RedDevilCZ Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Kluci dotaz. Dnes se byl na moji okynu podivst kupec, chtel by si ji hned odvest.Ale nastava otazka, ja bych chtel dvojku. Chci si vzit uver a neco slusnyho poridit. Rikal jsem si ze tak za dvoujnasobej toho co prodam tu moji, tedy 170000kc. Ale zacinam byt na pochybach. Měl jsem za to že 1.9Tdi 77kw jeste neco vydrzi ale ted se docitam te praskaji ojnice, 2.0Tdi taky neni doporucovany. Tak jsem koukal po inzeratech a za tyhle penize bych uz kopil 1.6Tdi CR, co thle motor stoji to za neco? Nechci si vzit pujcku a za chvily cpat prachy do motoru.... Diky 0 Quote Link to comment
lumi Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 (edited) Az na to ze ti bude kazdy okrem mna radit to nekupovat ze to je ,,slabe,, :D je to vcelku fajn motor co sa tyka udrzby ... odchadzaju na nom len vodne cerpadla a obcas slzi veko hlavy pri spoji ... ja osobne som veko menil pri 60tkm (cca 200e) a teraz mam akurat problem ze blbne vaha vzduchu no nic viac som zatial na nom nemal :) mam najazdene 98tis km Edited August 2, 2016 by lumi 0 Quote Link to comment
RedDevilCZ Posted August 3, 2016 Author Share Posted August 3, 2016 Ale kterej myslis? 0 Quote Link to comment
lumi Posted August 3, 2016 Share Posted August 3, 2016 Ten na ktory sa pytas 1.6 TDI 0 Quote Link to comment
suri Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Veká hlavy , vodné čerpadlá , EGRká ako na páse , vstreky a čerpadlá vstrekovacie , inak mechanicky je 1,6TDI bez problému.. 0 Quote Link to comment
šulda Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 A co DPF u ojetiý 1.6 TDI CR? To je taky loterie. 0 Quote Link to comment
suri Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 To je to čoho by som sa bál najmenej pri rozumnom kuse , s tými DPF tých problémov toľko nie je , skôr fámy , poznám aj veľké servisy a menili doslova pár kusov ... 0 Quote Link to comment
RedDevilCZ Posted August 5, 2016 Author Share Posted August 5, 2016 (edited) Já se neptal jen na tu 1,6, chtel jsem poradit který vybrat Teď vím o 2,0TDI motor BKD a hlava revize C 270000km Trochu výbava, trochu oderek, cena 125000 dvoje kola, ale gumy v haji. Jede nadherne Edited August 5, 2016 by RedDevilCZ 0 Quote Link to comment
raym0n Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 Hele, i ty 2.0 jsou v cajku, musis vedet, do kterych jit a kterej rok brat, mam tu maly prehled. Tady uryvek z poznamek (nerikam, ze je to dogma, ale posbirano ruzne po forech) - 125 kw - BMN 16v s dpf a piezo vstriky CONTI odchazeji - Problem s praskanim hlav se tyka 16v BKD, rocniky 2004-2006, posledni rocniky BKD uz OK - 2.0 TDI CEGA - vse OK (vetsinou se daval do nejvykonnejsi verze Octavii) - u vsech 2.0 TDi vzdy se vyhnout motorum PD v kombinaci s DPF, nikdy to neumi radne spolupracovat (kolega ma, funguje to, ale to chovai motoru pri regeneraci, to je divny) - u kodu motoru BMM si zkontrolovat kliku, sala na ni je utazena spatnym momentem a klika rada praska!! osobne bych sel uz do CR kvuli projevu motoru, nebo PD, ale ty prvni dvojky bez DPF jako drzaky... 0 Quote Link to comment
RedDevilCZ Posted August 5, 2016 Author Share Posted August 5, 2016 No tos me nepotesil moc, ta co o ni pisu je rok 10/06 ale hlava revize c je prej uz oka a trochu se utesuju tim, ze by v tomhle najezdu uz praskla ne? + 0 Quote Link to comment
raym0n Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 Na tohle zkus clena Ol@f, toho to, myslim, potkalo a havu pak nekde nechal opravit. Kazdopadne najezd takovej urcite nemel. 0 Quote Link to comment
Ol@f Posted August 5, 2016 Share Posted August 5, 2016 Hlava praskla v 268Tkm pokud si dobře pamatuji, nevím z hlavy jestli je revize C v pohodě (vím že je na to samostatne vlákno) tak si myslím že už tam někdo hlavu dělal nebo přímo ve skodovce výměna za tu v pohodě revizi. Pokud se dělala hlava opravnym způsobem nevyplácí se "setrit" na spotřebním materiálu okolo vstriku (podložky, těsnění) a koupit přímo ve škodovce, já koupil v Bosch servisu a prej kvůli tomu padala nafta (auto jsem po opravě hlavy prodal) cena Bosch vs. Škoda byla co v Bosch byla cena sady na 4 vstriky to ve skodovce bylo příslušenství k jednomu vstriku. 0 Quote Link to comment
ka_r_los Posted August 6, 2016 Share Posted August 6, 2016 Bkd se da sehnat i ve fl variante z roku 2010, nema filtr, hlava ti nepraskne pomud senk tomu nechovas jako hulvat, vstriky jak z nakladaku, dva srouby max podfouknou. 0 Quote Link to comment
RedDevilCZ Posted August 7, 2016 Author Share Posted August 7, 2016 Takze byd do BKD rok 06 a hlava C sel? Nechci za to davat ke doum kilum, rad bych se vesel do 140 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.