Přejít na obsah

2.0 TDI BKD- špatně starty


Doporučené příspěvky

Zdravím, mám škodu octavii ii 2.0 TDI 103 kw BKD (230xxx). Mám problém že auto nechce ráno startovat, vím že se to tady už řešilo ale každý vždy psal něco jiného proto bych se chtěl zeptat zda někdo neví nějakou další příčinu. Auto startuje hůř i když je venku třeba +15 ale vždy jen ráno pak už celý den startuje normálně. Na autě jsem už měnil rozvody,žhavící svíčky, palivový filtr, těsnění na tandemovém čerpadle, nafta nespadává a podávací čerpadlo je v pořádku, baterka nová nic jí nevybíjí, startér po repasy, auto bylo nachipované od někoho bez papíru tak jsem nechal předělat v domění že je špatný soft ani to nepomohlo. Podle brzdy zjistili že vstřikům nic být nemůže (i po roce špatného startování auto při jízdě nijak necuká).Hlava není nikde prasklá a voda vůbec nemizí. Auto vždy nastartuje ale po dost velké době( i když je -20). Ještě jestli by to nemohlo být gumičkama na vstříkách že podfukují na ty jediné jsem nekoukal, byla by to možnost nebo né? Ještě mi říkali že jsou vymačkané vstřiky v hlavě a proto podfukují, ale že ani vyvložkování nepomůže, že to bude jen dočasné takže už nevím :( . Přikládám video startu. Všem moc díky za pomoc :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=R1HhPf9A0mI

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 5 týdnů později...

měl jsem stejný problém na diagnostice mi to psalo chybu" P0341 obvod snímače polohy vačkového hřídele-nezpracovatelný signál" potom co jsem ho vyměnil motor chytá na jedno protočení,bez ohledu na venkovní teplotu nebo teplotu motoru,výměna čidla je trochu náročnější,protože je čidlo umístěno pod rozvody,které musí dolú aby se dalo k čidlu dostat,ale výsledek stojí za to

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Stejný problém. Úplně stejný... Gumička na vstřiku 3 válce. Mě to dělá první a chová se to po nastartování stejně. Hodnota letí přes 2.0, pak se zasekne a pak postupně padá. Abych to odůvodnil. Motor chcípneš a je tlak nafty v hlavě. Po vychladnutí začne nafta díky tlaku prosakovat ven a při tom se tam cpe vzduch. Když to stojí déle, tak nafta zmizí a startuje to "na sucho". Ufouknutý vstřik = dým z ventilového výka. Když budeš zasazovat vstřiky, tak si pohlídej jak dosednou. Pokud půjde blbě a najednou skočí, tak je vymáčklé sedlo a to je buď na vyvložkování, nebo na novou hlavu.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...