a jeste jsou lidi schiopny si dat negativni obci a vyhodit abs :lool: sileny kazdopadne nevim v cem porad vidite ten velky skok kupredu ohledne FL FII/R :P v technologiich? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P2M Odesláno Březen 1, 2010 Sdílet Odesláno Březen 1, 2010 Viktore, ale u vás v případě thalie vítězí jen a jen ta cena a v našich končinách strašně důležitej parametr - kufr, kterej možná 1x za rok majitelé nacpou do plna, ale jinak se s ním budou jen (pokud bude komu) chlubit (protože u thalie se ničím jiným chlubit nejde) Fusion má aspoň nějakej SUV look a je bez tý boule nalepený za c sloupkama :P :lool: Podle mě 160R myslí motory a možná změnu v palubní komunikaci (?), třeba ta 1.2TSi bude hodně fajn motůrek. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Březen 1, 2010 Sdílet Odesláno Březen 1, 2010 haaaa fusijon ma suv look? podle me jedinej moznej duvod je ten ze je to levny a dobre se do toho leze duchodcum pane :P jak je to vis...hlavne necpat fusijon calimero lterej si hraje jako scouty apod na hrozny outdoorovy auto :lool: nezapomen ze chaluparina u nas porad jede a proto je pro tyhle lidi idelani thalie s taznym zarizenim, cpou to do kufru furt a jeste do vozejku a pulka z nich ma nosice na kterych porad neco vozi, my sme narod jak mravencu ktery porad vozi bordel z jednoho mista na druhy :P ale porad si myslim ze hraje prim cena, u skodovek to hraje na city ze je to cesky auto (odmysleme si ted vlastniky a vubec vliv koncernu jako celku) a hlaavne porad je to co se tyce ND dostupny auto na ktery casem sezenete vsechno a kazdy ho umi ipravit jelikoz je jich tu nejvic...cenove mi az tak vyhodny neprijdou bohuzel, no a design u me skoncil u OII... porad si myslim ze cena je cislo jedna a pakuz tem lidem je jedno jak to vypada a co to umi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
chjetjov Odesláno Březen 1, 2010 Sdílet Odesláno Březen 1, 2010 http://auto.idnes.cz/v-zeneve-se-predstavi...28_automoto_hig přijde mi velká kravina aby dělali fabku v RS kombi se stejným motorem jako má okta RS... ale jsem zvědav co to bude za auto... :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P2M Odesláno Březen 1, 2010 Sdílet Odesláno Březen 1, 2010 Zajímací, no třeba Okta dostane něco navíc taky :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Baurak Odesláno Březen 1, 2010 Sdílet Odesláno Březen 1, 2010 http://auto.idnes.cz/v-zeneve-se-predstavi...28_automoto_hig přijde mi velká kravina aby dělali fabku v RS kombi se stejným motorem jako má okta RS... ale jsem zvědav co to bude za auto... :) jsi me predbehl akorat jsem to sem chtel dat proc by to mel byt nesmysl, podle me je to super napad kdyz bude rs jak kratka tak dlouha ;) ale co me vic prekvapuje, je to, ze bude mit Skodovka vic koni jako ostatni koncernova konkurence!! jinak ten facelift zatim nevim, koukam na to po dalnicich, koukal jsem na to v Kvasinach a zatim se me vic libi predfacelift. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.