Guest Ondra22 Odesláno Říjen 26, 2015 Sdílet Odesláno Říjen 26, 2015 Ahoj, mam problém když nastartuju auto za studena tak motor vydává zvuky jak kdyby cukal. Po zahřátí má motor normální zvuk. Ted jsem měnil hlavu + komplet těsněni. Nevíte čím muže být to cukáni. Zítra dodám video 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zdenda O2 Odesláno Červen 27, 2016 Sdílet Odesláno Červen 27, 2016 Octavia 2 RS BMN DPF Km 198 365 Rv. 2008 Zdravím pánové mám takový problem který řeším už deší dobu. Když je auto studené po rozjetí sešlapnu spojku auto se cele zachveje i se mnou :) po zahřátí to zmizi ale nastane daší problém škubáni motoru pří rychlém sešlapnutí plynu, to jakoby 2 krat za sebou škublo a na opak i při ubraní plynu. Už nevím co stím prosím o radu. Vstřiky nove 2016 DPF novy 2015 setrvák+spojka 2016 všechny díly nove v autorizovaném servise bylo to málem na provaz :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Červen 27, 2016 Sdílet Odesláno Červen 27, 2016 uložení reakční vzpěry v nápravnici? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zdenda O2 Odesláno Červen 30, 2016 Sdílet Odesláno Červen 30, 2016 Silentbloky na vzpěře oba vyměněné pořád stejné :( už nevim co 0 Citovat Odkaz ke komentáři
peppa76 Odesláno Červenec 7, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 7, 2016 Dobrý den mám stejní problem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
gondro Odesláno Srpen 1, 2016 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2016 Dobry den mame v rodine dve auta s RS TDi 125kw motorom PPD siemens. Na jednom nam zacalo pri 185000km robit to ze za studena ho trha akoby ho miestami dusilo alebo prestavalo vstrekovat a to v rozmedzi 1200 ot-2000ot. autom trha akonahle stupim na plyn ok a po chvilke zasa trha ,pokial sa auto zohreje na 90•C tak je vsetko poriadku. Trysky su vymenene na zvolavacku dpf vykuchany egr cisto nove aj so skrtiacou klapkou sanie hlinikove novou bankou vsetko a aj turbo po repase ! Nieje nejaky snimac co by ovplyvnoval v nizsich teplotach vstrekovanie? Diagnostika vsetko v poriadku:(((( poradte dakujem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
clunny Odesláno Srpen 24, 2016 Sdílet Odesláno Srpen 24, 2016 Také by mě zajímalo, už to pozoruji teď cca 200km přesně to co popisuješ za studena to hrká s autem za tepla v pohodě, jakmile přidám plyn cukání přestane jakmile se rozjíždím v klidu tak to hrká mam najeto 189 000km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jumbic Odesláno Srpen 31, 2020 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2020 Ahoj, už nevím, jak dál a než začít postupně vyměňovat díly za tisíce zkouším hledat pomoc u tady. Cca tři měsíce mi škube na volnoběh za studena motor (BMN). Po ujetí pár km a zahřátí tento problém mizí. V průběhu posledního měsíce se mi k tomu přidal štiplavý smrad venku (jakoby nespálená nafta, nebo spálený olej) a začala se ztrácet voda. Nevím zda to spolu souvisí. V květnu byly dělány rozvody i s vodní pumpou. Na jaře byl vyndán a vyčištěn EGR (důvodem byla vyskakující chyba-od té doby klid). Vstřiky jsem proměřoval. Naměřené hodnoty jsou v limitu -2 +2, tudíž předpokládám, že vstřiky budou ok. Z výfuku žádný bílý kouř nejde, nijak zvlášť to nedýmí. Víčko od oleje je ok bez bílé emulze. Narazil jsem tady na problémy s chladičem spalin. Mohl by způsobovat to cukání za studena ? Díky za rady případně 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Srpen 31, 2020 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2020 Já si myslím, že to bude hlava.Testy na spaliny v chladící kapalině proběhly? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jumbic Odesláno Září 1, 2020 Sdílet Odesláno Září 1, 2020 Díky, tak to je něco čemu bych se raději vyhnul...... Testy neproběhly. Zkusím nechat udělat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.